بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی Pathfinder: Kingmaker برای PS4 عرضه شد!

بازی Pathfinder: Kingmaker برای PS4

تاکنون بازی های زیادی برای پلی استیشن 4 به بازار عرضه شده است. برخی از آنها مورد استقبال گیمرها قرار گرفته و برخی دیگر با شکست مواجه شده اند. بازی Pathfinder: Kingmaker برای PS4 یک گیم جذاب و جدید است که به تازگی عرضه شده است.

بازی Pathfinder: Kingmaker برای PS4

یک بازی ماجراجویانه جذاب که چالش های مختلفی را برای گیمر به ارمغان می آورد. در طول ماجراجویی‌ها در بازی Pathfinder: Kingmaker شما به 12 نفر مختلف برخورد خواهید کرد که هرکدام از آن‌ها داستان و شخصیت منحصر به فرد خود را داشته و به شما برای ادامه راهتان کمک خواهند کرد. در این بازی امکانات فراوانی برای ساخت شخصیت‌ها در اختیار شما قرار دارد، بیش از 100 دشمن مختلف انتظارتان را خواهند کشید و آیتم‌های زیادی نیز برای جمع آوری وجود دارند. بازی Pathfinder: Kingmaker حدود دو سال پیش توسط Deep Silver برای لینوکس، مک‌اواس، مایکروسافت ویندوز و ایکس‌باکس وان عرضه شد و از آن زمان تاکنون تلاش شده است تا این بازی با پلی استیشن نیز سازگار شده و امکان بازی کردن آن برای کاربران کنسول محبوب سونی فراهم شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل شارژ نشدن دسته PS4

درحالی‌که ماجراجویی و رویارویی با چالش‌ها در یک بازی ایفای نقش عادی است، اما رهبری یک کشور یک پدیده کمیاب در بازی‌های با این سبک است. Owlcat مدعی است که لایه‌های مدیریتی و استراتژیک جدیدی را به بازی Pathfinder: Kingmaker اضافه کرده است که می‌توانند به کاربر برای بهتر بازی کردن و تسلط بیشتر بر روی ماجراجویی شخصیت اصلی کمک کنند. در این بازی شما باید برای پست‌های دولتی مشاوران و افراد مناسب را انتخاب کرده، مشکلات را حل کنید و وقتی دارید کشور خود را از جنبه‌های مختلف مثل جنبه نظامی، اقتصادی، سری، جاسوسی و… رهبری می‌کنید، از تمامی فرصت‌های موجود استفاده کنید.

علاوه بر این در بازی Pathfinder: Kingmaker قادر خواهید بود سرزمین‌های دیگر را تصرف کنید. شما همچنین می‌توانید شهرها و دهکده‌های جدیدی ساخته و در نهایت به یک امپراطوری تمام عیار تبدیل شوید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی War Thunder

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *