تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

با بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2019 آشنا شوید

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2019

امروزه کامپیوتر‌ها چنان پیشرفت کرده‌اند که برای هر کاری کامپیوتر مخصوص آن کار ساخته شده است. در طی سال های اخیر پیشرفت های قابل توجهی در انواع برندهای لپ تاپ گیمینگ مشاهده می شود؛ تا حدی که برای خرید هر یک از آن ها می بایستی به اندازه کافی اطلاعات داشت تا بتوان مدل مناسب خود را تهیه کرد. با توجه به تنوع این نوع لپ تاپ ها در بازار ممکن است افراد هنگام خرید دچار سردرگمی شوند. از این رو در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2019 بپردازیم.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2019

الین ویر m17 R2

این لپ تاپ با طراحی زیبا و نمایشگر 17 اینچی به بازار عرضه شده است. پردانده Core i9 و گرافیک RTX این لپ تاپ را به یکی از بهترین گزینه ها برای گیمرها تبدیل کرده است. نوعی فن‌های مخصوص خنک کردن با صدای کمتر در این لپ تاپ به کار رفته که تجربه گیمینگ را جذاب‌تر می‌کند. همچنین نوعی فناوری تعقیب‌کننده چشم و یک مدل نمایشگر عالی در آن به کار رفته و در نهایت شما با یک دستگاه قدرتمند روبرو هستید که عملکرد بسیار بالایی دارد.

این مطلب را هم ببینید
در بروزرسانی جدید کروم سه آسیب پذیری مهم رفع شده اند

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2019

ایسر Nitro 5

شاید باورکردنش کمی سخت باشد اما شما می توانید به راحتی با کمتر از هزار دلار یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2019 را خریداری کنید. ایسر نیترو 5 تنها 699 دلار قیمت دارد و امکانات خوبی دارد. این دستگاه پورت‌های مختلفی دارد و موقع گیمینگ یا کار کردن، خنک باقی می‌ماند.

لنوو لژیون Y7000

یکی دیگ از لپ تاپ های گیمینگ مقرون به صرفه در سال 2019 که عملکرد فوق العاده ای دارد. این لپ تاپ 1099 دلاری دارای پردازنده Core i7 و گرافیک GTX 1060 همراه با بدنه‌ای زیبا و کیبوردی راحت است و نمایشگری 15.6 اینچی و همین طور باتری با عمر متوسط رو به بالا دارد.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2019

ایسر پریدیتور Triton 500

این لپ تاپ سبک و باریک از ویژگی های عالی برخوردار است. لپ تاپ مذکور پردازنده اینتل نسل هشتم و یکی از جدیدترین گرافیک‌های مدل RTX 2080 Max-Q ساخت انویدیا در خود دارد. ترکیبی از گرافیک و قدرت را در این لپ تاپ مشاهده خواهید کرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش اتصال موس و کیبورد به گوشی اندرویدی

ام اس آی GS65 Stealth Thin

ام اس ای یکی از برترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ در جهان است. لپ تاپ GS65 Stealth Thin با وزن 1.85 کیلوگرم و ضخامت حدود 1.8 سانتی‌متر یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ این برند بوده و دارای پردازنده جدید نسل هشتم شرکت اینتل و شش هسته‌ای Coffee Lake است که نسبت به مدل قبلی خود دارای 20 درصد عملکرد بهتر است.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2019

الین ویر m15 OLED

هر زمان که از دیدن فریم نمایشگر این لپ تاپ سیر شدید، از اجزای قدرتمند داخلی آن نیز لذت ببرید که از آن جمله پردازنده نسل هشتم Core i7 ساخت اینتل و همچنین گرافیک RTX ساخت انویدیا قابل اشاره هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *