مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین اپلیکیشن های کتابخوان را بشناسید

بهترین اپلیکیشن های کتابخوان

تأثیر کتابخوانی بر ارتقای فرهنگ، علم و اقتصاد ملت‌ها بر کسی پوشیده نیست. با گسترش علم و تکنولوژی و باز شدن پای شبکه های اجتماعی به زندگی ما، کتاب و کتابخوانی این روز ها به دست فراموشی سپرده شدند اما اپلیکیشن هایی که در این زمینه ارائه شده اند به ما کمک می کنند تا با استفاده از تکنولوژی ، کتابخوانی را همچنان ادامه دهیم. در این بخش قصد داریم بهترین اپلیکیشن های کتابخوان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های کتابخوان

فیدیبو

در فیدیبو می‌توانید به آرشیو بزرگی از کتاب‌های دیجیتالی دست پیدا کنید و آن‌ها را با قیمتی ارزان‌تر از نسخه‌های چاپی بخرید. این اپلیکیشن قابلیت‌های مختلفی دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد. ازجمله‌ی این قابلیت‌ها عبارت‌اند از: ۱. ارائه‌ی بیش از ۴۰ هزار کتاب دیجیتالی؛ ۲. وجود حالت شب برای مطالعه در تاریکی؛ ۳. تغییر اندازه و فونت متن کتاب؛ ۴. اجازه‌ی ورود هم‌زمان سه دستگاه به یک حساب کاربری؛ ۵. قفسه‌بندی و شخصی‌سازی کتاب‌ها.

طاقچه

طاقچه امکان ارائه‌ی حدود ۵۰ هزار کتاب را فراهم کرده است و این می‌تواند تقریبا بزرگ‌ترین آرشیو کتاب دیجیتالی در تمامی اپلیکیشن‌های ایرانی باشد. این اپلیکیشن در ارائه‌ی کتاب‌های رایگان یکی از گزینه‌های برتر ممکن است و به‌صورت هفتگی، کتاب‌های رایگان زیادی دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل عدم دسترسی به درایو در ویندوز

ویژگی مهم اپلیکیشن طاقچه را می‌توان قابلیت «طاقچه‌‌ی بی‌نهایت» دانست. این سرویس درحقیقت همان خرید اشتراک است و با پرداخت‌ هزینه‌ای اندک، می‌توانید در مدت تعیین‌شده به همه‌ی کتاب‌های کتابخانه طاقچه دسترسی داشته باشید که این موضوع موردپسند کاربرهای طاقچه واقع شد و تا امروز، یکی از قابلیت‌هایی است که طاقچه را در جایگاه یکی از اپلیکیشن‌های برتر کتاب‌خوان قرار می‌دهد.

Amazon Kindle

برنامه کیندل تقریبا هر کتابی که دوست دارید، در بایگانی و کتابخانه‌اش برایتان قرار داده است و با هوش مصنوعی فوق‌العاده‌ا‌ش، سبک و سیاق شما را شناسایی و بعد از آن چندین کتاب دیگر به شما معرفی می‌کند تا بتوانید مدام در حال خواندن کتاب‌‌هایی باشید که دوست دارید و از آن‌‌ها لذت می‌برید.

Google Play Books

این اپلیکیشن قابلیت سینک‌کردن با دیگر دستگاه‌ها را دارد که ازطریق آن می‌توانید آخرین ذخیره‌های کتاب‌خواندن خود را در دستگاه‌های دیگر اجرا کنید و کتاب را ادامه دهید. اپلیکیشن گوگل پلی‌بوک قابلیت‌های زیادی همچون تنظیمات خروجی تصویر و اندازه‌ی فونت دارد. گوگل پلی‌بوک بیش از چهارمیلیون کتاب مختلف را در خود جای داده است تا یکی از اپلیکیشن‌های قدرتمند ممکن برای مطالعه‌ی کتاب باشد. توصیه می‌کنیم حتما این اپلیکیشن را امتحان کنید.

این مطلب را هم ببینید
با بهترین نرم افزارهای گرافیکی آشنا شوید

کتاب‌راه

اپلیکیشن کتاب‌راه قطعا محبوبیت دیگر رقیب‌هایش، یعنی فیدیبو و طاقچه را ندارد؛ اما قابلیت‌‌ها و ویژگی‌های مناسبی که این اپلیکیشن دارد، باعث می‌شود نتوانیم به‌راحتی از آن بگذریم و در فهرست اپلیکیشن‌های برتر کتاب‌خوان قرار دهیم. این اپلیکیشن طراحی کاربری بسیار قدرتمندی دارد که هر کاربری می‌تواند به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کند و از آن خسته نشود. سازندگان این اپلیکیشن به رضایت کاربر اهمیت بسیار زیادی می‌‌دهد؛ به‌همین‌دلیل، قوی‌ترین پشتیبانی در بین تمام اپلیکیشن‌های کتاب‌خوان به کتاب‌راه تعلق دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *