بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و ios که هم اکنون می توانید تجربه کنید

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و IOS

امروز قصد داریم شما را با بهترین بازی های بتل رویال اندروید و IOS آشنا کنیم. Fortnite و PUBG Mobile به شدت به اندروید ضربه زدند. هر دو بازی در حال حاضر میلیون‌ها بازیکن دارند و ژانر بتل رویال را در موبایل شروع کرد. آنها همچنین دو تا از بهترین بازی های تیراندازی اول شخص موجود هستند. با این حال، آنها برای همه نیستند. هر دو بازی دارای زمان بازی طولانی با یک فرض نسبتاً ساده هستند. اگر می خواهید بیشتر با بهترین بازی های بتل رویال اندروید و IOS آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

Call of Duty: Mobile

برخی از بازیکنان ممکن است بخواهند چیز دیگری را در این ژانر امتحان کنند. ما میتوانیم در این مورد کمک کنیم! در اینجا بهترین بازی های رایگان بتل رویال در اندروید در حال حاضر وجود دارد.

Call of Duty: Mobile بزرگترین عرضه بازی موبایل تمام دوران را داشت. دلیلی برای آن وجود دارد این بازی یکی از پرطرفدارترین ها در این ژانر با محتوای خوب است. این بازی دارای حالت های مختلف PvP از جمله حالت نبرد رویال 100 نفره است. علاوه بر این، بازی دارای تعداد زیادی اسلحه، سفارشی‌سازی‌ها و شخصیت‌های دیگر است که می‌توانید آن را باز کنید و با آنها بازی کنید. صادقانه بگویم که PUBG Mobile و Fortnite به عنوان یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال روی موبایل هستند و اگر توسعه‌دهندگان واقعاً مشکلی نداشته باشند، باید برای مدتی همینطور بمانند.

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و IOS

Creative Destruction بسیار شبیه Fortnite است. در واقع ما آن را یک کلون می دانیم. هر چند این یک کلون مناسب است. این بازی شامل یک نقشه بزرگ با مناظر مختلف و مسابقات 100 نفره است. شما می توانید چیزهایی را بسازید و نابود کنید. علاوه بر این، می توانید در منظر سوم شخص یا اول شخص بازی کنید. ما فکر کردیم که واقعا سرگرم کننده است. این بازی روی برخی از گوشی های میان رده و پایین رده به طرز وحشتناکی اجرا می شود. علاوه بر این، دارای اشکال گاه به گاه است. با این حال، تجربه هنوز در آزمایش ما بسیار خوب بود. بهترین بازی های بتل رویال اندروید و IOS را از ما بخواهید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Spellbreak

فورتنایت چیست؟

Fortnite یک راه اندازی بحث برانگیز داشت. با این حال، به راحتی یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های نبرد رویال است. این بازی شامل یک بازی 100 نفره بتل رویال است، مانند اکثر بازی های این سبک. شما از هواپیما به جزیره می افتید، سلاح های خود را می سازید، اسلحه پیدا می کنید و سایر بازیکنان را بیرون می آورید. این یک برش بالاتر از اکثر بازی‌های بتل رویال است، زیرا شامل یک عنصر کاردستی نیز می‌شود. علاوه بر این، این یکی به شما امکان می دهد داده های خود را بین نسخه های کنسول و رایانه شخصی همگام سازی کنید تا بتوانید تمام پوسته های خود را با خود بیاورید. بازی ایراداتی دارد، اما نسبت به گذشته بسیار بهتر است. این بازی همچنین در اوایل سال 2020 به طور رسمی در فروشگاه پلی استور راه اندازی شد، بنابراین دیگر مجبور نیستید برنامه را از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنید.

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و IOS عالی ترین بازی ها را ارایه می دهد. Garena Free Fire Max به تازگی در سال 2021 راه اندازی شده است و در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازی های نبرد رویال در تلفن همراه است. چیزهای معمول بتل رویال را دارد. شما با 49 بازیکن دیگر با چتر نجات وارد می شوید و برنده آخرین نفری است که ایستاده است. بازی‌ها فقط حدود ده دقیقه طول می‌کشد که در آن سلاح‌ها و وسایلی برای زنده نگه داشتن خود در مقابل افراد دیگر پیدا می‌کنید.

اسلحه رویال

این یکی همچنین دارای ظرفیت های چهار نفره، پشتیبانی از حساب های Free Fire و موارد دیگر است. Garena Free Fire اصلی هنوز هم خوب است، اما نسخه جدید مطمئناً توجه بیشتر توسعه دهندگان را به خود جلب خواهد کرد. تا این جای کار بهترین بازی های بتل رویال اندروید و IOS را تا حد زیادی شناختید.

Guns Royale یک عنوان نسبتاً استاندارد بتل رویال از نظر مکانیک خالص است. شما در یک تیراندازی عظیم رایگان برای همه با دسته ای از بازیکنان در یک منطقه بازی کوچک رو به رو می شوید. با این حال، بازی از دیدگاه اول شخص به سبک ایزومتریک سه چهارم پیش می رود. این به شما این امکان را می دهد که حریفان خود را در اطراف خود ببینید، حتی در پشت گوشه ها، بنابراین پویایی بازی بسیار متفاوت است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Forza Horizon 5

علاوه بر این، این یکی دارای عناصر AR برای تجربه منحصر به فردتر به همراه برخی از ویژگی های دیگر بازی است. این یک بازی رایگان برای بازی است، مانند سایر بازی های بتل رویال، اما با آن یا هر چیز دیگری تهاجمی نیست. علاوه بر این، بیشتر بازی‌های IO حس بتل رویال دارند.

اکثر بازی های IO

تعداد زیادی بازی IO با عناصر بتل رویال وجود دارد. برخی از نمونه های قابل توجه عبارتند از Axe.io، Agar.io، Slither.io، Arrow.io، و بسیاری، بسیاری دیگر. بازی‌ها معمولاً شما را در میانه‌ی یک نبرد عظیم با دسته‌ای از بازیکنان تصادفی در سراسر جهان قرار می‌دهند. مکانیک ها بر اساس بازی متفاوت است. Axe.io دارای محور است و Agar.io از blobs استفاده می کند.

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و IOS

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و IOS را با ما بشناسید. با این حال، فرض اصلی برای اکثر این بازی ها یکسان است. افراد زیادی با شما هستند و به راه خود ادامه می دهید تا زمانی که شما یا دیگران ببازند. آنها معمولا عناوین فریمیوم هستند و به نظر می رسد همه آنها از مشکلات اتصال و تاخیر مشابه رنج می برند. با این حال، آنها احتمالا ساده ترین بازی های بتل رویال موجود هستند. شما می توانید لیست ما از بهترین بازی های IO را در اینجا بررسی کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بهترین بازی های بتل رویال اندروید و IOS آشنا کنیم. بدیهی است که Pixel’s Unknown Battle Ground شبیه سازی PUBG است. از گرافیک های سبک پیکسلی استفاده می کند، اما بیشتر مکانیک ها و کنترل ها مانند سایر بازی های شوتر بتل رویال است. وارد می‌شوید، چیزهایی پیدا می‌کنید، بازیکنان دیگر را می‌کشید و برای مدت طولانی زنده می‌مانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *