آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

آموزش شماره گیری سریع در تلفن پاناسونیک و سرویس speed dial

شماره گیری سریع در تلفن پاناسونیک

شاید تا به امروز در رابطه با شماره گیری سریع در تلفن پاناسونیک شنیده باشید. شماره گیری سریع روی تلفن به فرد این امکان را می دهد که تنها با فشار یک دکمه با یک شماره تلفن خاص تماس بگیرد. شماره گیری سریع این مزیت را دارد که کاربران مجبور نیستند شماره تلفن های طولانی را به خاطر بسپارند و شماره تلفن طولانی را در تلفن خود وارد کنند. اگر علاقه مند هستید بیشتر درباره ی شماره گیری سریع در تلفن پاناسونیک بدانید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

برنامه نویسی دکمه شماره گیری سریع روی دستگاه

دکمه شماره گیری سریع بیشتر جستجوهای دست و پا گیر دفترچه تلفن را حذف می کند. این به ویژه برای شماره هایی که اغلب تماس می گیرند یا برای شماره گیری سریع در مواقع اضطراری مفید است. عملکرد شماره گیری سریع ممکن است بسته به نوع تلفن و احتمالاً بر اساس سیستم تلفن متفاوت عمل کند. دامنه راه حل ها از پیاده سازی غیرمتمرکز بر روی دستگاه تا راه حل مرکزی در یک سیستم تلفن مبتنی بر ابر را شامل می شود.

اگر عملکرد شماره گیری سریع دقیقاً روی دستگاه اجرا شود، یک حافظه غیر فرار برای دکمه های خاص دارد. یک شماره تلفن را می توان در این حافظه ذخیره کرد. بسته به تلفن، دکمه های شماره گیری سریع ممکن است دکمه های اضافی یا خود کلیدهای عددی معمولی باشند. در تلفن های هوشمند مدرن معمولاً می توان با اولین لمس مخاطب ذخیره شده، مشترک را فراخوانی کرد. این عملکرد با شماره گیری سریع قابل مقایسه است، زیرا به خاطر سپردن و وارد کردن شماره تلفن را نیز حذف می کند.

یک سیستم تلفن اجازه می دهد تا عملکرد شماره گیری سریع حتی برای تلفن های بدون حافظه شماره گیری سریع نیز اجرا شود. در این حالت، به یک شماره تلفن به اصطلاح شماره گیری سریع در سیستم اختصاص داده می شود، جایی که به طور دائم ذخیره می شود. استفاده از شماره گیری سریع فقط مستلزم وارد کردن یک دکمه خاص تعریف شده مانند دکمه # یا * و سپس یک عدد تک رقمی یا چند رقمی کوتاه است. سیستم تلفن با دکمه مخصوص شماره گیری سریع را تشخیص می دهد و شماره کوتاه بعدی را با شماره تلفن طولانی واقعی ذخیره شده در سیستم مطابقت می دهد و شماره تلفن را شماره گیری می کند. این گونه شماره گیری سریع در تلفن پاناسونیک انجام می شود.

این مطلب را هم ببینید
انواع تلفن بیسیم پاناسونیک

نحوه استفاده از شماره گیری سریع در پاناسونیک

در آیفون، ویژگی شماره گیری سریع به عنوان “مورد علاقه” شناخته می شود. به جای مرتبط کردن شماره تلفن با اعداد روی صفحه کلید، این لیستی است که در منوی “تلفن” یافت می شود. فهرست نام مخاطبین شما را نشان می‌دهد و باری را که مجبور هستید به خاطر بسپارید کدام شماره تلفن به کدام دکمه اختصاص داده شده را کاهش می‌دهد. پس از استفاده از آن، می توانید با همکاران تجاری یا مشتریان VIP خود بدون نیاز به پیمایش در کل لیست تماس خود تماس بگیرید. و این گونه شماره گیری سریع در تلفن پاناسونیک قابل انجام است.

روی نماد «تلفن» در دسکتاپ تلفن خود ضربه بزنید، سپس روی نماد «مخاطبین» در صفحه تلفن ضربه بزنید. اگر می‌دانید یکی از مخاطبینی که می‌خواهید اضافه کنید در فهرست‌های «اخیر» یا «پست صوتی» شما ظاهر می‌شود، به سمت آن فهرست بروید.

مخاطبی را که می‌خواهید به موارد دلخواه خود اضافه کنید، پیدا کنید و روی نام آن شخص در لیست مخاطبین ضربه بزنید یا روی فلش آبی رنگ کنار نام مخاطب در فهرست اخیر یا پست صوتی ضربه بزنید.

روی دکمه “افزودن به موارد دلخواه” ضربه بزنید. اگر چندین شماره برای این مخاطب وجود دارد، مطمئن شوید که شماره مورد نظر قبل از افزودن، برجسته شده است. این گونه شماره گیری سریع در تلفن پاناسونیک امکان پذیر است.

برای بازگشت به لیست نام‌ها، روی دکمه «همه مخاطبین» ضربه بزنید و مرحله ۲ تا ۴ را برای هر مخاطبی که می‌خواهید به موارد دلخواه خود اضافه کنید، تکرار کنید.

با ضربه زدن روی “تلفن” (اگر در صفحه اصلی هستید) و سپس روی نماد “موارد دلخواه” به لیستی که ایجاد کرده اید دسترسی پیدا کنید. به سادگی با ضربه زدن به نام فرد مورد علاقه تماس بگیرید.

این مطلب را هم ببینید
فعال کردن Call Waiting در دستگاه سانترال کم ظرفیت

موارد دلخواه خود را مدیریت کنید

یک مورد دلخواه را با ضربه زدن روی دکمه “ویرایش” حذف کنید، سپس روی دایره قرمز رنگی که در کنار نام مورد علاقه ظاهر می شود ضربه بزنید. وقتی همه موارد دلخواه را که می خواهید حذف کنید حذف کردید، روی دکمه “انجام شد” ضربه بزنید. این گونه شماره گیری سریع در تلفن پاناسونیک به راحتی انجام می شود.

شماره گیری سریع در تلفن پاناسونیک

با ضربه زدن روی دکمه «ویرایش»، موارد دلخواه خود را دوباره مرتب کنید، سپس نماد سه خط افقی در کنار نام مورد علاقه را به جایی که می خواهید در لیست بکشید. پس از تنظیم موارد دلخواه خود، روی دکمه «انجام شد» ضربه بزنید.

با ضربه زدن بر روی فلش آبی کنار نام مخاطب، به صفحه “اطلاعات” برای مخاطبی در لیست علاقه مندی های خود دسترسی پیدا کنید.

چگونه شماره گیری سریع را انجام دهیم؟

شماره گیری سریع در تلفن پاناسونیک عملکردی است که در بسیاری از سیستم های تلفن موجود است و به کاربر امکان می دهد با فشار دادن تعداد کمی از کلیدها تماس برقرار کند. این عملکرد به ویژه برای کاربران تلفنی که به طور منظم شماره های خاصی را شماره گیری می کنند مفید است.

در بیشتر موارد کاربر این اعداد را برای استفاده های بعدی در حافظه گوشی ذخیره می کند. شماره‌های شماره‌گیری سریع معمولاً با فشار دادن یک کلید یا کلیدهای از پیش تعیین‌شده روی تلفن و به دنبال آن یک کد یک یا دو رقمی که کاربر به هر شماره اختصاص می‌دهد، دسترسی پیدا می‌کند. اما برای سهولت استفاده، در بسیاری از سیستم ها ممکن است با فشار دادن و نگه داشتن یک کلید روی صفحه کلید عددی تماس برقرار شود.

سخن پایانی

شماره گیری سریع در تلفن پاناسونیک نیز از طریق ویژگی های تماس سفارشی از دفتر مرکزی شرکت تلفن در دسترس است. شماره‌ها توسط مشترک از طریق شماره‌گیر تلفن استاندارد برنامه‌ریزی می‌شوند. امیدواریم که مطالب برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *