بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی موبایلی Tomb Raider Reloaded معرفی شد

بازی موبایلی Tomb Raider Reloaded

از عرضه آخرین نسخه از سری بازی ‌های محبوب توم ریدر با عنوان Shadow of the Tomb Raider دو سال می‌گذرد و هواداران لارا کرافت کم کم دلتنگ این شخصیت دوست داشتنی دنیای گیم شده‌اند. اما ظاهراً قرار است دوباره با لارا کرافت دیدار داشته باشیم؛ البته در یک بازی موبایلی. در ادامه در رابطه با بازی موبایلی Tomb Raider Reloaded بیشتر توضیح خواهیم داد.

بازی موبایلی Tomb Raider Reloaded

بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده و البته تیزری کوتاهی که از بازی جدید توم ریدر منتشر شده، این بازی تحت عنوان Tomb Raider Reloaded در دست توسعه است و در سال 2021 عرضه خواهد شد. اسکوئر انیکس به عنوان صاحب امتیاز مجموعه توم ریدر وظیفه ساخت این نسخه موبایلی را بر عهده استودیوی کانادایی و خوشنام Emerald City Games گذاشته که پیش از این ساخت چند بازی موبایلی خوش ساخت مانند Stormblades و Lionheart: Dark Moon را در کارنامه داشته است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش اتصال دسته ایکس باکس به کامپیوتر

در تیزر اولیه Tomb Raider Reloaded هیچ نمایشی از گیم پلی بازی ارائه نشده و تنها یک قطعه باستانی را می‌توان دید که با انبوهی از حشرات، حیوانات و حتی دایناسورها احاطه شده و در نهایت لارا کرافت را می‌بینیم که قاعدتاً باید از سد این دشمنان عبور کرده و خود را به گنجینه باستانی برساند. این طور که از تیزر بازی و همین‌طور که عنوان آن برمی‌آید، ظاهراً با یک بازسازی از شماره اول طرف هستیم که شکل و شمایل گرافیکی متفاوت و به‌روز شده‌ای دارد.

به جز این تیزر کوتاه هنوز هیچ اطلاعات دیگری از بازی در دست نیست، اما اسکوئر انیکس وعده داده که به زودی اطلاع‌رسانی کامل‌تری خواهد کرد. پس فعلاً چاره‌ای جز صبر کردن نداریم.

این مطلب را هم ببینید
بازی WWE 2K22 در رویداد WrestleMania 37 معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *