بازی و سرگرمی, معرفی بازی

اطلاعات کامل در مورد بازی Watch dogs : legion

Watch Dogs Legion

هر چیزی که باید در مورد بازی Watch dogs : legion بدانید ! در مراسم ” E3 ” بود که کمپانی یوبی سافت از سری جدید بازی  Watch dogs رونمایی کرد ، کارگردان این بازی کلینت هاکینگ نام دارد که با ساخت بازی های فار کرای 2 و اسنایپر اسپلینتر معروف شده است .

در ادامه به تماشای تریلر بازی میپردازیم .

داستان کلی بازی :

همانطور که در تریلر اولیه بازی دیده شد داستان بازی در لندن شکل میگیرد و انطور که نشان داده شد این شهر در هرج و مرجی که دولت مقصر آن است حضور دارد ، شما در این بازی باید با تشکیل یک جامعه با رژیم موجود به مبارزه بپردازید .

وجود صداگذاری و انیمیشن خاص و مستقل برای هر شخص ! :

در این نسخه از بازی شما توانایی این را دارید که تک تک اعضای شهر را به خدمت خود دربیاورید و از انها استفاده کنید ، لازم به ذکر است که هرکدام از افرادی که شما ان را به خدمت میگیرد توانایی و قدرت خاص خود را دارا می باشد مثلا یکی در مبارزه بهتر است ، یکی در روابط اجتماعی و… .

فقط یک زندگی ! :

در  طول بازی شما با هر کارکتری که آن را کنترل میکنید فقط یک فرصت زندگی دارید یعنی اگر شما در طول بازی با یک شخصیت خود بمیرید دیگر توانایی استفاده از آن شخصیت را ندارید وآن شخص واقعا میمیرد. !کلینت هاکینگ کارگردان این بازی در این مورد گفته است که :

این مطلب را هم ببینید
نینتندو سوییچ پرو از راه می رسد

“مرگ بدون بازگشت همیشه برای بازیکنان انتخاب پر ریسکی بوده است. زمانی که سلامتی شما به صفر برسد، شما به وضعیت جراحت عمیق می‌رسید و وقتی چنین اتفاقی می‌افتد دو گزینه پیش روی‌تان قرار می‌گیرد. می‌توانید تسلیم شوید و به زندان بروید. گزینه‌ی تسلیم همیشه در طول بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد و اگر این گزینه را انتخاب کنید می‌توانید بعدا در جریان گیم‌پلی مامور بازداشت شده‌ی خود را آزاد کنید (یا اینکه صبر کنید تا دوران محکومیت او به پایان برسد و خودش آزاد شود). اما در صورتی‌که همچنان به مبارزه ادامه دهید، این ریسک را به جان می‌خرید که شخصیت بازی بمیرد و دیگر هرگز بازنگردد .”

وی همچنین اذعان داشته است که : از آنجا که هر ماموریت، هر خط دیالوگ و هر حرکت برای هریک از شخصیت‌های بازی به‌صورت جدا نوشته شده، از دست رفتن یکی از اعضای تیم شما بدین معنا است که سایر اعضای تیم باید ماجرا را از همان‌جایی که رها شده آغاز کنند و داستان بازی با همین روال ادامه پیدا می‌کند. هر شخصیت پیش‌زمینه‌ی داستانی منحصر‌به‌فرد خودش را دارد. اینکه او در زندگی گذشته‌اش که بوده و چرا و چگونه به گروه “DedSec ” ملحق شده و اکنون در تیم شما فعالیت می‌کند چیزی است که در پیش‌زمینه‌ی داستانی هر شخصیت تعریف شده است. ماموریت اصلی و روایت کلی بازی ماجرای تیم ” DedSec ” را تعریف می‌کند؛ ماجرای گروهی که قصد دارند به عنوان یک تیم با رژیمی که قصد دارد کل شهر را به تصرف خود درآورد مبارزه کند .

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی hyde and seek

 روند بازی  :

روند بازی واچ داگز تغییر زیادی نکرده است و همچنان مثل نسخه ی قبلی شما توانایی هک کردن همه چیز  مانند پهباد ها و… را دارید.
همچنین شما آزادی عمل را در مبارزات و هم چنین انجام مراحل را نیز دارید .

تاریخ انتشار بازی :

بازی Watch dogs : legion در تاریخ 6 مارس یعنی 16 اسفند ماه روانه بازار میشود.

در ادامه شما را به تماشای گیم پلی تازه منتشر شده از بازی دعوت میکنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *