اخبار بازی, معرفی بازی

بازی های جدید شرکت راک استار

بازی های راک استار

یک خبر گذاری خارجی جدیدا درمورد زندگی یکی از اعضای شرکت راک استار به نام آنجیت جایاراجان اخبار و اطلاعاتی منتشر کرده است . یکی از سوالاتی که از ایشان پرسیده شده  این بوده است که پروژه های راک استار  به چه سمت و سویی میروند و در آینده راک استار چه پروژه هایی را در اولویت خود قرار داده است که وی این گونه جواب داده است  :من در راک استار بر روی سه پروژه کار میکنم ،یکی ازآنها بازی ” red dead redemption 2 ”  است که درحال گسترش بازی در بخش آنلاین آن هستیم . در مورد دو پروژه ی بعدی نمیتوانم فعلا نام آنها را بگویم .

پروژه های آینده و بازی های جدید شرکت راک استار rockstar

حال راک استار با انتشار اگهی های استخدام متعدد برای استودیو خود گفته های خانم آنجیت را تایید کرد یعنی آنها در حال کار برروی عنوان جدیدی هستند و از انحایی که آنها دنبال یک متخصص انیمیشن هستند میتوان حدس زد که این عنوان یک عنوان جهان باز است که به اختمال زیاد نسخه بعدی عنوان بسیار محبوب ” GTA ” باشد که برای نسل بعدی کنسول ها منتشر می شود .

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های رستوران برای کامپیوتر و کنسول‌ها

از آنجایی که شرکت راک استار شرکت بسیار بزرگی است و همچنین متخصصین و کارمند های زیادی دارد این اگهی نشان میدهد که این شرکت برروی چنیدین پروژه کار میکند که احتمالا یکی از این پروژه ها بازی ” agent ” باشد که قرار بوده که برروی کنسول پلی استیشن 3 عرضه شود ولی به دلایلی منتشر نشد باشد . ‘البته این پروژه ها میتواند بازی نسخه جدیدی از بازی محبوب مکس پین یا بازی ” bully 2 ” و یا ادامه بازی ” L.A. Noire ” باشد .

باید صبر کرد تا اطلاعات دقیق تری از این شرکت و عناوین در دست ساخت آنها منتشر شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *