بازی و سرگرمی, معرفی بازی

با 44 تا از بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون آشنا شوید

بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون

شاید برایتان جالب باشد با بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون آشنا شوید. بهترین بازی های اندروید آفلاین نیازی به اتصال به اینترنت ندارند. آنها برای رفت و آمدهای طولانی و برای اتلاف وقت زمانی که از خانه دور هستید عالی هستند. در اینجا بهترین انتخاب های ما برای بهترین بازی های آفلاین برای اندروید در هر سبک اصلی وجود دارد. اگر می خواهید بیشتر با بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

دونده: اودیسه آلتو

در نگاه اول، این فقط یک دونده بی پایان دیگر به نظر می رسد. اما برای مدتی Alto’s Odyssey را بازی کنید، و متوجه خواهید شد که چیزی در آن وجود دارد که باعث می شود زمین نگذارید.

بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون

شاید این گرافیک و موسیقی باشد. دونده های بی پایان معمولاً دیوانه هستند، اما این بازی این روند را کاهش می دهد تا آن را به یک تجربه آرامش بخش تبدیل کند. وقتی به پایین تپه‌های شنی سر می‌خورید، برای جمع‌آوری امتیاز، پرش برای جمع‌آوری امتیاز، اجتناب از موانع، و انجام بک‌بال زدن و دوبرابر کردن برای پاداش‌های سبک، احساس آرامش خواهید کرد.

Alto’s Odyssey چیز جدیدی به دنیای دوندگان نمی آورد اما با این وجود بسیار سرگرم کننده است. به همین دلیل یکی از بهترین بازی های آفلاین رایگان برای اندروید است.

شطرنج: شطرنج واقعا هیجان انگیز

نسخه کلاسیک شطرنج را که به آن عادت کرده اید فراموش کنید. وقتی آفلاین هستید، شطرنج واقعا بد را به راه بیندازید و خود را به چالش بکشید تا متفاوت فکر کنید. بنابراین بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون بسیار زیاد است.

در این بازی، در حالی که صفحه شطرنج استاندارد باقی می ماند، مهره ها کاملاً تصادفی هستند. شما ممکن است با سه ملکه و یک پیاده شروع کنید، در حالی که کامپیوتر می تواند یک سری شش تایی داشته باشد. این باعث می شود همه چیزهایی را که در مورد شطرنج می دانید دور بریزید و خارج از چارچوب فکر کنید.

همانطور که رتبه خود را افزایش می دهید، سطح هوش مصنوعی ثابت می ماند، اما قطعات بهتری برای شروع انتخاب می شود. این شاید بازی شطرنج مورد علاقه من باشد.

این مطلب را هم ببینید
چند ترفند برای افزایش سرعت کنسول

پازل: پیچ و خم ها و بیشتر

حل یک پیچ و خم به دلیل سادگی آن دشوار است. Mazes & More خطرات بازی کلاسیک را با برخی پیچش‌های فریبنده افزایش می‌دهد.

به عنوان مثال، در حالت تاریکی، می توانید پیچ و خم را در شروع ببینید. اما پس از آن همه چیز تاریک می شود به جز یک نورافکن کوچک روی شما، و شما باید راه خود را به سمت خروجی طی کنید. حالت‌های دیگر مانند کف یخی را امتحان کنید، جایی که در نهایت جایی که می‌خواهید بروید، می‌لغزید. بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون را به شما معرفی می کنیم.

اگر می خواهید یک بازی ساده قدیمی حل پیچ و خم را داشته باشید، همیشه حالت کلاسیک وجود دارد. هر حالت دارای سطوح زیادی است تا شما را سرگرم کند تا زمانی که اتصال شما دوباره برقرار شود.

پلتفرم: روزی روزگاری در برج

Once Upon a Tower بسیاری از عناصر بازی را وارونه می کند. به جای اینکه یک شاهزاده یک شاهزاده خانم را از یک برج نجات دهد، شاهزاده مرده است و شاهزاده خانم برای فرار از اژدها با پتک به قنداق لگد می زند. و به جای بالا رفتن از یک برج، او در حال حفاری است.

بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون

در راه، او باید با انواع هیولاها، از غول ها گرفته تا عنکبوت هایی که می توانند از دیوارها بالا بروند، مبارزه کند. سپس تله هایی هستند که از ناکجاآباد به وجود می آیند. اگر این کافی نبود، او باید سریع باشد، وگرنه اژدها با نفس آتشین خود همه چیز را تباه می کند. اگر سریع نباشید اژدها شما را نابود می کند.

تا زمانی که می توانید سکه ها و قدرت ها را جمع آوری کنید. شما باید آنها را برای عبور از سطوح برای فرار از برج خرج کنید. Once Upon a Tower بسیار سرگرم کننده و به ظاهر بی پایان است و آن را به یکی از بهترین بازی های اندروید آفلاین تبدیل می کند. جزو بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021

بازی انفجار جنگل

متأسفانه، زوما کلاسیک بدون اتصال به اینترنت کار نمی‌کند، اما برخی از مشکلات متعدد آن انجام می‌دهند. از بین آنها، من Jungle Marble Blast را بیشتر دوست داشتم.

گرافیک این بازی آنقدر صاف نیست، اما این یک مشکل قابل توجه نیست. گیم پلی بازی مانند همیشه سرگرم خواهد شد. برای عکاسی روی هر نقطه از صفحه ضربه بزنید. روی سوسک ضربه بزنید تا بین دو کره رنگی که دارید جابه‌جا شوید. کره ها را به زنجیره ای که در اطراف نقشه می چرخد شلیک کنید تا دنباله های سه تایی یا بیشتر ایجاد کنید.

و در صورت امکان، از این قدرت‌ها استفاده کنید تا زنجیره را به عقب برگردانید، یک تکه بزرگ را به یک رنگ تبدیل کنید، یا آنها را به فراموشی بسپارید. Jungle Marble Blast کاملاً در گروه بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار می گیرد. بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون را به شما معرفی می کنیم.

مغزی: کویزوئید

آن بازی‌های چندنفره بامزه و فوق‌العاده آفلاین کار نمی‌کنند. Quizoid همه چیز در مورد به چالش کشیدن خود است، نه شخص دیگری. مانند سایر برنامه‌های مشابه، Quizoid یک سوال با چندین پاسخ می‌پرسد و شما باید درست را انتخاب کنید. اما از آنجایی که شما مخالف هوش مصنوعی هستید، چند حالت بازی دیگر نیز وجود دارد. به عنوان مثال، شما می توانید 20 سوال را با کامپیوتر بازی کنید، یا می توانید یک دور زمان بندی شده بازی کنید تا به هر تعداد که می توانید پاسخ دهید.

Quizoid دارای بیش از 7000 سؤال بی اهمیت در 17 دسته مانند سرگرمی، ورزش، علم، سیاست، تاریخ و غیره است. متأسفانه، آزمون‌های دسته‌بندی فقط در بسته حرفه‌ای پولی موجود است.

سخن پایانی

در این بخش سعی کردیم شما را با بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون آشنا کنیم. همان طور که دیدید بازی های متعددی وجود دارد شما طبق روحیه و سلیقه ی خود می توانید یکی از آن ها را نصب کرده و در مواقعی که حتی اینترنت ندارید از بازی کردن لذت ببرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *