ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین سرویس های ساخت ایمیل یکبار مصرف

سرویس های ساخت ایمیل یکبار مصرف

ساخت ایمیل موقت یا یکبار مصرف کاربردهای گوناگونی دارد. ایجاد ایمیل موقت یا یکبار مصرف مورد نیاز کاربرانی است که دوست دارند بدون شناخته شدن، یک نامه الکترونیکی برای فرد یا شرکتی دیگر ارسال کنند. و یا اینکه هنگام عضویت در وب سایت های مختلف ، برای در امان ماندن از ایمیل های تبلیغاتی ، اقدام به ثبت یک آدرس ایمیل موقتی کنند. از این رو در این بخش می خواهیم سرویس های ساخت ایمیل یکبار مصرف که از همه برتر هستند را به شما معرفی کنیم.

بهترین سرویس های ساخت ایمیل یکبار مصرف را بشناسید

Gmail Temporary Email

یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت ایمیل موقت که بسیار پرکاربرد می باشد.

برای ساخت ایمیل در این سرویس ۴ گام زیر را طی کنید:

  1. روی آیکن چرخ دنده کلیک کنید
  2. گزینه تنظیمات یا Settings را انتخاب نمایید
  3. روی تب Filter مطابق با شکل زیر کلیک کنید
  4. از بخش پایین Create new filter را برای ساخت ایمیل مستعار انتخاب کنید.
این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل گوشی به موس و کیبورد کامپیوتر

سرویس های ساخت ایمیل یکبار مصرف

Hotmail Outlook Alias

با سرویس Hotmail Outlook Alias می توانید ایمیل هایتان را در سرویس هات میل مایکروسافت مدیریت کنید. نام مستعار شما در آدرس ایمیل موقتتان می تواند شماره تلفن، نام مخاطبانتان یا هر ترکیب دیگری از کاراکتر و عدد باشد. حتی برای تک تک حداکثر ۱۰ ایمیلی که می توانید به صورت سالانه بسازید قادر خواهید بود پسورد مشترک تعیین کنید و همه آن ها را در یک صندوق ورودی یا اینباکس دریافت و مدیریت نمایید.

GuerrillaMail

این سرویس نیز امکان ساخت ایمیل یکبار مصرف را به شما می دهد. ثبت نام و انتخاب آدرس بسیار ساده است. تنها جنبه منفی در این سرویس انقضا سریع آدرس ایمیل است که بعد از ۶۰ دقیقه منقضی می شود.

Tempail

اگر قصد عضویت در خبرنامه ها را دارید ، می توانید با استفاده از این سرویس ، یک ایمیل موقتی برای خود بسازید. خوب است بدانید که ایمیل های یک بار مصرف این سرویس بعد از یک ساعت منقضی می شوند.

این مطلب را هم ببینید
چگونه یک هارد دیسک مناسب انتخاب کنیم؟

Mailinator

در Mailinator، می توانید از هر نام مستعار مورد نظر برای دریافت ایمیل استفاده کنید. این سرویس ایمیل یکبار مصرف در حوزه عمومی است و نامه ها در دسترس عموم است. نام مستعار دیگری که انتخاب می کنید می تواند توسط هر کس دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرد. ایمیلهایی که دریافت می کنید بعد از چند ساعت حذف می شوند. بخش پولی هم وجود دارد که هیچ کس دیگری نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند.

MohMal 

کاربران این سرویس پشتیبانی چند زبان را دریافت خواهند کرد. ایمیلی که در mohmal ایجاد می شود پس از 45 دقیقه حذف می شود. این برای اطمینان از حفاظت در برابر سایر کاربران است. باید آن را به صورت دوره ای برای جلوگیری از حذف مجدد بارگذاری کنید. شما همچنین می توانید نام مستعار خود را در ایمیل موقت مهمل انتخاب کنید و نام دامنه مورد نظر را با کلیک روی Choose انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *