تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

اپل موزیک در تلویزیون های هوشمند ال جی

اپل موزیک در تلویزیون های هوشمند ال جی

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده بودید که علم و تکنولوژی تا جایی پیشرفت کند که بتوانیم به راحتی حساب اپل موزیک خود را در صحفه تلویزیون به اجرا در آوریم و از آن استفاده کنیم. شاید اگر در حدود 4 سال پیش این حرف زده می شد، آن را غیر ممکن می دانستیم ولی اکنون جهان تکنولوژی به کل فرق کرده است. به تازگی شاهد خبری بودیم که گفته شده اپل موزیک در تلویزیون های هوشمند ال جی راه پیدا کرده است که قصد داریم راجع به آن صحبت کنیم.

اپل موزیک در تلویزیون های هوشمند ال جی

شرکت ال جی به تازگی به روزرسانی هایی را در تلویزیون های هوشمند خود قرار داده است که کاربران آیفون می توانند از آن بهترین استفاده را داشته باشند. به این ترتیب این به روزرسانی به این شکل است که همانطور که ذکر شد، کاربران آیفون می توانند حساب های اپل موزیک خود را که دائما در آن در حال فعالیت هستند به روی تلویزیون های ال جی خود به اجرا در اورند. به این ترتیب کاربران به راحتی می توانند به تمام مواردی که در صفحه اپل موزیک ان ها وجود دارد در تلویزیون های هوشمند خود دسترسی داشته باشند. این قابلیت برای تمام تلویزیون های هوشمند به اجرا در می آید و اصلا فرقی ندارد که در آن اپل تی وی داشته باشید یا خیر. به این صورت زمانی که در تلویزیون حساب خود را مشاهد می کنید، دقیقا چیزی مانند اپل موزیک در آیپد، آیفون و یا رایانه خود می بینید که یک تجربه بسیار هیجان انگیز است.

اپل موزیک در تلویزیون های هوشمند ال جی

اپل موزیک در تلویزیون های هوشمند ال جی چه دسترسی هایی به شما می دهد

زمانی که این برنامه برای شما به روی تلویزیون به طرز ایده آلی به اجرا در می اید، این تی وی به شما اجازه می دهد تا به راحتی بتوانید به تمام آهنگ های خود، لیست های پخش تنظیم شده، موزیک ویدیوهای 4 k و پخش زنده اپل موزیک رادیو در تلویزیون هوشمند خود دسترسی داشته باشید. تازه جذابیت ماجرا این جاست که در تلویزیون خود می توانید با انتخاب گزینه متن و یا ترجمه آهنگ ها که به روی موزیک می افتد، با آهنگ هم خوانی کرده و لذت ببرید. انجام این قابلیت در تلویزیون های هوشمند باعث شده است تا کرابران اپل بتوانند خدمات خود را به راحتی و به شیوه سریع تری انجام دهند. همچنین انجام این خدمات در یک نمایشگر بزرگ تر و با وضوح تصویر بیشتر و درخشان تر بسیار لذت بخش خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
کامپیوترهای گیمینگ جدید Omen اچ پی رونمایی شدند

مزایای اجرای اپل موزیک در تلویزیون های هوشمند ال جی برای شرکت اپل

از مهم ترین مزیت های اجرای  اپل موزیک  می توان به این اشاره کرد که این کار باعث شد تا اپل بتواند به خدمات بیشتری دسترسی داشته باشد و با برندهای بیشتری همکاری کند و در نتیجه ان را در رقابت با نتفلیکس، اسپاتیفای و … قرار دهد. همچنین انتشار چنین ویژگی باعث شد تا اپل بتواند تمرکز بیشتری به روی خدمات خود داشته باشد. به این صورت غول فناوری کوپرتینویی می تواند به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی داشته و با ان ها ارتباط برقرار کند. اپل با انجام این کار توانست در نزد کاربران بیشتری به محبوبیت برسد، البته هنوز هم برخی از کاربران از این قابلیت استفاده نکرده اند ولی بهتر است هر چه زودتر ان را امتحان کنید تا طرفدار همیشگی آن شوید.

چگونه می توان اپل موزیک به اجرا در آورد؟

با توجه به اضافه شدن این ویژگی عالی برای تلویزیون های هوشمند ال جی، این سوال به یکی از پرتکرارترین ها تبدیل شده است که کاربران اپل چگونه می توانند اپل موزیک خود را به تلویزیون های هوشمند خود متصل کنند. برای این کار ابتدا باید بتواند با روش های این کار آشنا شوید انواع روش های این کار می تواند به شرح زیر باشد:

اتصال آیفون به تلویزیون ال جی به وسیله کابل

برای این کار باید بتوانید کابل Digital AV Adapter را تهیه کنید. سپس در تلویزیون خود باید وارد پورت اپ دی ام آی شده و یک قسمت از کابل را به این بخش از پورت متصل کنید. پس به این کابل نیاز دارید تا بتوانید آن را از خروجی تلویزیون به مادگی کابل وصل کنید. در این روش باید از پورت لایتینگ استفاده کنید البته این به مدل گوشی شما وابسته است. سپس به راحتی می تواند تمام اطلاعات خود را در تلویزیون هوشمند خود مشاهده کنید و نرم افزار اپ موزیک را به اجرا در آورید.

این مطلب را هم ببینید
نسخه جدید لپ تاپ های MateBook X Pro هواوی معرفی شد

اپل موزیک در تلویزیون های هوشمند ال جی

اتصال آیفون به تلویزیون به وسیله اپل تی وی

روشی که به شما اجازه می دهد تا به صورت بی سیم ایفون خود را به روی تلویزیون هوشمند خود برای اجرای اپل موزیک   متصل کنید، به وسیله برنامه اپل تی وی می باشد. ابتدا باید هر دو دستگاه را به یک وای فای متصل کنید، سپس به بخش Air play mirroring در بخش آیفون خود بروید و گزینه اپل تی وی را انتخاب نمائید. در نهایت در عرض چند ثانیه اتصال برقرار شده و به راحتی می توانید اپل موزیک خود را به تلویزیون هوشمند خود متصل کنید. در صورتی می توانید از این قابلیت استفاده کنید که آیو اس گوشی شما بالاتر از 11 باشد.

ساده ترین روش برای به اجرا در اوردن اپل موزیک در تلویزیون های هوشمند ال جی چیست؟

بهتر است بدانید که استفاده از قابلیت کابل دیجیتال برای این کار بسیار راحت تر است زیرا برخی از گوشی های ایفون ممکن است که برنامه اپل تی وی را نداشته باشند. به این ترتیب بهتر است خودتان را درگیر نکنید و از روش راحت تر استفاده نمائید. این روش به شما کمک می کند تا از لحظات خود لذت ببرید و موزیک مورد علاقه خود را در یک نمایشگر بزرگتر و جذاب تر گوشی کنید.

نتیجه گیری

اگر دوست دارید از تک تک لحظات خود لذت ببرید و از به روزترین تجهیزات روز دنیا استفاده کنید، به اجرا در آوردن اپل موزیک در تلویزیون های هوشمند ال جی هوشمند بسیار جذاب و خاطره انگیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *