بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی GhostWire: Tokyo معرفی شد

بازی GhostWire: Tokyo

با گسترش صنعت گیمینگ و تجهیزات آن ،تولید کنندگان بازی های ویدیویی نیز در صدد آن برآمدند که بازی های متنوع تر و جذاب تری به بازار عرضه کنند. بازی GhostWire: Tokyo یکی از جدیدترین بازی های اکشن و ماجراجویانه می باشد که به تازگی معرفی شده است.

بازی GhostWire: Tokyo

این بازی در توکیو اتفاق می‌افتد و بیانگر یک اتفاق است که در پس آن به طور ناگهانی 99٪ از مردم بدون هیچ دلیل و اخطاری ناپدید می‌شوند و فقط لباس‌هایشان از آنها باقی می‌ماند. در همین حین، یک نیروی شیطانی عجیب و غریب وارد شهر می‌شود که ممکن است مسئول ناپدید شدن این افراد باشد. حال شما به عنوان شخصیت اصلی بازی وظیفه دارید که با استفاده از توانایی‌های خود برای مبارزه با تاریکی، آن  نیرو را ردیابی کرده و به دنبال کشف ماجرا باشید.

البته ارواح تنها تازه واردان پرسه‌زن در خیابان نیستند؛ یک گروه نقاب‌دار به نام بازدیدکنندگان (Visitors) که ماسک‌هایی را پوشیده‌اند نیز وجود دارند. نقش این بازدیدکنندگان نیز در داستان بازی GhostWire Tokyo همراه با رمز و رازهای بسیاری است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Jump Force

گیم پلی بازی

بازی GhostWire: Tokyo یک گیم ترسناک بر مبنای تلاش برای بقا همانند بازی Evil Within نیست. اگرچه عناصر «شبح‌وار» نیز در آن وجود دارند، اما این یک بازی اکشن اول شخص محسوب می‌شود که شما را با توانایی‌های فوق طبیعی و در حال مبارزه با ارواح مختلف قرار می‌دهد. هر روحی نقاط قوت و ضعف مختلفی دارد، بنابراین هر مبارزه شما را ملزم می‌کند که با دقت فکر کنید و سپس عمل کنید. جمله معروف بازی GhostWire: Tokyo این است: «از ناشناخته نترس. به آن حمله کن». چند نکته مهم درباره گیم‌پلی این بازی مشخص شده که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم:

  • سه روح مختلف مشخص در بازی وجود دارند: Amewarashi ، Shiromuku و Kuchisake.
  • این بازی با پشتیبانی صوتی عالی و به صورت سه‌بعدی طراحی شده است.
  • بازی GhostWire: Tokyo همچنین از کنترلر DualSense PS5 با بازخورد هپتیک برای توانایی‌های خاص و مختلف پشتیبانی می‌کند.
این مطلب را هم ببینید
همه‌ چیز در مورد بازی God of War Ragnarok

برای مثال شما می‌توانید حرکات Takedown بر روی هیولا را از دور در GhostWire انجام دهید و هنگامی که دشمنان آسیب‌پذیر هستند، «مرکز اصلی» آنها در معرض دید قرار می‌گیرد که می‌توانید با سیم‌های معنوی خود آنها را به سمت خود بکشید و از بین ببرید. در بازی GhostWire: Tokyo، دشمنان خاص در برابر انواع خاصی از حملات آسیب‌پذیر هستند.

هارا، یکی از سازندگان این بازی، در تجزیه و تحلیل اخیرش درباره این عنوان می‌گوید:

ما می‌خواهیم بازیکن احساس کند که یک فرد قدرتمند با تکنولوژی بالا که توانایی‌های بی‌شماری داشته و همه را شکست می‌دهد است. برای رسیدن به این هدف، ما به جای اسلحه‌های ساده، حرکات دست پیچیده را به عنوان سلاح‌های اولیه انتخاب کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *