تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

با بهترین لپتاپ های CES 2020 آشنا شوید

بهترین لپتاپ های CES 2020

نمایشگاه CES بهترین موقعیت برای برندهاست تا لپ تاپ های جدید خود را معرفی کنند. لپ تاپ های زیادی در این نمایشگاه رونمایی می شوند که البته برخی از آن ها برتریهایی نسبت به سایرین دارند. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین لپتاپ های CES 2020 بپردازیم پس با ما همراه باشید.

بهترین لپتاپ های CES 2020

Dell XPS 13

بهترین لپتاپ های CES 2020

لپ تاپ‌های سری XPS 13 کاملا در میان کاربران آشنا هستند ؛ چرا که جزو محصولات محبوب کمپانی دل بشمار می روند. لپتاپ XPS 13 دل از نو طراحی شده و نمایشگری با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را با حاشیه پایینی کمتر ارائه می‌کند و شبیه به لپتاپی شده که به نظر تمام-نمایشگر است. دل، لپ تاپ‌ جدید خود را به پردازنده نسل ده اینتل مجهز کرده که در سه مدل i3/i5/i7، تا ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه SSD در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

Lenovo ThinkPad X1 Fold

X1 Fold یک نمایشگر OLED 4K است که درست مثل گلکسی فولد از وسط تا می‌شود. می‌توان از آن به شکل تبلت، کتاب‌خوان و یک لپتاپ کامل استفاده کرد. در ساخت بدنه Thinkpad X1 Fold از یک بک پلیت آلومینیومی استفاده شده که به کاربر اجازه می‌دهد در حالی که فشار (معقول) روی نمایشگر وارد شده، آن را باز و بسته کند. این محصول از نظر سخت‌افزاری آنچنان قدرتمند نیست و به همراه ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده‌ای از سری Lakefield اینتل با هسته‌های هیبریدی مجهز شده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل باز نشدن اتوکد

Samsung Galaxy Chromebook

بهترین لپتاپ های CES 2020

گلکسی به نمایشگر امولد ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن 4K مجهز شده است که نمونه ای بی رقیب است. تقریبا تمام ابعاد کروم‌بوک گلکسی در بهترین حالت خود هستند، از کیفیت ساخت آلومینیومی‌اش گرفته تا ابعادش.

Asus ROG Zephyrus G14

یک لپ تاپ گیمینگ با ضخامت تنها ۱۷.۹ میلی‌متر و وزن ۱.۵۸ کیلوگرم که یکی از بهترین لپتاپ های CES 2020 شناخته شده است. از مشخصه‌های جالب این دستگاه، استفاده از لولاهای ErgoLift است که باعث می‌شود حین باز بودن لپ تاپ، قسمت زیرین کمی از پایین فاصله داشته باشد؛ مسئله‌ای که می‌تواند به خندک کنندگی آن کمک شایانی کند. Zephyrus G14 به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و کارت گرافیکی تا سقف RTX 2060 مجهز شده است.

HP Spectre x360 15

وقتی Spectre سال ۲۰۲۰ را کنار مدل سال پیش قرار می‌دهید، تفاوت‌ها مشهودتر می‌شوند. اچ‌پی حاشیه‌های کنار نمایشگر را به شکل چشمگیری کاهش داده و نتیجه کار لپتاپی کوچک‌تر و بهینه‌تر است. این لپتاپ حالا دقیقاً به اندازه XPS 15 حمل‌پذیر شده و گزینه‌های مختلف آن همراه با آخرین سخت‌افزارهای اینتل و انویدیا از راه می‌رسند.

این مطلب را هم ببینید
کوکی های ثالث کروم توسط گوگل غیرفعال می شوند

Dell Concept Duet

بهترین لپتاپ های CES 2020

این دستگاه از بیرون کمی شبیه به Dell XPS 13، محصول ۲ در ۱ دل بوده و حتی اندازه نمایشگر Full HD آن‌ها نیز ۱۳.۴ اینچ است. ظاهر دستگاه شدیدا آینده‌نگرانه از آب درآمده و حاشیه‌های اندک هم آن را همچون لپتاپی متعلق به آینده نشان می‌دهند. خوشبختانه این لپ تاپ یک صفحه کلید نیز به همراه دارد که می‌توان آن را درست بالای نمایشگر ثانویه متصل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *