اخبار تکنولوژی

ایرباد اسپرت اپن بوز رونمایی شد

ایرباد اسپرت اپن بوز

امروز، کمپانی بوز با بیش از ۸۰۰۰ کارمند، ۴ میلیارد دلار گردش مالی سالانه و صدها فروشگاه فیزیکی در سراسر جهان، یکی از بزرگ‌ترین نام‌های فعال در عرصه‌ی تولید هدفون، اسپیکر، سیستم‌های صوتی خودرو و … است. ایرباد اسپرت اپن بوز محصول جدیدی از این برند معتبر بوده که به تازگی رونمایی شده و طراحی خاصی را به خود اختصاص داده است.

ایرباد اسپرت اپن بوز

این ایرباد به جای قرار گرفتن درون گوش روی آن قرار گرفته و با فناوری «OpenAudio» صدایی با کیفیت‌ تولید می‌کند. برخی کاربران ترجیح می‌دهند که حین استفاده از هدفون،‌ از صداهای محیط اطراف تا حدی اطلاع داشته باشند. هدفون جدید بی‌سیم بوز با بهره‌مندی از فناوری OpenAudio صدایی با کیفیت را به مجاری گوش هدایت می‌کند. فناوری جدید عملکردی مانند ویژگی حذف نویز فعال ندارد؛ هرچند نویز محیطی را کاهش می‌دهد اما در عین حال، کاربر از صدای محیط اطراف هم تا حد نیاز آگاهی خواهد داشت.

این مطلب را هم ببینید
بهترین ساعت ها و مچ بند های هوشمند بازار ایران

چند سال قبل، بوز عینک‌هایی با نام «بوز فریمز» با فناوری مشابهی معرفی کرد که روی فریم عینک، اسپیکرهایی تعبیه شده بود و صدا را به گوش کاربر هدایت می‌کرد. فناوری هدفون جدید بوز هم در اصل همان کار را به صورت پیشرفته‌تری با صدای استریو بی‌سیم و با کیفیتی فوق‌العاده بهتر انجام می‌دهد.

هدفون جدید بوز به جای اینکه مثل ایربادهای دیگر درون گوش قرار گیرد، به کمک قلاب روی آن قرار می‌گیرد. هر گوشی هدفون 14 گرم وزن،‌ 48 میلی‌متر عرض و 55 میلی‌مترطول دارد. یکی از ویژگی‌های مطلوب این هدفون، کاهش نویز در حین مکالمه است که می‌تواند سر و صدای محیط مثل صدای وزش باد را از صدای تماس گیرنده تفکیک ‌کند.

هدفون جدید از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند و مجهز به دکمه چند منظوره برای کنترل موسیقی، پاسخگویی به تماس‌ها و فراخوانی دستیار مجازی است. علاوه بر این هدفون ورزشی بی‌سیم بوز با استاندارد IPX4 در برابر نفوذ عرق، باران و برف نیز مقاوم است و طول عمر باتری آن از سوی شرکت سازنده 8 ساعت اعلام شده است.

این مطلب را هم ببینید
ویندوز 95 بیست و پنج ساله شد

بوز برای کاربردهای روزمره، ایربادز  QuietComfort با امکان حذف نویز کامل و برای کاربرد ورزشی هدفون ایربادز ورزشی بدون حذف نویز فعال را پیشنهاد می‌‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند هدفون ایربادز اسپورت اوپن بوز را با قیمت 199 دلار پیش سفارش بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *