اخبار تکنولوژی

ایربادهای بیسیم Buds Q و Buds Air Neo ریلمی رونمایی شد

ایربادهای بیسیم Buds Q و Buds Air Neo

ریلمی یکی ‌از برند‌های چینی نوظهور است که توانسته در یک سال اخیر هیجانات زیادی را در بازار ایجاد کند. در سه‌ ماهه‌ی سوم ۲۰۱۹، ریلمی سریع‌ترین رشد را در بین دیگر برند‌های فعال در حوزه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند داشته است. البته تجهیزات جانبی این برند نیز از استقبال خوبی برخوردار بوده اند. این برند معتبر به تازگی از ایربادهای بیسیم Buds Q و Buds Air Neo خود رونمایی کرده است.

ایربادهای بیسیم Buds Q و Buds Air Neo

ایرباد ریلمی Buds Q توسط یکی از طراحان شرکت فرانسوی ارمس (Hermès) به نام «José Lévy» طراحی شده است. به گفته ریلمی این ایرباد با کیس شارژ تا ۲۰ ساعت شارژدهی داشته و از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. این محصول از گواهی IPX4 پشتیبانی می کند بنابراین می توان گفت که تا حدی در برابر نفوذ آب مقاوم است.

این مطلب را هم ببینید
چرا شرکت ها می خواهند تراشه های اختصاصی برای محصولات بسازند؟

ایربادهای بیسیم Buds Q و Buds Air Neo

هر کدام از گوشی‌های آن ۳.۶ گرم وزن دارند. درون هر کدام از گوشی‌ها درایور ۱۰ میلیمتری تعبیه شده است و کیس شارژ آن از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. متاسفانه خبری از شارژ بیسیم نیست. ریلمی Buds Q در حال حاضر با قیمت ۲۱ دلار قابل خریداری و بوده و فعلا فقط در چین به بازار عرضه شده است.

ریلمی از ایرباد دیگری به نام Buds Air Neo نیز رونمایی کرد که شباهت زیادی به ریلمی Buds Air داشته ولی درایورهای آن یک میلیمتر بزرگ تر هستند (۱۳ میلیمتر). این ایرباد فاقد قابلیت حذف نویز محیطی بوده و کیس شارژ آن همانند Buds Q از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کند.

ریلمی می‌گوید هر کدام از گوشی‌های ایرباد Buds Air Neo تا ۳ ساعت شارژدهی دارند و در صورت استفاده از کیس شارژ تا ۱۷ ساعت قابل استفاده هستند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.0 با تاخیر ۱۱۹.۲ میلی ثانیه‌ای و جفت شدن خودکار و بدون تاخیر با گوشی‌های ریلمی اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
بررسی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 3

ایرباد Buds Air Neo در رنگ‌های سبز، قرمز و سفید با قیمت ۳۸ دلار در چین به بازار عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *