آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

تلفن های بی سیم دو خط پاناسونیک

Panasonic Two Line Wireless Phone

امروز می خواهیم در رابطه با تلفن های بی سیم دو خط پاناسونیک صحبت کنیم. اگر کسب و کار شما حجم زیادی از تماس های ورودی و خروجی دارد یا به سرعت به آن نقطه می رسید، به یک سیستم تلفن چند خطی نیاز دارید. یک سیستم تلفن چند خطی ارتباطات را به حداکثر می‌رساند و بهره‌وری و کارایی را بهبود می‌بخشد، بنابراین می‌توانید به سرعت و به راحتی تماس‌ها را انتقال دهید و به صورت داخلی با کارمندان و خارجی با مشتریان ارتباط برقرار کنید. بنابراین اگر می خواهید بیشتر درباره ی تلفن های بی سیم دو خط پاناسونیک بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سیستم تلفن چند خطی چیست؟

سیستم‌های زیادی با ویژگی‌های اولیه و پیشرفته در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید یکی را بیابید که کاملاً مطابق با کسب‌وکار شما و نیازهای آن باشد.

یک سیستم تلفن چند خطی به چندین نفر اجازه می دهد تا همزمان با تلفن همراه باشند. خطوط می توانند داخلی یا خارجی باشند. خطوط خارجی به شما امکان می دهد با افراد خارج از کسب و کار مانند مشتریان ارتباط برقرار کنید، در حالی که خطوط داخلی امکان ارتباط با کارمندان و همکاران خود را فراهم می کند.

سیستم‌های تلفن چند خطی با سیستم‌های تلفن سنتی متفاوت هستند زیرا به چندین مخاطب اجازه می‌دهند در یک زمان با تلفن همراه صحبت کنند. از سوی دیگر، تلفن‌های سنتی فقط برای ارسال داده‌های صوتی بین دو طرف در یک زمان طراحی شده‌اند.

یک سیستم تلفن چند خطی چگونه کار می کند؟

یک سیستم تلفن چند خطی شبیه به یک تلفن سنتی یک خطی کار می کند که بسته های داده های صوتی از طریق سیم های تلفن به گیرنده منتقل می شود. با این حال، سیستم های تلفن چند خطی امکان انتقال دو، چهار یا چند خط را فراهم می کنند. سیستم های تلفن چند خطی از یک پسوند بی سیم استفاده می کنند که به شما امکان می دهد تلفن دیگری را وصل کنید. تلفن های بی سیم دو خط پاناسونیک نیز این گونه کار می کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی تلفن سانترالPanasonic KX-HDV230 SIP

یک گزینه در صورتی که فقط به خط دوم نیاز دارید، استفاده از جداکننده خط است. این خط تلفن را به دو خط جدا می کند و به شما امکان می دهد تلفن یا دستگاه دیگری را متصل کنید. اسپلیتر را به جک تلفن وصل می‌کنید و سپس یکی از کابل‌های تلفن را به یکی از پورت‌ها وارد می‌کنید.

کسب و کار شما به چند خط تلفن نیاز دارد؟

شما می توانید به راحتی تلفن های بی سیم دو خط پاناسونیک را تهیه کنید. از آنجایی که به سیستم های تلفن چند خطی و کسب و کارهای کوچک مربوط می شود که تصمیم می گیرید کسب و کار شما به چه تعداد خط تلفن نیاز دارد، چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید. که برخی از آنها به شرح زیر است:

تلفن‌های دو خطی:

اگرچه برای مشاغل بزرگ‌تر ایده‌آل نیستند، اما سیستم‌های تلفن دو خطی می‌توانند برای مشاغل کوچک از همه نوع عالی باشند. به عنوان مثال، اگر کسب‌وکاری دارید که در خانه خود آن را اداره می‌کنید یا یک کسب‌وکار کوچک که شامل چند کارمند است، سیستم تلفن 2 خطی ممکن است برای شما عالی عمل کند. به گفته Frontier، اگر بیشتر یک فرد انفرادی هستید و نیاز به راه اندازی دارید که یک خط برای تماس های کاری و یک خط برای تماس های شخصی امکان پذیر باشد، احتمالاً به یک تلفن 2 خطی نیاز دارید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید تلفن پاناسونیک

 

ویژگی هایی که باید در سیستم تلفن چند خطی جستجو کنید

امروزه سیستم های تلفن چند خطی برای مشاغل دارای ویژگی های زیادی هستند. ممکن است برخی از آنها در بسته خرید شما گنجانده شود، در حالی که برخی دیگر از ویژگی‌های پیشرفته‌تر ممکن است لازم باشد به عنوان افزونه خریداری شوند.

در زیر توضیح مختصری از ویژگی‌های رایج ارائه شده است، اما نیازهای فعلی خود را در نظر بگیرید و چه ویژگی‌هایی ارتباط را ساده‌تر می‌کند و بهره‌وری را برای کارکنان شما به حداکثر می‌رساند. بنابراین تلفن های بی سیم دو خط پاناسونیک می تواند کاربردهای بسیاری داشته باشد.

شناسه تماس گیرنده:

شناسه تماس گیرنده به شما امکان می دهد ببینید چه کسی در حال تماس است. شما می توانید از دو گزینه انتخاب کنید: شناسه تماس گیرنده، که شماره تلفن تماس گیرنده را نشان می دهد. یا شناسه تماس گیرنده با نام که شماره تلفن و نام تماس گیرنده را نمایش می دهد. این ویژگی می‌تواند به شناسایی تماس‌های مهم و هرزنامه کمک کند.

بلندگو:

اگر می‌خواهید در حین مکالمه، هندزفری داشته باشید، یا مثلاً اگر در وسط جلسه هستید و نیاز به کنفرانس با فردی دارید، بلندگو می‌تواند مفید باشد.

پست صوتی:

این ویژگی به تماس‌گیرندگان اجازه می‌دهد در صورتی که تماس خود را از دست داده‌اید، برای شما پیام بگذارند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را بیشتر با تلفن های بی سیم دو خط پاناسونیک آشنا کنیم، اگر قصد خرید این گونه تلفن ها را دارید می توانید با ما تماس حاصل کنید و با مشاوران ما صحبت کنید. نهایتا بهترین تلفن را انتخاب کرده و خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *