بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بهترین بازی های باربی برای موبایل

بهترین بازی های باربی برای موبایل

«باربی» عروسک بسیار زیبا و محبوبی است که در مارس سال ۱۹۵۹ توسط شرکت متل تولید و روانه بازار شد. بازی های زیادی نیز براساس این شخصیت برای پلتفرم های مختلف ارائه شده است که در این بخش بهترین بازی های باربی برای موبایل را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

بهترین بازی های باربی برای موبایل را بشناسید

Barbie Dreamhouse Adventures

در این بازی می‌توانید فعالیت‌های مختلفی را انجام دهید که توسط باربی انجام می‌شوند، به عنوان مثال آماده شدن برای رفتن به بیرون، لباس پوشیدن، رفتن به مهمانی و… این بازی درواقع شما را وارد دنیای باربی می‌کند که برای کودکان بسیار لذت‌بخش است، اما حتی بزرگسالان نیز می‌توانند این بازی را انجام دهند تا خاطرات کودکی خود را زنده کنند.

Barbie Magical Fashion

مهم نیست که چند سالتان باشد، شوق و اشتیاق به بازی باربی هنوز برای بیشتر دختران وجود دارد. بیش از 3 میلیون کاربر این بازی را انجام داده‌اند؛ زیرا Barbie Magical Fashion، طراحی فوق‌العاده طبیعی از باربی را ارائه می‌دهد که به همین دلیل با سایر بازی های باربی متفاوت است. این عنوان تصاویر سه‌بعدی از باربی را در طول بازی برایتان فراهم می‌کند و این از نکات برجسته آن است. از ویژگی‌های دیگر این بازی باربی ها، انتخاب مدل مو و آرایش باربی است. همچنین کارهای مختلفی مانند انتخاب جواهرات، لباس و… را نیز خواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی SpongeBob SquarePants: BfBBR

Dressup Battleship: Girl Dress Up

سازندگان بازی مسابقه لباس باربی، ویژگی‌های بسیاری را به این بازی اضافه کرده‌اند، برای مثال می‌توانید مدل موهای مختلف را متناسب با لباس و آرایش باربی انتخاب کنید. این بازی وسایل تزیینی مختلف بسیار زیبایی دارد تا باربی شما زیباتر شود. از جمله این وسایل، حلقه، گل سر، جواهرات و… است. علاوه براین، شما می‌توانید لباس و کفش باربی را نیز خودتان انتخاب کنید.

Princess Spa Salon Dress

این عنوان نیز همچون دیگر بازی‌های این فهرست، دارای طراحی سه‌بعدی و بسیار نزدیک به واقعیت است. شما در این بازی در یک سالن زیبایی هستید تا پس از آماده‌سازی پوست و لباس، شبیه به یک شاهزاده خانم واقعی شوید. ویژگی‌های این بازی شامل انواع مختلفی از مدل مو با آرایش‌های متنوع و جذاب است. همچنین وسایل تزیینی بسیاری همچون گردنبند، گل سر و… نیز در اختیارتان قرار دارد.

Makeup Girls- Games For Kids

این بازی پر از آرایش و لباس و مدل است که می‌توانید به میل خود در این بازی باربی به کار بگیرید. در میان بازی های باربی، این عنوان کمی متفاوت است؛ در این بازی باربی دخترانه شما به مراتب آزادی عمل بیش‌تری برای اعمال آرایش‌ها و شخصی‌سازی مدل‌ها دارید و با یک سالن آرایش بسیار مجهز برای آرایش و لباس‌ها مواجه هستید. در بسیاری از سایت‌ها از این بازی به عنوان بهترین بازی باربی در کل سری نام برده شده است. اگر آرایش و تزئین دوست دارید قطعا این باری را دوست خواهید داشت. بازی آرایشی بازبی Makeup Girls-Games For Kids تنها برای iOS موجود است و کاربران اندروید فعلا از این بازی باربی خارجی محروم هستند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های استراتژیک 2020

Princess Fairy Dress

در میان بازیهای باربی، این عنوان یگی از کامل‌ترین هاست. شما باید یک فرد معمولی را با آرایش و لباس و مذل و رنگ موی مناسب تبدیل به یک پرنسس کنید و از امکانات فراوان بازی استفاده کنید. از جمله گزینه‌های شما در این بازی باربی، انتخاب رنگ و مدل مو، انتخاب لباس، انتخاب جواهرات و معلقات است که بازی Princess Fairy Dress را به راحتی تبدیل به یکی از بهترین بازی های باربی می‌کند. دانلود بازی باربی جدید Princess Fairy Dress را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *