معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

نکات مربوط به تبلت گلکسی تب ای 8 جدید

گلکسی تب ای8

امروز می خواهیم در رابطه با گلکسی تب ای 8 جدید صحبت کنیم. تنوع تبلت های اندرویدی موجود در بازار بسیار زیاد است، همین باعث می شود که بیان مشخصات آن ها دشوار باشد. تبلت های اندروید در واقع نوعی کامپیوتر تخصصی هستند. به طور کلی، اکثر تبلت ها شامل اجزای سخت افزاری هستند. برای تماشای ویدیو، وبگردی یا برای برگزاری کلاس های آنلاین بچه هایتان تبلت بهترین انتخاب است، اما انتخاب بهترین تبلت می تواند یک امر گیج کننده باشد. تا انتها با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ی گلکسی تب ای 8 بدانید.

نکاتی مربوط به تبلت

شما باید اندازه صفحه نمایش مناسب و یک پردازنده سریع را انتخاب کنید و باتری باید حداقل یک روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. حتی پس از در نظر گرفتن همه این فاکتورها، باز هم انتخاب بهترین تبلت می تواند برایتان دشوار باشد. صدها تبلت در بازار وجود دارد، و اگر امسال به دنبال تبلت جدیدی هستید، ما به شما کمک می کنیم تبلت مناسبی را برای نیازها و بودجه خود انتخاب کنید.

گلکسی تب ای8

مهم ترین جنبه ای که در هنگام خرید تبلت باید در نظر گرفت، توجه به اندازه و کیفیت صفحه نمایش است. بیش از همه، این پرکاربردترین جزء دستگاه است. شما باید به تبلتی نگاه کنید که صفحه نمایش 10 اینچی و وضوح تصویر Full HD دارد. در حالی که تبلت‌های 7 یا 8 اینچی ممکن است فشرده و سبک باشند، اما می توانند کار شما را به سادگی راه بیندازند و شما کلاس های آنلاین خود را در آن ها برگزار کنید.

اگر اهل فیلم هستید، مطمئن شوید که تبلتی را انتخاب کنید که دارای صفحه نمایش 10 اینچی یا بزرگتر با حداکثر روشنایی 400 نیت یا بالاتر باشد. حتی  باید به دنبال تبلتی با صفحه نمایش OLED باشید که رنگ مشکی داشته باشد، و نسبت کنتراست بسیار بالا و زاویه دید وسیع را ارائه می دهد. صفحه نمایش های OLED باعث می شوند که فیلم ها (و حتی تصاویر) فوق العاده زیبا به نظر برسند. برای تکمیل آن، بلندگوهای استریو کیفیت صدای خوبی را ارائه می دهند. که تبلت های گلکسی تب ای 8 این ویژگی را دارند.

این مطلب را هم ببینید
همه چیز در رابطه با رابط کاربری MIUI 13

صفحه نمایش و مشخصات صوتی ایده آلی که باید در تبلت در سال 2021 به آن توجه کنید:

اندازه صفحه نمایش: صفحه نمایش 10 اینچی یا بالاتر

وضوح صفحه نمایش: Full HD یا وضوح بهتر

نوع صفحه نمایش: صفحه نمایش OLED (اگر متناسب با بودجه باشد)

روشنایی صفحه نمایش: 400 نیت یا بالاتر

بلندگوها: بلندگوهای استریو، شما می توانید تمامی این مشخصات را در گلکسی تب ای 8 جدید به دست بیاورید.

پردازنده ی این دستگاه

برای اینکه کارها به خوبی انجام شوند به یک پردازنده سریع نیاز است. اگر می‌خواهید برنامه‌ها سریع‌تر راه‌اندازی شوند و بازی‌ها روان‌تر به نظر برسند، به دنبال تبلت‌هایی باشید که حداقل یک CPU 6 هسته‌ای و یک GPU قدرتمند دارند. حداقل باید 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود داشته باشد. بهترین پردازنده ای که می توانید در یک تبلت در سال 2021 پیدا کنید، گلکسی تب ای8 است. Apple A12Z Bionic نیز بسیار سریع است. در دنیای اندروید، بهترین پردازنده تبلت موجود همان مدل های گلکسی است. در حالی که اسنپدراگون 888+ نیز معرفی شده بود، تا کنون این تبلت ها حرف اول را در بازار می زنند.

پردازنده‌ها، رم و مشخصات ذخیره‌سازی ایده‌آل تبلت در سال 2021:

پردازنده Apple A10 Fusion یا بهتر

MediaTek Helio G90 یا بهتر

Qualcomm Snapdragon 660 یا بهتر

رم: 4 گیگابایت یا بالاتر (3 گیگابایت در مورد iPads)

فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت یا بیشتر (128 گیگابایت یا بیشتر اگر تعداد زیادی موسیقی و ویدیو برای پخش آفلاین ذخیره می کنید)

دوربین های مربوط به تبلت

دوربین های موجود در تبلت گلکسی تب ای 8 به اندازه گوشی های هوشمند اهمیت ندارند. با این حال، باید حداقل یک دوربین 8 یا 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، دیافراگم F2.0 و فیلمبرداری 4K 30 فریم بر ثانیه داشته باشد (اگر به دنبال تبلت مقرون به صرفه ای هستید، فیلمبرداری 1080p نیز می تواند به خوبی عمل کند). برای دوربین‌های جلویی، به تبلت‌هایی که دوربین‌های 5 مگاپیکسلی با فیلم‌برداری Full HD دارند، توجه کنید. این باعث می‌شود ویدیوی شما در طول تماس‌های ویدیویی و کنفرانس‌ها با افراد طرف دیگر تماس واضح‌تر به نظر برسد.

این مطلب را هم ببینید
روش انتقال چت های واتساپ از آیفون به گوشی های اندروید

مشخصات دوربین ایده آلی که در یک تبلت باید به آنها توجه کرد:

دوربین عقب: 8MP/12MP، فیلمبرداری 1080p یا 4K، فوکوس خودکار.

دوربین جلو: 5 مگاپیکسل، فیلمبرداری 1080p.

گلکسی تب ای8

نرم افزارهای موجود در تبلت

چه در حال خرید یک iPad یا یک تبلت اندرویدی هستید، مطمئن شوید که دستگاه از قبل با آخرین نسخه سیستم عامل نصب شده باشد. حداقل، باید همراه با آخرین نسخه اندروید یا iOS همراه باشد. در سال 2020، جدیدترین نسخه اندروید 11 و آخرین نسخه iPadOS 14 است. که در تبلت گلکسی تب ای 8 هم اندروید11 وجود دارد.

گلکسی یک سیستم عامل تبلت بالغ تر و با کاربری آسان تر است. حتی در مقایسه با اپل به برنامه ها و بازی های بهتری دسترسی دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که مدل های گلکسی بهترین مدل تبلت‌ برای همه هستند. تبلت های اندرویدی مزایای خاص خود را دارند، از جمله دسترسی آسان تر به سیستم های فایل و لوازم جانبی.

اگر بودجه شما متناسب با تبللت های گلکسی است، باید آن را بر سایر تبلت های اندرویدی ترجیح دهید، زیرا تعداد زیاد برنامه هایی که در گلکسی هستند، بهتر اجرا می شوند و طرح بندی بهتری برای استفاده کامل از صفحه نمایش بزرگ دارند.

سخن پایانی

امروز سعی کردیم که شما را بیشتر با گلکسی تب ای 8 آشنا کنیم. اگر نمی خواهید زیاد سرمایه گذاری کنید، نیازی به تبلت های پیشرفته ندارید. اصولا برای خرید یک تبلت و یا گوشی جدید باید وقت زیادی را باید صرف کنید، اما ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که با زبانی ساده بهترین تبلت را به شما معرفی کنیم. این تبلت به راحتی به دیتا و وای فای متصل می شود و شما می توانید به سادگی به شبکه و اینترنت متصل شوید. به صورت خلاصه برای کارهای روزمرگی می تواند بسیار عملکرد خوبی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *