بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بررسی بازی Neon Abyss

بازی Neon Abyss

اگر جزو طرفداران بازی های اکشن و هیجانی هستید ، بازی Neon Abyss می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. در این بخش می خواهیم به بررسی این بازی بپردازیم.

بازی Neon Abyss

گیم پلی بازی

این بازی یک بازی اکشن پلتفرمر به سبک بازی‌های Roguelike محسوب می‌شود که در آن به گشت و گذار و مبارزه در تونل‌ها و یا دانجن‌ها (Dungeon) خواهید پرداخت. نکته حائز اهمیت در رابطه با گیم پلی بازی Neon Abyss آن است که تصمیمات شما در حین بازی دارای این قابلیت هستند که قوانین تونل و یا دانجن مورد نظر را تغییر دهند.

تونل های متغیر

در گیم پلی بازی مذکور با یک دنیای زیرزمینی منحصربه‌فرد و گسترش یافته روبرو خواهید شد. می‌توانید راه ویژه خود را انتخاب کرده و به شخصی‌سازی آن بپردازید و از این طریق تونل مورد نظر خود را گسترش داده و اتاق‌ها، دشمنان، آیتم‌ها، قوانین و اختتامیه‌های جدید باز کنید.

ترکیب آیتم ها به شکل نامحدود

در این بازی قادر خواهید بود قابلیت‌های پسیو (Passive) آیتم‌های خود را با یکدیگر ترکیب کرده و به شکلی نامحدود آیتم‌های ترکیبی درست کنید. در واقع می‌توان گفت سرنوشت قابلیت‌های قهرمانتان در  Neon Abyss در دست خود شما و اختراعاتتان است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های شبیه‌ساز زندگی

بازی Neon Abyss

محتوای گسترده

در گیم پلی بازی با نقشه‌های پویا، بیش از 500 آیتم، بیش از 100 هیولا با سبک‌های مبارزه مختلف، پایان‌بندی‌های مختلف و راز و رمزهای بی‌شمار مواجه خواهید شد تا هر کدام از ماجراجویی‌هایتان تازگی خود را حفظ کند.

تخم مرغ ها و حیوانات خانگی

با پیشروی در بازی Neon Abyss با یکسری تخم مرغ مواجه خواهید شد که اگر از آن‌ها مواظبت کنید این تخم مرغ‌ها به مرور تبدیل به یکسری حیوانات خانگی تصادفی خواهند شد. هر کدام از حیوانات خانگی‌تان در این بازی یک قابلیت ویژه خواهد داشت و اکثر این حیوانات با پیشروی در بازی ارتقا خواهند یافت.

شخصیت های قابل بازی متنوع

در بازی Neon Abyss چندین شخصیت قابل بازی منحصربه‌فرد در اختیار شما خواهد بود که هر کدامشان دارای قابلیت‌های مختلف بوده و شخصیت دلخواه خود را می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین تبلت های گیمینگ مقرون به صرفه

الهه های نئون

در این بازی با الهه‌های گوناگونی مواجه خواهید شد. الهه کلوپ‌های شبانه، الهه بیت کوین و الهه فست فود را به عنوان مثال می‌توان نام برد. قهرمان شما فردی است که در خلال بازی با قوانین دیکته شده توسط این الهه‌ها مقابله خواهد کرد.

جلوه های صوتی

طراحی موسیقی و جلوه‌های صوتی بازی Neon Abyss توسط آهنگساز محبوب مین هه (Min He) انجام شده است. از آثار قبلی هه می‌توان به موسیقی بازی‌هایی همانند Princess Eun Hwa، بازی Rift و بازی How to Get Away with Murder اشاره کرد.

تاریخ انتشار بازی

تاریخ انتشار بازی Neon Abyss چهاردهم جولای 2020 (24 تیر 99) محسوب می‌شود. این بازی در تاریخ گفته شده برای پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *