بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی جدید بتمن با عنوان Gotham Knights معرفی شد

بازی جدید بتمن با عنوان Gotham Knights

بتمن یکی از محبوب ترین شخصیت های DC می باشد که طرفداران این شخصیت حتی او را جزو قوی ترین شخصیت های DC در نظر میگیرند با اینکه حتی بتمن هیچ قدرت خارق العاده ایی ندارد و به قول خودش تنها قدرتش ثروت زیادش می باشد! به تازگی بازی جدید بتمن با عنوان Gotham Knights معرفی شد.

بازی جدید بتمن با عنوان Gotham Knights

تریلر اولیه منتشر شده از Gotham Knights، شهر گاتهام را در وضعیتی تاریک و بحران‌زده نشان می‌دهد که ظاهراً پس از مرگ بروس وین، جرم و جنایت در آن بسیار شایع‌تر شده است. بروس وین آخرین بار در Batman: Arkham Knight در قالب بتمن دیده شده و این طور که به نظر می‌رسد در عنوان جدید حضور ندارد. در عوض، رابین، بتگرل، نایت‌وینگ و رد هود به عنوان محافظان جدید شهر وارد عمل شده‌اند.

این مطلب را هم ببینید
بازی های رایگان xbox live

در ابتدای تریلر یک پیام ویدیویی از بتمن پخش می‌شود که پیش از مرگ او ضبط شده است. بتمن در این ویدیو می‌گوید که غار معروف بت‌کیو نابود شده و عملیات شومی با اسم رمز Code Black کلید خورده است. او می‌گوید: “گاتهام بیش از هر زمان دیگری به محافظان خود احتیاج خواهد داشت.”

در این تریلر بخش‌هایی از گیم پلی بازی هم گنجانده شده که سبک‌های مبارزاتی خاص هر یک از چهار شخصیت قابل بازی در آن کاملاً مشهود است. همه آن‌ها از ابزارها و ادواتی که به نوعی با تم Bat در ارتباط هستند، استفاده می‌کنند تا اراذل و اوباش را در شهر گاتهام سرکوب کنند. به عنوان مثال، نایت‌وینگ چوب‌دستی برقی خود را دارد، در حالی که رد هود استفاده از اسلحه گرم را ترجیح می‌دهد. همچنین،‌ با وجود اینکه شخصیت‌های Gotham Knights به اتومبیل محبوب بتمن موسوم به بت موبیل دسترسی ندارند، اما هر یک از آن‌ها یک موتورسیکلت مخصوص به خود دارند تا بتوانند به سرعت در شهر جابجا شوند.

این مطلب را هم ببینید
مقایسه PS4 با PS5 ؛ ویژگیهای جدید چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *