مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین اپلیکیشن های دانلود موسیقی برای اندروید را بشناسید

بهترین اپلیکیشن های دانلود موسیقی برای اندروید

دانلود و گوش دادن به موسیقی یا موزیک یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های ما انسان‌ها محسوب می‌شود. در این زمینه و به دلیل افزایش خواسته کاربران نسبت به دانلود موسیقی‌ و کاهش نگرانی آن‌ها بابت در دسترس نبودن اینترنت در هر زمانی، سازندگان نرم‌افزارها هم به سمت ساخت و توسعه نرم افزارهای دانلود موسیقی کشیده شدند. در این بخش قصد داریم بهترین اپلیکیشن های دانلود موسیقی برای اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی بهترین اپلیکیشن های دانلود موسیقی برای اندروید

Fildo

دو نسخه مختلف از برنامه Fildo وجود دارد. نسخه پخش کننده موسیقی این برنامه در گوگل پلی اندروید یافت می‌شود اما با استفاده از این برنامه نمی‌توانید موسیقی دانلود کنید. برای دریافت نسخه‌ای از برنامه که به شما امکان دانلود رایگان موسیقی را می‌دهد باید فایل APK برنامه را از سایت رسمی Fildo دانلود و نصب کنید. پس از نصب برنامه، از قسمت جستجوی درون برنامه برای جستجوی آهنگ یا آلبوم خاصی که مد نظر شما است استفاده کنید.

هنگامی که آلبوم یا آهنگ مورد نظر خود را پیدا کردید، بر روی نماد “+” در گوشه بالای سمت راست ضربه بزنید. سپس گزینه مربوط به دانلود موسیقی را انتخاب کنید تا موسیقی دانلود شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل اسکرول موس در ویندوز

YMusic

YMusic یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های دانلود موسیقی است که حتی به شما امکان می‌دهد ویدیوهای یوتیوب را به عنوان یک فایل صوتی پخش کنید. YMusic این امکان را هم به شما می‌دهد که فایل صوتی ویدیوهای یوتیوب را در پس زمینه گوشی خود اجرا کنید. نکته اصلی این برنامه این است که شما می‌توانید فیلم‌ها را نیز به عنوان فایل صوتی دانلود کنید. این برنامه یک رابط کاربری زیبا نیز دارد که در کنار کتابخانه نرم افزار به شما امکان پخش موسیقی‌ دلخواه را می‌دهد. از بین تمام گزینه‌های موجود در این لیست YMusic راحت‌ترین و ساده‌ترین انتخاب است اما متأسفانه آن را در گوگل پلی نخواهید یافت و باید با جستجو در اینترنت و از سایت‌های معتبر فایل APK‌ آن را دانلود کنید.

NewPipe

NewPipe برنامه‌ای است که نیاز به بهبودهای مختلفی در آن حس می‌شود اما اگر به دنبال دانلود رایگان موسیقی‌ها باشید این برنامه به خوبی این نیاز شما را برطرف می‌کند. این برنامه منبع باز به طور مداوم در حال بهبود است و همچنین قابلیت دانلود از SoundCloud ،MediaCCC و FramaTube را نیز دارد. برنامه به طور پیش فرض یوتیوب را باز می‌کند. به سادگی ویدئویی را که می‌خواهید دانلود کنید را انتخاب و سپس روی نماد دانلود در بالای سمت راست کلیک کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری گرامر برای موبایل

در آخر انتخاب کنید که آیا می‌خواهید به صورت ویدیویی یا صوتی دانلود شود و همچنین فرمت فایل دانلودی را مشخص نمایید. برای تغییر وضعیت و رفتن به SoundCloud، روی نماد منو در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و پس از آن برنامه مد نظر خود را انتخاب کنید.

SONGily

نسخه رایگان SONGily دارای تبلیغات است اما شما به انبوهی از موسیقی‌های مختلف از جمله موسیقی بازی‌ها و فیلم‌ها نیز دسترسی دارید. گزینه‌های پخش و دانلود آهنگ در کنار هر موسیقی قرار دارد. همچنین اخیرا توسعه دهندگان برنامه قابلیتی اضافه کرده‌اند که به شما امکان دانلود فیلم‌ها را نیز می‌دهد. متأسفانه این برنامه هم جزو برنامه‌هایی است که گوگل از آن‌ها خوشش نمی‌آید و اگر از روی گوگل پلی حذف شده جای تعجبی نیست و باید نرم افزار را به صورت دستی از سایت‌های معتبر دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *