آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

بهترین‌های تلفن بیسیم پاناسونیک سال 2023

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک سال 2023

بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک سال 2023

امروزه با پیشرفت‌ تکنولوژی که در زمینه‌های مختلف به خصوص در حوزه الکترونیک و ارتباطات فراهم شده است. شرایط زندگی و انجام کارها برای افراد بسیار آسان تر می‌باشد. در زمینه سیستم‌های ارتباطی تلفن‌های بیسیم رشد قابل توجهی داشته اند. شما می‌توانید جهت اطلاع از بهترین قیمت و خرید تلفن بیسیم پاناسونیک با مراجعه به سایت پایاتل جدیدترین مدل‌های موجود را ملاحظه کنید.
برندهای مختلفی از تلفن های بی سیم در بازار وجود دارد که در این مقاله، تعدادی از بهترین تلفن‌ بیسیم پاناسونیک سال 2023 را همراه با عواملی که باید قبل از خرید دقت و بررسی نمایید، معرفی خواهیم کرد.

چرا تلفن های بیسیم برند پاناسونیک را انتخاب کنید؟

خرید تلفن‌ بیسیم پاناسونیک به دلیل وجود ویژگی‌‌های مناسب کاربری و تنظیمات آسان نسبت به دیگر تلفن‌ ها بهتر هستند. تلفن بیسیم پاناسونیک با داشتن ویژگی های منحصر بفرد و کارایی آسان توجه کاربران زیادی را به خود جلب نموده است. خرید تلفن بیسیم پاناسونیک با توجه به عمر طولانی و کیفیت صدای بالا از درصد بیشتری نصبت به گوشی‌های دیگر دارد.

اغلب تلفن‌های جدید پاناسونیک قابل استفاده در زمان قطعی برق می‌باشند. قیمت گوشی‌ تلفن پاناسونیک با توجه به تنوع در مدل بسیار بالا می‌باشد. کاربران می‌توانند بر اساس نیازها و سلیقه شخصی خود اقدام به خرید گوشی تلفن بیسیم خود نمایند.

1- تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۷۸۷۵s Link2Cell با ویژگی بلوتوث

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG۷۸۷۵s دارای امکانات به روز و پیشرفته تری نسبت به مدل های دیگر این برند می‌باشد. گوشی تلفن KX-TG۷۸۷۵ جزو مدل‌های دو خط پاناسونیک می‌باشد. این گوشی از فناوری حذف نویز و همچنین فناوری DECT 6.0 برای افزایش کیفیت صدا در برقراری تماس‌ها در محیط‌های پرسر و صدا و شلوغ استفاده می‌کند. میزان سیگنال آنتن دهی این مدل تلفن بیسیم پاناسونیک بسیار قوی بوده است.

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک سال 2023

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک سال 2023

گوشی تلفن بیسیم Panasonic KX-TG۷۸۷۵s Link۲cell به ویژگی بلوتوث مجهز می‌باشد که به شما امکان می‌دهد با کمک این مدل تلفن بلوتوث پاناسونیک، بتوانید با دو تلفن همراه مختلف دیگر نیز ارتباط برقرار کنید تا تماس های تلفن همراه را مستقیما از طریق تلفن های خانه خود دریافت کنید. این تلفن بیسیم پاناسونیک دو خط  KX-TG۷۸۷۵s دارای ویژگی منشی تلفنی و تماس گیرنده داخلی است که نام تماس گیرنده و شماره تماس گیرنده را اعلام می کند بدون اینکه حتی تماس را دریافت کنید.

این مطلب را هم ببینید
کارت لینک سانترال NS500 مدل KX-NS5130

2- تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG785SK با ویژگی بلوتوث

تلفن بی سیم Panasonic KX-TG۷۸۵sk مجهز به آخرین تکنولوژی CALLER ID است که اطلاعاتی در مورد تماس گیرنده را به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی نمایش می‌دهد. این مدل تلفن پاناسونیک با وجود فناوری حذف نویز و Dect ۶.۰، وضوح صدای بسیار شفاف و بلندی را از برقراری تماس به گوش می‌رساند. تلفن KX-TG۷۸۵sk دارای پنج گوشی و یک عدد پایه همراه است. از امکانات این گوشی بیسیم استفاده از فناوری بلوتوث است. با این عمل شما قادر هستید تماس‌های ورودی موبایل خود را روی گوشی تلفن منزل یا محل کار دریافت نمایید.

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک سال 2023

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک سال 2023

تلفن بیسیم پاناسونیک دارای ویژگی های بسیار کاربردی دیگر مانند پیجر صوتی، منشی تلفنی و  موارد دیگر می‌باشد. همچنین می‌توانید از طریق دکمه تعبیه شده روی گوشی تماس‌های مزاحم را مستقیم بلاک نمایید.

3- تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD۵۳۲W

تلفن بیسیم Panasonic KX-TGD532W بهترین تلفن بیسیم از دیدگاه کاربران می‌باشد. قابلیت منشی تلفنی و طول عمر بالا و کیفیت صدای مطلوب از ویژگی‌های این گوشی‌می‌باشد. این گوشی دارای نور \س زمینه سفید جهت مشاهده بهتر می ‌باشد.

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک سال 2023

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک سال 2023

این مدل تلفن بیسیم KX-TGD۵۳۲W پاناسونیک دارای یک شمارنده پیام در قسمت پایه همراه می‌باشد که برای بررسی سریع تعداد تماس‌های دریافتی کارایی لازم را در اختیار فرد قرار می دهد. دیگر قابلیت این تلفن بیسیم  قابلیت گوش دادن به مکالمات ضبط شده در صورت عدم حضورتان است. همچنین قابلیت تنظیم و انتخاب صداهای زنگ جداگانه برای مخاطبین دفترچه تلفن از حافظه موسیقی داخلی وجود دارد. این تلفن بیسیم پاناسونیک خافظه کافی برای ذخیره ۱۰۰ شماره را در دفترچه تلفن و 9 مورد تنظیم شماره گیری سریع را نیز ارائه می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
کارت خطوط شهری TDA 1186 چیست؟

4- تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD۵۶۴M با ویژگی بلوتوث

تلفن بیسیم Panasonic KX-TGD۵۶۴M با طراحی فلزی و براق از ظاهری شیک برخورار است. دارای صفحه نمایش LCD باکیفیت به همراه نور پس زمینه سفید با قابلیت تنظیم میزان شدت نور می‌باشد. این تلفن بیسیم پاناسونیک دارای ویژگی بلوتوث نیز می‌باشد که امکان اتصال به تلفن همراه را فراهم می‌کند تا تماس‌های تلفن همراه را مستقیما از طریق تلفن‌های خانه خود دریافت و پاسخ دهید.

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک سال 2023

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک سال 2023

تلفن بیسیم پاناسونیک در حافظه داخلی دارای چندین زنگ می‌باشد که برای شخصی سازی می‌توانید برای هر مخاطب زنگ جداگانه ای را تعیین نماید. این تلفن با ویژگی بلوتوث اتصال امکان اتصال به برنامه‌های Google Now، S voice و Siri را با کمک موبایل هوشمند را فراهم می‌سازد. پیام‌ها، تعداد تماس های دریافت شده، همه پست های صوتی و تماس‌های از دست رفته به راحتی در پایه این تلفن ذخیره شده تا به راحتی در هر موقعی با یک کلیک گوش دهید. قابیت ذخیره ۳۰۰۰ شماره تلفن مختلف را در دفترچه تلفن بلوتوث پاناسونیک KX-TGD۵۶۴M وجود دارد.

5- تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGE274S با ویژگی بلوتوث

تلفن بیسیم Panasonic KX-TGE274S امکان مسدود کردن ۲۵۰ شماره ناخواسته از تماس های دریافتی را به کمک دکمه ای که بر روی این تلفن بیسیم پاناسونیک را دارد. با ویژگی بلوتوث شما قادر هستید تماس‌های موبایل را از طریق گوشی تلفن بیسیم پاسخ دهید.

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک سال 2023

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک سال 2023

با وجود فناوری بلوتوث تلفن بی‌سیم KX-TGE274S پاناسونیک به راحتی می‌توانید دو گوشی هوشمند را به این تلفن ثابت متصل کنید و تمام تماس موبایل های خود را به طور مستقیم ازطریق این دستگاه تلفن دریافت و جواب دهید. نور پس زمینه باکیفیتی با خوانایی عالی اطلاعات تماس گیرنده در محیط های تاریک فراهم شده است که از قابلیت تنظیم میزان شدت نور نیز براساس نیاز در اختیار کاربر قرار دارد. بلندگوهای صوتی قدرتمند با کیفیت پخش صدای عالی و بدون نویز یکی دیگر از امکانات مناسب این تلفن بیسیم پاناسونیک محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *