اخبار بازی, بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی جدید سازنده بازی Bio shock

Bio shock

بازی جدید سازنده بازی Bio shock 

همان طور که میدانید آقای کن لوین سازنده سری بازی های ” Bio shock ” به همراه استودیو خود یعنی ” Ghost story games ” مدتی است که به دور از دنیای  گیم هستند . اما جدیدا طی یک آگهی استخدام برای اثر جدید خود توجهات را به سمت خود کشاندند ولی هنوز اطلاعاتی از این اثر منتشر نشده است . انطور که در آگهی استخدام بوده و افرادی که این استودیو نیاز داشته است میتوان حدس زد که این استودیو در حال ساخت یک بازی به سبک تعاملی ” immersive sim ” است

درباره بازی جدید سازنده بازی Bio shock

در آگهی ایی که توسط این شرکت اعلام شده بود آنها قصد استخدام  یک داستان نویس برای نوشتن داستان بازی  و همچنین بخش های تعاملی و یا از پیش تعیین شده ی بازی  دارند . همچنین درآگهی بازی درج شده است که تیم سازنده ی این بازی 40 نفره است و این گروه برروی یک عنوان با سبک ” immersive sim ” کار میکنند .

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی zombie virus k_ zombie

کوین لوین در یک مصاحبه قدیمی اعلام کرده بود که این استودیو خواهان ساخت بازی هایی است که نسبت به بازی ” Bio shock ” تعامل و چالش های بیشتری داشته باشد .

از آنجایی که همه میدانیم آقای لوین درساخت چنین اثاری خبره است باید منتظر یک اثر جالب از این استودیو باشیم .

هنوز اطلاعات دقیق تری نسبت به این اثر نیامده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این استودیو کی از این عنوان خود رونمایی میکند و یا اطلاعات دقیق تری منتشر میکند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *