معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

یکی از هیجان انگیزترین سرگرمی هایی که افراد زیادی در سنین مختلف به دنبال آن هستند، انجام بازی های هیجان انگیز موبایلی می باشد. برخی از گیمرها تصور می کنند که برای داشتن یک گوشی گیمینگ بی نظیر باید پول زیادی را خرج کنند. در صورتی که اینطور نیست. شما می توانید در عین پرداخت یک بودجه مناسب، بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی روز بازار را تهیه کنید.

گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

شاید در ذهنتان سوال ایجاد شود که مگر گوشی های گیمینگ هم داریم؟ بهتر است بدانید از انجایی که انواع بازی های ویدویی حجم زیادی را اشغال می کنند و بسیار سنگین هستند، گوشی های معمولی و هوشمندی که همه روزه در دست خود می گیرید، قادر به پاسخ گویی به این حجم از گرافیک بازی ها نمی باشند. پس باید گوشی هوشمندی را تهیه کنید که مخصوص بازی طراحی و ساخته شده باشد. تنها این گوشی ها می باشند که می توانند نیاز شما را به انجام انواع بازی های ویدویی موبایلی هیجان انگیز برطرف کنند. شاید با خود فکر کنید و بگویید که به نظر من تنها هیجان بازی با انواع کنسول ها می باشد ولی اینطور نیست تنها یک گیمر موبایلی واقعی می تواند بفهمد که انجام بازی های مهیج و با گرافیک بالا و وضوح تصویر عالی تا چه میزان می تواند در گوشی های گیمینگ خارق العاده باشد.

گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

انواع گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی از 5 تا 14 میلیون تومان

فکر اینکه هزینه بالایی را باید برای گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی پرداخت کنید، از سر خود بیرون کنید. اصلا اینطور نیست. شما می توانید تنها با آشنا شدن با لیست کاملی از این تلفن های هوشمند، بهترین نوع گوشی های گیمینگ را در بازار تهیه کنید. پس برویم که با آن ها آشنا شویم.

 

گلکسی A22 سامسونگ مدل 5G

اگر به دنبال این هستید که برای گوشی گیمینگ خود تا 6 میلیون تومان هزینه کنید، این نمونه از گوشی هوشمند سامسونگ، به صورتی طراحی شده است که قابلیت این را دارد تا در حافظه های 128 و 256 گیگابایت پاسخ گوی انواع بازی های ویدیویی شما باشد. این گوشی با پردازنده 7 نانومتری، در برند مدیاتک دایمنسیتی 700 بهترین نوع گوشی محسوب می شود که می تواند انواع بازی های نیمه سنگین شما را با کیفیت عالی به اجرا در اورد. این گوشی دارای نمایشگر 6.6 اینچی 90 هرتز می باشد که از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر بر ساعت با شارژر سریع 15 واتی آن اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین تبلت های کودکان در سال 2020

 گوشی پوکو X3  پرو

نمونه بعدی که به شما پیشنهاد می دهم، قیمتی حدود 6 میلیون تومان برای ان در نظر گرفته شده است. این طراحی پوکو ایکس 3 نمونه بی نظیری است که دارای تراشه اسنپدراگون 860 می باشد و بازی های سنگین شما را تا 60 فریم بر ثانیه به اجرا در می آورد. پوکو ایکس 3 دارای نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتز و حساسیت لمسی 240 هرتز می باشد. باتری آن از 5160 هزار میلی آمپر برخوردار است و دارای بلندگوی های قدرتمند استریو می باشد. این نمونه از  بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی به حساب می آید که هزینه عالی برای ان در نظر گرفته شده است.

گوشی پوکو F3

اگر تا سقف 8 میلیون تومان نیز بودجه در اختیار دارید که بتوانید برای خرید یک گوشی گیمینگ به روی آن برنامه ریزی کنید، پس گوشی پوکو اف 3 نمونه بی نظیر و قدرتمندی است که برای انجام بازی های سنگین شما با وضوح تصویر بالا طراحی شده است. پوکو اف 3 از تراشه اسنپدراگون 870 برخوردار است که قدرت پردازندگی بالایی را در اختیار گیمرها قرار می دهد. این گوشی هوشمند بازی ها را در نرخ بیش از 60 فریم بر ثانیه برای شما به اجرا در می آورد. پس این نمونه از گوشی گیمینگ را از دست ندهید.

گوشی شیائومی می 10 T

از انجایی که شیائومی همیشه بهترین را عرضه می کند، این سری با عرضه یکی از جذاب ترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی خود به نام می تی 10، با هزینه 10 میلیون تومان نبض بازار فناوری را به صدا در آورد. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 865 و نمایشگر 144 هرتز توانسته مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کند. به این ترتیب اگر تا سقف این هزینه ای که برای می تی 10 در نظر گرفته شده است می توانید خرج کنید این بهترین انتخاب برای شما می باشد.

این مطلب را هم ببینید
همه چیز در رابطه با برنامه تلفن همراه:اپلیکیشن unfold

گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE مدل G5

یکی از ایده آل ترین گوشی های مناسب گیمرها، گوشی سامسونگ اس 20 است که به عنوان پرچم دار بازار اقتصادی در ایران شناخته شده است. این گوشی گیمینگ با هزینه 14 میلیون تومان به عنوان برترین ها برای گیمرها محسوب می شود. از ویژگی های آن می توان به تراشه اسنپدراگون 865 و قدرت پردازندگی بالای ان اشاره کرد. همچنین دارای شارژ سریع 25 وات می باشد و بسیار خوش دست و راحت است.

گوشی های گیمینگ چه مشخصاتی باید داشته باشند؟

از آنجایی که گوشی های گیمینگ باید یک فرق اساسی با سایر گوشی های هوشمند دیگر داشته باشند، عده ای از گیمرها نمی دانند که چگونه باید در هنگام خرید گوشی گیمینگ آن را از سایر مدل ها تشخیص دهند. به همین صورت چند ویژگی مهم وجود دارد که در هنگام خرید باید این موارد مهم را حائز اهمیت قرار دهید تا بتوانید یک انتخاب ایده آل داشته باشید. این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • برخورداری از بارتی قدرتمند به دلیل آنکه استفاده از این گوشی ها بیشتر است. و باید شارژردهی سریع دشاته باشد.
  • بهره مندی از یک تراشه عالی و با قدرت بالا
  • دارای نمایشگر بزرگ و دارای وضوح تصویر بالا و همچنین نرخ نوسازی زیاد
  • دارای سیتم خنک کننده ویژه برای پایداری عملکرد پردازنده
  • بهره مندی از نسخه های به روز سیستم عامل های موبایل
  • بهره مندی از امکانات نرم افزاری ویژه بازی مانند ایجاد محدودیت سازی اپلیکیشن های در حال اجرا و قطع کردن پیام ها
  • بهره مندی از بلندگوی های استریو و با وضوح صدای بالا و مهیج

نتیجه گیری

اگر یک گیمر موبایلی واقعی هستید، باید بتوانید با یک بودجه مناسب یک گوشی گیمینگ تهیه کنید. پس با در نظر گرفتن تمام جزئیات یک انتخاب عالی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *