آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

تلفن وای فای wifi و تلفن بی سیم دکت dect

تلفن وای فای و تلفن بی سیم دکت

امروز قصد داریم تا شما را بیشتر با تلفن وای فای و تلفن بی سیم دکت آشنا کنیم. آیا درباره تماس Wi-Fi شنیده اید، اما دقیقاً مطمئن نیستید که چگونه کار می کند؟ یا مهمتر از آن، چگونه آن را روشن کنیم؟ همه چیزهایی را که در مورد تماس از طریق Wi-Fi باید بدانید را برای شما شرح خواهیم داد. دستگاه های اپل و اندروید از تماس Wi-Fi پشتیبانی می کنند. بدون استفاده از ارائه دهنده خدمات تلفن، خود به عنوان واسطه این کار را انجام می دهند. این یک راه حل عالی برای برقراری تماس های با کیفیت بالا در داخل خانه است. اگر می خواهید بیشتر درباره ی تلفن وای فای و تلفن بی سیم دکت بدانید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تلفن وای فای چیست؟

همانطور که شرکت‌ها کارکنان خود را به کار از راه دور سوق می‌دهند، احتمالاً با تماس Wi-Fi و محدودیت‌های آن آشنا خواهید شد. بهترین بخش این است که اگر پوشش شبکه Wi-Fi قوی دارید، می توانید با استفاده از HD Voice از طریق یک سیستم تلفن ابری با تیم خود ارتباط برقرار کنید. برخلاف سرویس تلفن همراه، HD Voice دارای کیفیت و وضوح بسیار بالاتری است که برای هر تیمی ضروری است. در این راهنما، به سؤالات رایجی که ممکن است در مورد گزینه های تماس خود داشته باشید پاسخ خواهیم داد.

تلفن وای فای و تلفن بی سیم دکت

تلفن وای فای و تلفن بی سیم دکت

Wi-Fi خود بر اساس یک سری استانداردهای ایجاد شده توسط IEEE و Wi-Fi Alliance عمل می کند. اگر یک اتصال پهن باند پرسرعت دارید، احتمال این وجود دارد که یک روتر نیز داشته باشید که بتواند این پوشش بی سیم را فراهم کند. به طور معمول، یک روتر بی سیم بسته به مصالح ساختمانی و سایر عوامل، حدود 150 فوت برد از محل خود ارائه می دهد.

تماس Wi-Fi به شما این امکان را می دهد که با استفاده از اتصال اینترنت بی سیم تماس تلفنی برقرار کنید. از طریق یک ارائه دهنده مخابراتی سنتی مانند AT&T یا Verizon انجام نمی شود. به‌علاوه، دستگاه‌های Android و iOS اکنون استانداردهای جهانی (API) برای تماس‌های VoIP دارند به گونه‌ای که برای عمر باتری و تجربه کاربر بهینه شده است. تمامی تلفن های وای فای و تلفن بی سیم دکت این گونه کار می کنند.

این مطلب را هم ببینید
تفاوت تلفن معمولی با تلفن سانترال

با فکر کردن از طریق تداوم کسب و کار، داشتن یک اتصال پشتیبان مهم است. اگر اتصال شبکه شرکت شما خراب شد، باید بتوانید تجارت را از طریق اتصال سلولی مبتنی بر LTE انجام دهید. هنگامی که به درستی پیکربندی شده باشد، تماس Wi-Fi از طریق هر دو صورت می گیرد.

یکی از روندهایی که در گزارش ارتباطات تجاری 2020 کشف کردیم، نگرش مثبت در مورد کار از راه دور است. رویدادهای جاری نیز این تغییر را برای توانمندسازی کارکنان برای کار از راه دور تسریع کرده است. تقریباً از هر ده شرکت، چهار شرکت، تیم‌های خود را از راه دور کنترل می‌کنند. که این کار را با تلفن های وای فای و تلفن بی سیم دکت انجام می دهند.

این تلفن ها چگونه کار می کنند؟

ساده ترین راه برای برقراری تماس Wi-Fi از طریق سیستم VoIP (Voice over Internet Protocol) است. با دسترسی به یک شرکت مخابراتی از طریق اتصال اینترنت برای ایجاد یک خط تلفن کار می کند. اتفاقات زیادی در زیر کاپوت برای ایجاد این امکان وجود دارد، اما برای شما، عملاً بدون زحمت است.

اپلیکیشن‌هایی مانند واتس‌اپ، اسکایپ و فیس‌بوک مسنجر از فناوری VoIP برای برقراری تماس استفاده می‌کنند. با دستگاه های توانمند امروزی، برای دستیابی به یک اتصال شبکه قوی نیازی به انجام کارهای زیادی ندارید. برنامه‌هایی مانند Nextiva به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند از هر دستگاهی تماس‌های Wi-Fi را برقرار کنند، حتی اگر اتصال سلولی (یا سیم‌کارت) نداشته باشد. بنابراین تلفن وای فای و تلفن بی سیم دکت بسیار پیشرفته عمل می کند.

اساساً، تماس Wi-Fi از VoIP استفاده می کند تا تجربه تماس بهتری را برای تماس گیرندگان فراهم کند. می توانید طرح نرخ و شماره تلفن مناسبی را که برای کسب و کار شما مناسب است انتخاب کنید. همچنین این یک راه عالی برای پرهیز از پرداخت نرخ های بین المللی بالا به شرکت تلفن همراه شما است. با پیشرفت‌های مدرن در روترهای بی‌سیم، از آنها برای اتصالات شبکه قابل اعتماد بدون هیچ تماسی استفاده می‌کنید.

این مطلب را هم ببینید
انواع سانترال پاناسونیک سری TDA-TDE

آیا بابت این تماس ها باید هزینه ای پرداخت کنید؟

به طور سنتی، تماس های تلفنی که با استفاده از اتصال تلفن همراه انجام می شود از کمک هزینه ماهانه شما می آید. ویژگی تماس Wi-Fi نیز مشابه است. تماس های Wi-Fi هیچ هزینه اضافی ندارند. از برنامه صوتی ماهانه شما گرفته شده است. در نتیجه برای تلفن های وای فای و تلفن بی سیم دکت نیازی به پرداخت هزینه ماهانه ندارید.

تلفن وای فای و تلفن بی سیم دکت

این یک گزینه فوق العاده برای کارمندانی است که از راه دور کار می کنند. برای برقراری تماس‌های بین‌المللی، نرخ‌های تماس بین‌المللی بسیار بالایی را پرداخت نخواهید کرد. شما صرفاً از داده‌های دریافتی خود برای برقراری تماس‌های بین‌المللی از راه دور استفاده می‌کنید. فقط برای نمونه، روزانه بیش از 100 میلیون تماس صوتی در واتس اپ برقرار می شود.

بهترین قسمت؟ سیسکو پیش بینی می کند که تا سال 2021، 542 میلیون نقطه شبکه بی سیم در سراسر جهان وجود خواهد داشت که از تماس های Wi-Fi پشتیبانی می کنند. بنابراین تا آن موقع بیشتر مردم از تلفن وای فای و تلفن بی سیم دکت استفاده خواهند کرد.

با خدمات تلفن ابری مانند Nextiva، مردم می توانند هر چقدر که می خواهند در سراسر ایالات متحده، کانادا و پورتوریکو تماس بگیرند. و زمانی که زمان تماس با خارج از کشور فرا می‌رسد، می‌توانند با کمتر از یک پنی در دقیقه با سراسر جهان تماس بگیرند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با تلفن وای فای و تلفن بی سیم دکت آشنا کنیم. تلفن وای فای یک دستگاه مخابراتی است که به قابلیت اتصال به اینترنت از طریق شبکه وای فای مجهز است. هنگام استفاده از این دستگاه‌ها، می‌توانید تماس‌های تلفنی برقرار کنید، پیام‌ها را از طریق اتصال WiFi دریافت یا ارسال کنید. تماس Wi-Fi مانند سایر تلفن های VoIP از طریق اینترنت ارتباط برقرار می کند، بنابراین، حتی برای تماس های بین المللی (از راه دور) هیچ هزینه اضافی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *