معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

انتشار رندرهای پیکسل

رندرهای پیکسل 6 a

برند گوگل و طراحی بی نظیرش از گوشی های هوشمند پیکسل از چنان شهرت و محبوبیتی در بین مخاطبین برخوردار شده اند که دیگر نیازی به تعریف و تمجید ندارد. این برند مطرح به تازگی به انتشار رندرهای پیکسل 6 a پرداخته است که این خبر برای کاربران پیکسل بسیار جذاب و هیجان انگیز بود. گوگل که به تازگی طراحی پیکسل های 6 را روانه بازار کرد، فعالیت خود را به روی رندرهای 6 a آغاز کرده است.

رندرهای پیکسل 6 A انتشار پیدا کرد

نمی توان گفت که این طراحی جدید، کاملا متفاوت از سری پیش است زیرا آنطور که خبر رسیده قرار است با طراحی مشابه قبلی مواجه شویم. ولی تنها تفاوت شایع و چشم گیری که در آن وجود دارد، این است که بر خلاف سری های قبل در این طراحی از جک 3.5 میلی متری هدفون خبری نمی باشد. شاید تنها تفاوتی که در این سری طراحی گوگل مشاهده می کنیم، کم شدن این قابلیت از سری پیکسل 6 a باشد که حتما دلیلی برای این کار وجود داشته است. در اصل این خبر از انتشار پیدا کردن رندرهای 6 a توسط یک حساب کاربری به نام آنلکس منتشر شده است که یک دید کلی از مشخصات دستگاه بعدی که قرار است عرضه شود به مخاطبین ارائه می دهد. به این صورت نمی توانیم راجع به جزء به جزء مشخصات آن اطلاع کسب کنیم، ولی به طور کلی می توانیم از چکیده ای از مشخصات آن آگاه شویم.

بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

شاید این که گفتیم در این طراحی جدید نمی توانیم شاهد یک تغییر اساسی از طرف رندرهای پیکسل 6 a باشیم، کمی ذوق مخاطبین را کور کرده باشد. ولی به جای آن شاهد یک تغییر کلی در مشخصات فنی آن هستیم که به ما نوید یک تکنولوژی و فناوری بالاتر و جلوتر از سایر طراحی های منتشر شده را می دهد. نمی گویم که ظاهر یک گوشی هوشمند اهمیتی ندارد ولی در اصل این مشخصات آن است که بسیار بیشتر از ظاهر حائز اهمیت است و گوگل این تغییر را در آن پیاده کرده است. پس در ادامه با مشخصاتی که توسط خبر منتشر شده است، آشنا خواهیم شد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشنهای پشتیبان‌گیری از فایل‌ها برای موبایل

مشخصات رندرهای پیکسل 6 a

شرکت گوگل از همان تولیدات ابتدایی خود توانست محصولی را تولید کند که به چشم بازار فناوری بیاید و طرفداری زیادی به دست آورد. به این ترتیب هیچ گاه با محصولات جدید خود مخاطبین را نا امید نمی کند. پس برویم که با مشخصات شگفت انگیز آن آشنا شویم.

ظاهر و بدنه

آنطور که راجع به ظاهر رندرهای پیکسل 6 a توضیح داده شده است، این طراحی به صورتی می باشد که ظاهری جمع و جور و باریک تر از مدل های قبلی دارد و بسیار خوش دست است. شاید از نظر رنگ بندی تغییری نکرده باشد که این یک فرضیه است زیرا خبری راجع به آن منتشر نشده است ولی ظاهر آن ظریف تر و چشم نوازتر شده است که قطعا برای مخاطبین جذاب است. در پایین این گوشی نیز یک درگاه USB-C به هخمراه اسپیکر و میکروفون به چشم می خورد.

دوربین

از آنجایی که دوربین های یک گوشی برای یک کاربر بسیار اهمیت دارد، در این طراحی شاهد دوربین اصلی هستیم که پشت دستگاه با نوار مشکی و میزمانی فلاش به چشم می آید و تفاوتی با سری های پیش ندارد. در جلوی نمایشگر نیز حفره های به چشم می خورد که از دوربین سلفی خبر می دهد. هنوز راجع به اینکه دوربینهای ان چند مگاپیکسل است، خبری نداریم.

نمایشگر

آیتم آخری که در دسترس ما قرار گرفته است، نمایشگر رندرهای پیکسل 6 a است که در زیر آن یک حسگر اثر انگشت دیده می شود و مشابه طراحی های پیکسل 6 و 6 پرو می باشد. و اینطور که ذکر شده جک هدفون قرار نیست در هیچ یک از طراحی های بعدی گوگل باشد. گوگل در این پیکسل جدید از ابعاد 152.2 در 71.8 در 8.7 استفاده کرده است که دارای نمایشگر 6.2 اینچی فوق العاده ای می باشد. این گوشی در مقایسه با پیکسل 6 در ابعاد و نمایشگر کوچک تری طراحی شده است که خبر از این می دهد که بسیار خوش دست تر است.

زمان تاریخی برای عرضه رندرهای پیکسل 6 a در نظر گرفته شده است؟

گوگل با منتشر کردن طراحی های این نمونه برتر، مخاطبین را بار دیگر جذب خود کرد ولی متاسفانه هنوز خبر قطعی راجع به زمان عرضه آن ذکر نکرده است. البته با وجود آنکه نمونه های برتر و پرچم داری از این برند به تازگی روانه بازار شده است، بعید می دانم که گوگل بخواهد به این نزدیکی ها این طراحی جدید را روانه بازار کند. و او تنها خواسته که گوشه چشمی از این طراحی را به مخاطبین خود نشان دهد. البته با این وجود که هنوز اطلاعات کاملی نیز راجع به مشخصات فنی آن نداریم، به طور قطع هم نباید منتظر عرضه آن باشیم.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین تبلت های دانش آموزی 2020

رندرهای پیکسل 6 a

چرا گوشی های گوگل پرطرفدار شدند؟

این که برندهای قدیمی جایگاه ویژه خودشان را دارند، اصلا قابل انکار کردن نیست. ولی مخاطبین زمانی که می بینند یک برند تولیدکننده تلفن هوشمند توانسته به قدرت زیادی دست پیدا کند و بی نقص ترین تلفن های هوشمند را مطابق با طراحی روز دنیا و با تکنولوژی های جدید روانه بازار کند، جذب آن می شوند. به این ترتیب این تلاشی است که گوگل برای جذب مخاطبین و طرفداران خود کرده است و این کار را با عرضه یک طراحی جدید و کاملا متفاوت با برندهای دیگر انجام داد. پس نمی توان گفت که چرا گوشی های گوگل پیکسل یا نمونه جدید رندرهای پیکسل 6 a توانسته اند طرفداری و محبوبیت زیادی را به دست آورند. زیرا همیشه یک طراحی متفاوت و به روز می تواند نبض بازار را به صدا در آورد.

نتیجه گیری

گوگل پیکسل طراحی های خود را با هدف سلیقه مشتری مداری و گام برداشتن مطابق با تکنولوژی روز دنیا آغاز کرده است. پس یک طراحی جدید می تواند به سرعت جایگاه ویژه ای در دل مخاطبین به دست آورد. این برند به تازگی نیز با ارائه رندرهای جدید، باز هم همه توجه ها را به سمت خود کشید. تنها کافی است که تا زمان عرضه آن اندکی صبر کنیم تا بهترین تلفن هوشمند را از آن خود کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *