اخبار تکنولوژی, تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بررسی دسکتاپ گیمینگ msi meg infinite x 11th

دسکتاپ گیمینگ

شاید برای شما هم جالب باشدکه بیشتر درباره ی دسکتاپ گیمینگ بدانید.خرید یا ساخت یک کامپیوتر بازی می تواند یک فرآیند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که درک ویژگی های یک کامپیوتر بازی خوب مهم است. هنگامی که به ویژگی های یک رایانه شخصی بازی نگاه می کنید،باید برخی از فناوری ها و سیستم های بازی را بشناسید.

اگر اطلاعات بیشتری در مورد فناوری های بازی نمی دانید، تحقیقات خود را انجام دهید تا درمورد برخی از ویژگی های مهم در مورد بازی اطلاعات کسب نمایید. اگر می خواهید بیشتر درباره ی دسکتاپ گیمینگ بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

خرید کامپیوتر مناسب بازی

هنگامی که به دنبال ویژگی های رایانه های شخصی بازی هستید، تعیین کیفیت یک لپ تاپ مناسب برای بازی نیز ضروری است. با شناسایی برخی از کیفیت ها، احتمالاً برخی از ویژگی های یک رایانه شخصی بازی خوب را خواهید شناخت. بنابراین، بر اساس علاقه خود، بهترین رایانه را جهت بازی خود خواهید یافت.

موارد زیر برخی از ویژگی های یک کامپیوتر بازی خوب است که لازم است بدانید.

دسکتاپ گیمینگ

هنگامی که به دنبال بهترین رایانه شخصی بازی هستید، بهتر است گرافیک آن را در نظر بگیرید. هنگامی که کامپیوتر بازی خود را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که یکی از جدیدترین گرافیک ها را انتخاب می کنید. بنابراین، گرافیک به شما در مورد نمایش کمک می کند. اگر به نمایش واضح بازی خود نیاز دارید، مطمئن شوید که گرافیک مناسب را در نظر گرفته اید.

در طول تحقیق خود، در رابطه با خرید یک کامپیوتر خوب برای بازی احتمالاً متوجه خواهید شد که برخی از رایانه های بازی وجود دارند که با پردازنده های sic اینتل بسته بندی شده اند. بنابراین، هنگام جستجوی رایانه بازی خود، باید CPU را بررسی کنید. بنابراین، کامپیوتر بازی با پردازنده کم اینتل را انتخاب نکنید. دسکتاپ گیمینگ نیز بسیار مهم است.

سرعت این دسکتاپ ها چطور است؟

لازم به ذکر است که پردازنده به عنوان قلب عمل می کند. بنابراین کامپیوتر بازی شما باید سرعت بالایی داشته باشد. بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که رایانه بازی شما دارای یک پردازنده بازی خوب برای افزایش سرعت است.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم خرید کامپیوتر گیمینگ میان رده که باید بدانید

می توانید از برخی از کارشناسان در مورد رایانه های شخصی بازی بپرسید. آن ها بهترین پردازنده بازی را که باید در نظر بگیرید را برای شما توضیح می دهند. بنابراین دسکتاپ گیمینگ باید سرعت بالایی داشته باشد.

این ها برخی از ویژگی هایی است که باید در رایانه بازی خود در نظر بگیرید. بنابراین، قبل از هر انتخابی، مطمئن شوید که کیس های رایانه شخصی خود را بررسی کرده اید. بهترین کامپیوتر بازی را با جدیدترین مادربردها انتخاب کنید. همچنین از داشتن پورت USB اطمینان حاصل کنید.مهم است که مطمئن شوید رایانه بازی شما دارای آخرین مادربردهایی است که می توانند از سرعت حافظه و CPU پشتیبانی کنند.

کنترل ورودی آن چگونه است؟

کنترل ورودی یکی دیگر از ویژگی های مهمی است که توصیه می شود در رایانه بازی خود بررسی کنید. ممکن است تصمیم بگیرید که بهترین دستگاه را بر اساس ورودی متصل و بی سیم انتخاب کنید. بنابراین، بر اساس علاقه خود،مطمئن شوید که بهترین رایانه بازی را که می توانید به آن متصل کنید، انتخاب کرده اید.

هنگام خرید، ممکن است چندین کامپیوتر را ببینید که دارای مشخصات بسیار چشمگیر هستند، اما به عنوان رایانه های شخصی بازی به بازار عرضه نمی شوند. می‌توانید رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ‌ها یا ایستگاه‌های کاری را پیدا کنید که به نظر می‌رسد همگی این قابلیت را دارند که جدیدترین‌ها را در برخی ظرفیت‌ها پخش کنند. بنابراین دقیقاً چه ویژگی است که آن را به یک رایانه شخصی بازی تبدیل می کند؟ دسکتاپ گیمینگ ها مخصوص است.

در قسمت بالایی، تشخیص این که چه زمانی یک کامپیوتر برای بازی در نظر گرفته شده است بسیار آسان است. وقتی دو Titan X در یک تنظیمات SLI دارید که از یک پانل کناری پنجره ای به شما خیره می شوند، کاملاً واضح است که به یک سیستم بازی نگاه می کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل عدم نمایش گزینه Sleep در ویندوز

با این حال، در انتهای پایینی، زمانی که یک دسکتاپ معمولی مانع را به یک رایانه شخصی گیمینگ می شکند، می تواند کمی واضح تر باشد. قطعات مورد نیاز برای ساخت یک کامپیوتر بازی تقریباً همان قطعاتی است که برای یک کامپیوتر معمولی نیاز دارید.

دسکتاپ گیمینگ

مادربرد یک گیمینگ چگونه کار می کند؟

مادربرد یکی از مهم ترین قطعات کامپیوتر بازی است. مادربرد و چیپست آن تعیین می‌کنند که رایانه شما از چه پردازنده‌هایی می‌تواند استفاده کند . چه ویژگی‌هایی دارد، مانند حداکثر تعداد پورت‌های USB که می‌توانید داشته باشید. این که آیا ویدیو روی برد وجود دارد یا ندارد.

بسیاری از افراد هنگام ساختن رایانه‌های شخصی بازی خود یا خرید یک رایانه‌ی سفارشی، با مادربرد شروع می‌کنند. امروزه بسیاری از گیمرها چیپست Intel Z170 را انتخاب می کنند. این یکی از چیپ‌ست‌های جدیدی است که با پردازنده‌های Skylake اینتل کار می‌کند.

چیپست Z170 به طور خاص دو ویژگی را در رایانه‌های بازی خوب ارائه می‌دهد: اورکلاک و SLI. اورکلاک به شما اجازه می دهد تا به صورت دستی سرعت پردازنده را افزایش دهید، در حالی که SLI به شما امکان می دهد از چندین کارت گرافیک NVIDIA استفاده کنید. چیپست x99 نیز یک انتخاب محبوب است، اما این مادربردها فقط با پردازنده‌هایی کار می‌کنند که پردازش ویدیوی داخلی ندارند، بنابراین کارت گرافیک مورد نیاز است. دسکتاپ گیمینگ نیز همانند مادربرد باید باشد.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با دسکتاپ گیمینگ آشنا کنیم. پردازنده نیز یکی از مهم ترین اجزای کامپیوتر بازی است. در حالی که بازی ها بیشتر به پردازنده گرافیکی نیاز دارند، CPU هنوز برای عملکرد کلی سیستم مهم است. رایانه‌های گیمینگ برتر اغلب دارای پردازنده‌های i5 یا i7 با حداکثر 8 هسته هستند، اما برای رایانه‌های بازی ارزان قیمت، پردازنده‌ای با 4 هسته تنها چیزی است که نیاز دارید. اگر بودجه شما پایین تر است، می توانید یک پردازنده دو هسته ای را انتخاب کنید، با این حال شاهد کاهش قابل توجهی در عملکرد بازی خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *