اخبار تکنولوژی

ایرباد زدتی‌ای LiveBuds معرفی شد

ایرباد زدتی‌ای LiveBuds

ZTE یک کمپانی چند ملیتی در زمینه تجهیزات و سیستم‌های ارتباطی است که در سال 1985 با نام Zhongxing Semiconductor Co در Shenzhen چین بنیان گذاری شد. ایرباد زدتی‌ای LiveBuds محصول جدیدی از این کمپانی می باشد که به تازگی معرفی شده و قابلیت شارژدهی 20 ساعته دارد.

ایرباد زدتی‌ای LiveBuds

ZTE همراه با معرفی اولین گوشی جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر ، اکسون ۲۰ 5G از هدفون‌ بی‌ سیم زد تی ‌ای LiveBuds نیز رونمایی کرد. زد‌تی‌ای LiveBuds یک ایرباد بی‌سیم مقرون به صرفه است که از قابلیت حذف نویز دیجیتال (ENC) بهره می‌برد. این هدفون ابعاد کوچکی دارد و دارای بدنه و سری سیلیکونی کوتاهی است. این هدفون در مقایسه با محصول سال گذشته این کمپانی یعنی « نوبیا پادز » متفاوت است ، با این حال ایرباد جدید نیز حاصل همکاری ZTE و «وان مور» محسوب می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
با پولدارترین و حرفه ای ترین گیمرهای جهان آشنا شوید

طبق اعلام زدتی‌ای ، این هدفون از کنترل لمسی پشتیبانی می‌کند و هر کدام از ایربادها به دو میکروفن مجهز شده‌اند. وزن هر کدام از آن ‌ها به ۴ گرم می ‌رسد و با کیس مشکی رنگ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. زدتی‌ای LiveBuds همراه با قاب خود تا ۲۰ ساعت شارژدهی دارد و از بلوتوث ۵.۰ و استاندارد IPX5 برای مقاومت در برابر نفوذ آب بهره می‌برد.

این هدفون تنها ۲۹ دلار قیمت دارد و هم اکنون در بازار چین قابل خریداری است. در حال حاضر زد‌تی‌ای مانند گوشی اکسون ۲۰ 5G درباره عرضه جهانی این محصول اطلاعاتی منتشر نکرده و شاید کاربران در کشورهای مختلف به آن دسترسی پیدا نکنند.

گوشی ZTE Axon20 5G که اولین موبایل جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر محسوب می‌شود، از صفحه نمایش OLED بهره می‌برد و دارای دوربین اصلی چهارگانه است. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز شده و در نسخه‌های مختلف با قیمت پایه ۳۲۲ دلار و حداکثر قیمت ۴۱۰ دلار به فروش می‌رسد.

این مطلب را هم ببینید
کالبد شکافی گلکسی تب s8 از تعمیر پذیری قابل قبول آن خبر می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *