تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بررسی لپ تاپ گوگل Pixelbook Go

لپ تاپ گوگل Pixelbook Go

Pixelbook Go یکی از محصولات محبوب کمپانی گوگل می باشد که بسیار ورد توجه کاربران قرار گرفته است. در واقع لپ تاپ گوگل Pixelbook Go نیز یک کروم بوک و محصولی مینیمال است.

بررسی لپ تاپ گوگل Pixelbook Go

طراحی و صفحه نمایش

این لپ تاپ از ظاهر شیک و زیبایی برخوردار است. بدنه آن از منیزیم ساخته شده است؛ اما با این حال وزن سبکی حتی کمتر از 1 کیلوگرم دارد. از طرف دیگر لبه‌های لپ تاپ به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی روی میز و یا هر سطح دیگری قرار می‌گیرد و کاربر می‌تواند از آن در سطوح مختلف نیز استفاده کند. علاوه بر این کاربران می‌توانند بین رنگ صورتی کمرنگ و مشکی نیز مدل مورد نظر خود را از دید طراحی انتخاب کنند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین مرورگرهای آفلاین را بشناسید

این لپ تاپ از یک نمایشگر 13.3 اینچی باکیفیتی نیز سود می‌برد. این نمایشگر FHD دارای رزولوشن 2160×3840 پیکسل است و به عنوان برترین نمایشگر در بین کروم بوک ها نیز شناخته می‌شود. این نمایشگر که قابلیت نمایش فیلم‌های 4K را دارد، گرینه مناسبی نیز برای مشاهده فیلم‌ها از یوتیوب و نتفلیکس خواهد بود.

سخت افزار

این محصول را در مدل‌هایی با رم 8 یا 16 گیگابایتی انتخاب کنید. البته حافظه ذخیره‌سازی نیز بین اندازه‌های 64، 128 و 256 گیگابایتی قابل انتخاب خواهد بود. پس هر کاربری با توجه به نیازی که دارد می‌تواند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند. از طرف دیگر پردازنده‌های متفاوت هم برای نیازهای پردازشی کاربران در نظر گرفته شده است و کاربران می‌توانند یکی از پردازنده‌ها مانند پردازنده نسل هشتمی Core m3 اینتل، Core i5 یا Core i7 را انتخاب کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای نمایش آب و هوا در ویندوز

نرم افزار

در این لپ تاپ می توانید به راحتی برنامه‌های پلی استور از بازی گرفته تا برنامه‌های ویرایش تصویر و مانند این‌ها را در آن نصب و اجرا کنید.

قیمت

قیمت مدل پایه آن 649 دلار است. این مدل با پردازنده نسل هشتمی اینتل Core m3 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. گفتنی است که مدلی با پردازنده اینتل Core i5-8200Y قیمتی معادل 849 دلار دارد. این مدل از 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار است. همچنین مدل بالاتر با حافظه رم 16 گیگابایتی قیمتی معادل 999 خواهد داشت و دیگر مدل از آن با پردازنده نسل هشتمی Core i7، رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی با قیمتی معادل 1,399 دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *