تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

اولین لپ تاپ گیمینگ آنر با نام هانتر V700 رونمایی شد

اولین لپ تاپ گیمینگ آنر

آنر در بازار چندین لپ‌ تاپ از سری مجیک بوک را به فروش می‌رساند اما تاکنون دستگاهی مخصوص به بازی نداشت. روز گذشته اولین لپ تاپ گیمینگ آنر با نام هانتر V700 رونمایی شد.

لپ تاپ هانتر V700

اولین لپ تاپ گیمینگ آنر با بدنه آلومینیومی و لوگو بک لایت RGB خود از نظر زیبایی چیزی کم ندارد و به لطف منافذ متعدد تعبیه شده در بخش پشتی بدنه و همچنین کیبورد کاملی که برایش در نظر گرفته شده یک گزینه ایده آل برای گیمینگ محسوب می شود. آنر هانتر V700 در قالب دو نسخه قابل خریداری خواهد بود؛ هر دوی نسخه ها از نسل دهم چیپست های اینتل (یعنی Core i5-10300H یا i7-10750H) بهره می گیرند و پردازنده گرافیکی آنها نیز از میان گزینه های انویدیا GeForce GTX 1660 Ti و RTX 2060  قابل انتخاب خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر فونت ها در ویندوز 10

اولین لپ تاپ گیمینگ آنر

هر دو تریم این لپ تاپ ۱۶ گیگابایت رم DDR4 دارند و بین ۵۱۲ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه SSD برایشان در نظر گرفته شده که بسته به پولی که می پردازید متغیر خواهد بود. لپ تاپ جدید آنر یک نمایشگر مات ۱۶.۱ اینچی IPS LCD با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و حاشیه های ۴.۷ میلیمتری دارد. این پنل دارای رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و ۱۰۰ درصد گاموت رنگی sRGB را نیز پشتیبانی می کند. پشتیبانی از تکنولوژی صدای سه بعدی Nahimic هم از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است که در زمان اجرای بازی های مهیج بسیار مفید واقع می شود.

دو فن ۱۲ ولتی برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده که به ادعای آنر بهتر از محصولات رقیب هانتر V700 را خنک نگه می دارند. پورت های ورودی و خروجی این محصول نیز شامل یک HMDI 2.0، دو USB 3.2، یک USB 2.0 و یک پورت اترنت و جک هدفون می شود که در کنار دکمه پاور جا خوش کرده اند. هانتر V700 همچنین از وای فای ۶ پشتیبانی می کند و در قطورترین بخش بدنه ۱۹.۹ میلیمتر ضخامت دارد. باتری این لپ تاپ نیز ۵۶ وات ساعت ظرفیت دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین پاوربانک های 2020

قیمت این لپ تاپ برای پیکره بندی های مختلف آن به شرح زیر است:

  • مدل بهره مند از چیپست Core i5 با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و کارت گرافیک GTX 1660 Ti  با قیمت ۱۱۱۰ دلار
  • مدل بهره مند از چیپست Core i7 با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی اس اس دی و کارت گرافیک RTX 2060 با قیمت ۱۲۵۷ دلار
  •  مدل بهره مند از چیپست Core i7 با یک ترابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۴۸۰ دلار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *