بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی Pathfinder: Kingmaker برای PS4 عرضه شد!

بازی Pathfinder: Kingmaker برای PS4

تاکنون بازی های زیادی برای پلی استیشن 4 به بازار عرضه شده است. برخی از آنها مورد استقبال گیمرها قرار گرفته و برخی دیگر با شکست مواجه شده اند. بازی Pathfinder: Kingmaker برای PS4 یک گیم جذاب و جدید است که به تازگی عرضه شده است.

بازی Pathfinder: Kingmaker برای PS4

یک بازی ماجراجویانه جذاب که چالش های مختلفی را برای گیمر به ارمغان می آورد. در طول ماجراجویی‌ها در بازی Pathfinder: Kingmaker شما به 12 نفر مختلف برخورد خواهید کرد که هرکدام از آن‌ها داستان و شخصیت منحصر به فرد خود را داشته و به شما برای ادامه راهتان کمک خواهند کرد. در این بازی امکانات فراوانی برای ساخت شخصیت‌ها در اختیار شما قرار دارد، بیش از 100 دشمن مختلف انتظارتان را خواهند کشید و آیتم‌های زیادی نیز برای جمع آوری وجود دارند. بازی Pathfinder: Kingmaker حدود دو سال پیش توسط Deep Silver برای لینوکس، مک‌اواس، مایکروسافت ویندوز و ایکس‌باکس وان عرضه شد و از آن زمان تاکنون تلاش شده است تا این بازی با پلی استیشن نیز سازگار شده و امکان بازی کردن آن برای کاربران کنسول محبوب سونی فراهم شود.

این مطلب را هم ببینید
با 44 تا از بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون آشنا شوید

درحالی‌که ماجراجویی و رویارویی با چالش‌ها در یک بازی ایفای نقش عادی است، اما رهبری یک کشور یک پدیده کمیاب در بازی‌های با این سبک است. Owlcat مدعی است که لایه‌های مدیریتی و استراتژیک جدیدی را به بازی Pathfinder: Kingmaker اضافه کرده است که می‌توانند به کاربر برای بهتر بازی کردن و تسلط بیشتر بر روی ماجراجویی شخصیت اصلی کمک کنند. در این بازی شما باید برای پست‌های دولتی مشاوران و افراد مناسب را انتخاب کرده، مشکلات را حل کنید و وقتی دارید کشور خود را از جنبه‌های مختلف مثل جنبه نظامی، اقتصادی، سری، جاسوسی و… رهبری می‌کنید، از تمامی فرصت‌های موجود استفاده کنید.

علاوه بر این در بازی Pathfinder: Kingmaker قادر خواهید بود سرزمین‌های دیگر را تصرف کنید. شما همچنین می‌توانید شهرها و دهکده‌های جدیدی ساخته و در نهایت به یک امپراطوری تمام عیار تبدیل شوید.

این مطلب را هم ببینید
بازی های رایگان این ماه پلی استیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *