اخبار تکنولوژی

ایرباد سنهایزر مومنتوم True Wireless 2 رونمایی شد

ایرباد سنهایزر مومنتوم True Wireless 2

سنهایزر یکی از موفق ترین کمپانی های جهان در عرصه تکنولوژی بشمار می رود. این شرکت آلمانی تاکنون محصولات باکیفیت زیادی به بازار عرضه کرده است. ایرباد سنهایزر مومنتوم True Wireless 2 محصول جدید این برند است که به تازگی رونمایی شده و از قابلیت های خوبی برخوردار است.

ایرباد سنهایزر مومنتوم True Wireless 2

True Wireless 2 به لطف بهره مندی از باتری بهتر حالا می تواند تا 7 ساعت شارژ دهی داشته باشد که در صورت استفاده از کیس شارژ ، تا 28 ساعت افزایش پیدا می کند. سنهایزر می گوید مشکل زود خالی شدن باتری که نسل قبلی این ایرباد با آن مواجه بود را رفع کرده و استفاده از تراشه بلوتوثی جدید سبب شده تا مشکلات مربوط به تلف شدن انرژی از بین بروند.

این مطلب را هم ببینید
افشای مشخصات اکسپریا 5 مارک 4

بزرگترین تغییر True Wireless 2 نسبت به نسل قبل ، پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال است. قابلیت Transparent Hearing همچنان وجود دارد و به کمک اپلیکیشن می توان میزان صدای ورودی به گوشی ها را تنظیم کرد. میکروفون های این محصول به فناوری پیشرفته شکل دهی پرتو (Beamforming) مجهز شده اند که به گفته سنهایزر صداهای مزاحم محیطی را کاهش داده و صدای کاربر را تقویت می کند.

ایرباد سنهایزر مومنتوم True Wireless 2

هدفون مورد بحث از قابلیتی به نام Smart Pause بهره می برد که در صورت خارج کردن ایرباد از گوش پخش موزیک را متوقف کرده و با قرار دادن دوباره آنها، ادامه آهنگ را پخش می کند. همچنین به کمک اپلیکیشن Smart Control می توان کارهای مختلفی از جمله تنظیم اکولایزر و شخصی سازی تاچ کنترل ها را انجام داد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی اسپیکرهای بلوتوثی

سنهایزر مومنتوم True Wireless 2 از بلوتوث 5.1، رمزگذاری پیشرفته صوتی (AAC) و استانداردهای AptX پشتیبانی می کند. گواهی IPX4 نسبت به نسل قبل تغییری نکرده و این یعنی ایرباد جدید سنهایزر تا حدی در برابر پاشیده شدن آب مقاومت می کند. محصول مذکور از ماه آوریل با قیمت 300 دلار در رنگ مشکی به بازار عرضه می شود. رنگ سفید این محصول نیز در آینده روانه بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *