معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

همه چیز در رابطه با یکی از بهترین تبلت های 2021

بهترین تبلت های 2021

امروز می خواهیم در رابطه با یکی از بهترین تبلت های 2021 صحبت کنیم. آیپدها ممکن است توجه اکثر دارندگان تبلت را به خود جلب کنند، اما گزینه‌های مبتنی بر اندروید زیادی وجود دارد که به دلایل مختلف ارزش بررسی دارند. تبلت‌های اندرویدی از نظر اندازه و کیفیت متفاوت هستند، اما برخی از آنها ارزش فوق‌العاده خوبی دارند و می‌توانند جایگزین‌های بسیار عالی برای iPad باشند. در نمودار زیر بهترین تبلت‌های اندرویدی موجود برای خرید در ایران در سال 2021 را تا کنون رتبه‌بندی می‌کنیم. اگر می خواهید بیشتر در رابطه با یکی از بهترین تبلت های 2021 بدانید تا انتها با ما همراه باشید.

اگر به طور خاص به تبلت اندرویدی نیاز ندارید، حتماً فهرست بهترین تبلت‌های ما را برای هر سیستم عاملی، از جمله جدیدترین آی‌پدها و تبلت‌های ویندوز، بررسی کنید.

Samsung Galaxy Tab S7

مزایا: نمایشگر خیره کننده | عملکرد ستاره ای | بلندگوهای عالی

معایب: بهینه سازی نرم افزار متوسط | شارژ S-Pen می تواند ناخوشایند باشد.

هنوز هم یکی از جدیدترین تبلت‌های سامسونگ است که اتفاقاً بهترین و درخشان‌ترین تبلت در سال 2020 نیز است. Galaxy Tab S7+ آنقدر توانمند است که واقعاً تفاوت بین توانایی سخت‌افزار و ماهیت توسعه نیافته اندروید به عنوان یک تبلت را برجسته می‌کند. سیستم عامل عالی ای نیز دارد. سامسونگ سخت کار کرده است تا اندروید را در Tab S7+ بهینه کند و همچنین تجربه عالی S Pen به آن بسیار کمک کرده است. این همچنین به لطف صفحه نمایش خیره کننده و بلندگوهای عالی، یک صفحه رسانه ای عالی را ایجاد می کند.

شیائومی پد 5

مزایا: نمایشگر خیره کننده | عملکرد خوب | طراحی باریک.

معایب: دوربین سلفی Lackluster | MIUI برای همه نمی تواند عالی باشد. در ایالات متحده موجود نیست.

مدتی است که شیائومی یک برند عالی در صحنه جهانی ارائه کرده است، اما طراحی تبلت شیامی در قالب Xiaomi Pad 5 به طرز شگفت انگیزی یک محصول جالب را وارد بازار کرده. این تبلت دارای طراحی نازکی است که در جلوی آن یک صفحه نمایش 2.5K 120 هرتزی زرق و برق دار قرار دارد و با بلندگوهای استریو عالی و عملکرد خوب برای راه اندازی پشتیبانی می شود. بنابراین جزو یکی از بهترین تبلت های 2021 به شمار می رود.

این مطلب را هم ببینید
تبلت پاناسونیک Toughbook A3 رونمایی شد

درست مانند گوشی‌هایش، تجربه کاربری MIUI شیائومی که برای تبلت بهینه شده است برای همه مناسب نیست، اما کاملاً قابل استفاده است، و در حالی که بهترین تبلت در مدل‌های چینی است به اکثر بازارهای بین‌المللی راه پیدا کرده است، و مردم در تمام جهان خواهان این تبلت هستند. هم چنین قیمت مناسب این برند توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. برای خرید بهترین تبلت های 2021 همین حالا اقدام کنید.

Samsung Galaxy Tab S7 FE

این تبلت برای برطرف کردن نیازهای روزمره می تواند بسیار مناسب باشد.

مزایا: طراحی زیبا | عمر باتری عالی | دارای قلم داخل جعبه.

معایب: نمایشگر ضعیف | عملکرد متوسط | گران قیمت.

گلکسی تب S7 FE قطعا یکی از تبلت هایی است که برای سرگرمی روزانه می تواند بسیار عالی باشد، و کودک شما می توانند به راحتی با آن بازی کنند، به عنوان لپ تاپ هم می شود از آن استفاده کرد. شما می توانید با این تبلت ها کلاس های آنلاین خود را به راحتی برگزاری کند و علاوه بر آن می توانید به راحتی خود را با آن سرگرم کنید. با توجه به اینکه سامسونگ قلم S Pen خود را در جعبه قرار می دهد.

تبلت اندروید در مقابل اپل

تبلت‌های اندرویدی پخش‌کننده‌های رسانه‌ای، کتاب‌خوان‌های الکترونیکی و دستگاه‌های مخصوص کودکان را می‌سازند (اگر تبلتی مخصوص کودکان می‌خواهید، استوری ما را در مورد بهترین تبلت‌های کودکان بررسی کنید)، اما از نظر تطبیق‌پذیری و عملکرد به ندرت با iPads رقابت می‌کنند. ولی می توانند یکی از بهترین تبلت های 2021 را بسازند.

به طور کلی، بزرگترین نقاط قوت iPadOS اپل دو چیز است: بسیار تمیز و شهودی است، و برنامه های متعددی دارد که می توانید مستقیماً روی تبلت خود خریداری کنید. بیش از یک میلیون عنوان خاص iPad در زمان نگارش این مقاله به طور یکسان به خوبی کار می کنند. با استثناهای بسیار کمی نقطه ضعف iPadOS این است که هنوز نمی‌تواند چندین کاربر را در هر دستگاه مدیریت کند و انتقال فایل‌ها بین برنامه‌ها همچنان دشوار است. آی‌پدها مکملی برای مک‌بوک‌ها هستند، نه جایگزینی کامل. آی‌پدها همچنین بهترین انتخاب لوازم جانبی، از جمله قلم دوم اپل را دارند.

این مطلب را هم ببینید
همه چیز در رابطه با رابط کاربری MIUI 13

سیستم عامل اندروید گوگل به شما امکان انتخاب سخت افزار از چندین سازنده مختلف را می دهد و حداکثر قابلیت پیکربندی، سیستم اطلاع رسانی درجه یک، مرور سریع و روان وب و ادغام یکپارچه با برنامه های Google مانند Gmail، Google Maps و Meet را برای چت ویدیویی ارائه می دهد. اندروید همچنین از ورود چندین کاربر پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید تبلت خود را با یکی از دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارید، ویژگی مفیدی که در تبلت‌های اپل وجود ندارد. (اشتراک گذاری خانوادگی اپل برعکس عمل می کند و به چندین نفر امکان دسترسی به داده ها و خدمات مشترک را می دهد.) با این حال، اکثر تبلت های اندرویدی با نسخه قدیمی سیستم عامل عرضه می شوند و تعداد کمی به روز رسانی دریافت می کنند. ولی هردو آن ها بهترین تبلت های 2021 را ارایه داده اند.

بهترین تبلت های 2021

کدام تبلت بهترین برنامه ها را دارد؟

تبلت بدون برنامه های با کیفیت چیست؟ اگر برنامه‌های شخص ثالثی را می‌خواهید که به‌طور خاص برای رابط صفحه‌نمایش لمسی طراحی شده باشند، هیچ چیز بهتر از iPad و و بازی‌های آن که به‌طور خاص برای تبلت‌های اپل طراحی شده‌اند، نمی‌شود. اپ استور به خوبی مدیریت و نظارت می شود و شامل هر برنامه محبوبی است که فکرش را بکنید. اگر طیف گسترده ای از برنامه های متقاعد کننده که ظاهر خوبی دارند و روی تبلت شما به خوبی کار می کنند، اولویت اصلی شماست، اپل بهترین گزینه شماست. برای اطلاعات بیشتر، بهترین برنامه های iPad را ببینید. اما اپل یکی از بهترین تبلت های 2021 را ارایه داده است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را بهترین تبلت های 2021 آشنا کنیم، امیدواریم که مطالب برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشید بهترین انتخاب خود را انجام دهید. اگر همچنان سوال دارید می توانید از تیم ما کمک بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید