اخبار بازی, بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بررسی بازی player unknowns battlegrounds

بازی player unknowns battlegrounds

بررسی بازی player unknowns battlegrounds را امروز برای شما انجام خواهیم داد. شبیه‌سازی‌های نظامی که به‌طور غیررسمی به عنوان بازی‌های جنگی نیز شناخته می‌شوند، شبیه‌سازی‌هایی هستند که در آن‌ها می‌توان تئوری‌های جنگ را بدون نیاز به خصومت‌های واقعی آزمایش و اصلاح کرد. شبیه‌سازی‌های نظامی به‌عنوان روشی مفید برای توسعه راه‌حل‌های تاکتیکی، استراتژیک و دکترینی تلقی می‌شوند، اما منتقدان استدلال می‌کنند که نتایج حاصل از چنین مدل‌هایی به دلیل ماهیت تقریبی مدل‌های مورد استفاده، ذاتاً ناقص هستند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی بازی player unknowns battlegrounds بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های این بازی چیست؟

یک بازی رایانه ای یک بازی جنگی است که روی یک دستگاه دیجیتال انجام می شود. این بازی که از بازی های جنگی تخته ای نشات گرفته است، درگیری نظامی را در سطح تاکتیکی، عملیاتی یا استراتژیک شبیه سازی می کند. بازی های جنگی رایانه ای هم به صورت تجاری برای استفاده های تفریحی فروخته می شوند و هم در برخی موارد برای مقاصد نظامی استفاده می شوند.

بازی player unknowns battlegrounds

بازی‌های جنگی رایانه‌ای برگرفته از بازی‌های جنگی رومیزی، که از بازی‌های جنگی نظامی تا بازی‌های جنگی تفریحی را شامل می‌شود. Wargames در اوایل Empire در سال 1972 روی رایانه ها ظاهر شد. جامعه Wargaming امکانات بازی های رایانه ای را زود دیدند و تلاش هایی برای ورود به بازار انجام دادند، به ویژه خط بازی های میکرو رایانه ای Avalon Hill که در سال 1980 شروع شد و موضوعات مختلفی از جمله اقتباس ها را پوشش می داد.

برخی از بازی های جنگی آنها در فوریه 1980 Strategic Simulations, Inc. (SSI) اولین کسی بود که یک بازی رایانه ای جدی و حرفه ای به نام Computer Bismarck را فروخت که یک بازی نوبتی بر اساس آخرین نبرد کشتی جنگی بیسمارک بود. بازی player unknowns battlegrounds نیز بسیار شبیه به همان است.

آیا این بازی جنگی است؟

گری گریگزبی، طراح Wargame، در سال 1982 با کمپین Guadalcanal که توسط SSI منتشر شد، به صنعت پیوست. از آن به عنوان اولین بازی جنگی هیولایی که برای رایانه ها ساخته شده است، یاد می شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Shootero

گریگزبی به یکی از معتبرترین طراحان بازی های رایانه ای تبدیل شد.[3] در سال 1997، او به عنوان «یکی از بنیانگذاران بازی‌های جنگی استراتژیک برای رایانه شخصی» توصیف شد. یا جان کارمک در مال آنهاست.

تا سال 1996 او 23 بازی جنگی را با SSI منتشر کرد، [9] از جمله Steel Panthers که یک موفقیت تجاری بود. در سال 2001، او استودیو 2 by 3 Games را با جوئل بیلینگز و کیت بررز از SSI تأسیس کرد، جایی که آنها به کار با هم در بازی‌های جنگی ادامه دادند بازی player unknowns battlegrounds را یکبار هم که شده امتحان کنید.

SSI و گروه مطالعات استراتژیک (SSG) شرکت‌های بازی‌های رایانه‌ای بودند که این سبک را با تخصص در بازی‌هایی که از بازی‌های جنگی تخته‌ای و مینیاتوری قرض گرفته بودند، ادامه دادند. این شرکت ها در بیشتر دهه 1980 و تا 1990 از محبوبیت خاصی برخوردار بودند. TalonSoft در سال 1995 با تمرکز مشابهی شروع به کار کرد، تا اینکه خریداری شد و سپس توسط Take-Two Interactive در سال 2002 بسته شد.

هدف از این بازی چیست؟

بازی‌های جنگی رایانه‌ای در درجه اول بر نبردهای شبیه‌سازی شده تمرکز دارند. از آنجایی که ارائه یک راه هوشمند برای واگذاری وظایف به زیردستان دشوار است، بازی‌های جنگی معمولاً تعداد واحدها را به صدها نفر کاهش می‌دهند تا صدها هزار. میزان واقع گرایی بین بازی ها متفاوت است زیرا طراحان بازی بین شبیه سازی دقیق و قابلیت پخش تعادل برقرار می کنند. بازی player unknowns battlegrounds نیز دقیقا همین گونه است.

واحدها معمولاً برای ارتقای گیم‌پلی مؤثر به‌طور نامتناسبی در مقایسه با منظره بزرگ می‌شوند. این بازی‌ها معمولاً از خط زمانی بسیار سریع‌تری نسبت به واقعیت استفاده می‌کنند، و بنابراین بازی‌های جنگی اغلب اوقات شبانه یا دوره‌های خواب را مدل‌سازی نمی‌کنند، اگرچه برخی بازی‌ها از آنها استفاده می‌کنند، اما می‌توانند زمان‌بر باشند.

جنگ‌های کامپیوتری معمولاً بر اساس مقیاس رویارویی دسته‌بندی می‌شوند (به عنوان مثال، جنگ استراتژی بزرگ، جنگ استراتژیک، جنگ عملیاتی، جنگ تاکتیکی یا جنگ نفر به نفر). مقدماتی «زمان واقعی» و «مبتنی بر نوبت» در نظر گرفته نمی‌شوند، زیرا همه بازی‌های جنگی کامپیوتری، بنا به ضرورت، مبتنی بر نوبت هستند.

این مطلب را هم ببینید
سایز مانیتور مناسب برای گیمرها کدام است؟

چگونه می توان این بازی را نصب کرد؟

اصطلاحی که توسط این دایره المعارف برای توصیف نوعی از بازی ویدیویی که (گاهی اوقات کاملاً از راه دور) از Wargame نشات گرفته است استفاده می شود. موضوع Computer Wargame جنگ است، اما (برخلاف First Person Shooters) موفقیت به سرعت واکنش و مهارت دستی بستگی ندارد. در عوض، گیم پلی بر روی رقابت های فکری استراتژی و تاکتیک متمرکز شده است. شما می توانید همین حالا بازی player unknowns battlegrounds را نصب کنید.

گیمرها ترجیحات متفاوتی در مورد بازی دارند. ژانرهای مختلف معیارهای متفاوتی دارند. از همان ابتدای شروع بازی، بازی های جنگی برای رایانه شخصی همیشه یکی از بازی های ترجیحی در بین بازی ها بوده است. بازی های ویدیویی می توانند پتانسیل کامل خود را در گیم پلی مبتنی بر جنگ کشف کنند. یک بازی جنگی شامل اکشن، استراتژی، کار تیمی، ماجراجویی است.

بازی player unknowns battlegrounds

از این رو، این یک راه سرگرمی محبوب در بخش بازی برای هر گروهی از مردم است. با این حال، بازی‌هایی که بر اساس ایده‌ها و مضامین مربوط به فانتزی، پیشینه تاریخی و خلاقیت ساخته شده‌اند، در این لیست از بهترین بازی‌های جنگی برای ویندوز و مک در نظر گرفته می‌شوند.

در اینجا در این مقاله قصد داریم در مورد بازی های جنگی بزرگی صحبت کنیم که در همه جا محبوب هستند. برخی از این بازی ها فجایع تاریخی و برخی از آنها مربوط به فانتزی و جادوگری است. این لیست همچنین دارای طیف گسترده ای از بازی ها با استراتژی ها و تاکتیک ها علاوه بر ماجراجویی است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بازی player unknowns battlegrounds آشنا کنیم. یک بازی سه بعدی مبارزه ای است که برنده جایزه یکی از بهترین بازی های سه بعدی برای رایانه شخصی شده است. این یک بازی مبارزه با وسایل نقلیه درجه یک است که در آن بازیکنان هلیکوپتر و حمل و نقل دیگر را در میدان جنگ تجربه می کنند. بازیکنان این آزادی را دارند که کل هدف را منفجر کنند و نقاط آتش جدید ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *