تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس آلفا سامسونگ معرفی شد

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس آلفا

در سال 2020 باید منتظر گسترش محصولات گیمینگ سامسونگ باشیم؛ چرا که این برند خوشنام، لپ تاپ گلکسی بوک فلکس آلفا به خانواده لپ تاپ های گلکسی بوک خود افزوده است. گلکسی بوک فلکس و یون نخستین لپ تاپ های سامسونگ بودند که همراه با نمایشگرهای QLED عرضه شدند و وعده مصرف بهینه تر باتری و روشنایی نمایشگر ۶۰۰ نیت را به همراه مد Outdoor به کاربران خود دادند.

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس آلفا

این لپ تاپ باریک ۱۳ اینچی با نمایشگر QLED معرفی شده و تنها 830 دلار قیمت دارد. گلکسی بوک فلکس آلفا که به نمایشگری فول اچ دی مجهز شده با بهره گیری از تکنولوژی Outdoor و روشنایی صفحه ارائه شده است. این لپ تاپ ۱.۱۹ کیلوگرم وزن دارد و تنها اندکی از مدل های قبلی سینگین تر است. همچنین لازم به ذکر است نوت بوک ارزان قیمتی که حالا از این رده معرفی شده و تنها ۱۳.۹ میلیمتر ضخامت دارد  از دو مدل فلکس و یون با ضخامت های ۱۲.۹ میلی متری شان کمی قطورتر است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نصب فونت در ویندوز و تنظیمات آن

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس آلفا

این محصول نیز مانند نسخه های پیشین خود به حسگر اثرانگشت در کیبورد خود مجهز شده تا لاگین با آن ساده تر شود. از جمله پورت های در نظر گرفته شده برای لپ تاپ مذکور می توان به دو جک USB 3.0، سوکت USB-C و اسلات HDMI و یک کارت ریدر microSD اشاره کرد. جالب است که جک هدفون از بدنه این لپ تاپ حذف نشده است و در این مجموعه یک جک هدفون هم دیده می شود.

از آنجایی که قیمت این لپ تاپ پایین است، نمی تواند کلیه امکانات و ویژگی های رده بالا را داشته باشد. برای مثال باتری این دستگاه ۵۴ وات ساعتی است در حالی که مدل های قدیمی این سری به باتری های ۶۹ وات ساعتی مجهز بودند. پردازنده گرافیکی فلکس آلفا نیز محدود شده و به یک مدل Intel UHD در مقایسه با Iris Pro و NVIDIA MX250 مجهز است که در دو مدل قبلی ارائه می شد.

این مطلب را هم ببینید
نحوه تمیز کردن لپ تاپ

از دیگر امکانات لپ تاپ گلکسی بوک فلکس آلفا می توان به پشتیبانی وای فای ۶، پردازنده اینتل کور نسل ۱۰ و اسپیکرهای استریو اشاره کرد. در نیمه نخست سال 2020 منتظر مشاهده این محصول در بازار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *