اخبار تکنولوژی

بهترین مانیتورهای خمیده سامسونگ برای گیم

بهترین مانیتورهای خمیده سامسونگ

مانیتور یا صفحه نمایش متداول‌ترین دستگاه خروجی بوده که از آن برای نمایش اطلاعات استفاده می‌گردد و دارای انواع مختلفی است. مانیتور ها شباهت زیادی به تلویزیون دارد اما در عوض اطلاعات گرافیکی را با رزولوشن بالاتر در صفحه نمایش نشان می دهد. یکی از انواع مانیتورها، ماینتورهای گیمینگ هستند که با ویژگی های منحصر به فرد توسط برندهای مطرح در سراسر جهان تولید می شوند. یکی از این برندها سامسونگ است. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین مانیتورهای خمیده سامسونگ برای گیمینگ بپردازیم.

بهترین مانیتورهای خمیده سامسونگ

مانیتور خمیده LC49HG90

بهترین مانیتورهای خمیده سامسونگ

مانیتور خمیده LC49HG90 با ابعاد ۴۹ اینچی و نسبت ابعاد ۳۲:۹ یکی از غول‌آساترین و در عین حال کاربردی‌ترین مانیتورهاییست که تا به امروز برای یک گیمر/گرافیست ساخته شده است. همانطور که از ابعاد این مانیتور پیداست، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایش امکان تجربه بازی‌های ویدیویی با نسبت تصاویر گوناگون است. رزولیشن این صفحه نمایش ۳۸۴۰x۱۰۸۰ بوده و میتوان بهراحتی آن را به شکلی بی‌نقص به دو بخش با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ تقسیم کرد. در واقع شما با خرید یک مانیتور صاحب دو صفحه نمایش می شوید.

مانیتور خمیده C27H711

یکی دیگر از بهترین مانیتورهای خمیده سامسونگ که کاملا مناسب گیم بوده و با رزولوشن 1440p و ابعاد ۳۲ اینچ به بازار عرضه شده است. این مانیتور به پنل VA مجهز شده که بهترین‌های دو جهان پنل‌های IPS و TN را به صورت یک‌جا ارائه می‌کند: از یک سو شفافیت تصویر پنل‌های IPS را داریم و از سوی دیگر نرخ به‌روزرسانی پایین پنل‌های TN را. نتیجه دیگر استفاده از این پنل هم سایه‌های تیره شفاف‌تر و تمایز بیشتر رنگ‌های روشن و تیره است. بزرگ‌ترین ایرادی که می‌توان به این مانیتور وارد کرد عدم پشتیبانی از نرخ به‌روزرسانی ۱۰۰ هرتز یا بالاتر است.

این مطلب را هم ببینید
گوشی های سری ویوو v23

مانیتور خمیده C27FG70

بهترین مانیتورهای خمیده سامسونگ

با چشم‌پوشی از رزولوشن UHD و چسبیدن به همان نسبت ابعاد ۱۶:۹ سابق، سامسونگ توانسته نه‌ تنها مانیتوری با نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز و مجهز به لولای دوگانه (برای تغییر وضعیت دستگاه) بسازد، بلکه تکنولوژی نمادین کوانتوم دات خود را نیز در آن جای داده که رنگ‌ها را شاداب‌تر و نقاط تیره‌ تصویر را عمیق‌تر نمایش می‌دهد. ویزگی های به کار رفته در این مانیتور ، این محصول را به گزینه ای مناسب برای بازی های آنلاین و رقابتی تبدیل کرده است. پایه نگهدارنده دستگاه اگرچه اندکی بیش از حد بزرگ است اما این امکان را به سامسونگ داده که مانیتور را به نوعی بازو مجهز کند که قابلیت تغییر شکل داشته و وضعیت قرارگیری مانیتور را دستخوش تغییر می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور UltraSharp U4021QW دل رونمایی شد

مانیتور خمیده C27F591

یکی دیگر از بهترین مانیتورهای خمیده سامسونگ که علاوه بر گیمرها، می تواند مورد استفاده عمومی مردم نیز قرار گیرد. این رویکرد سامسونگ را می‌توان در طراحی و مشخصات مانیتور دید و گرچه با زرق و برق همیشگی این دست از محصولات در این مانیتور رو به‌ رو هستیم، اما جنس زرق و برق دقیقاً چیزی نیست که گیمرها به آن عادت دارند. رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ و مدت پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ثانیه‌ای از جمله ویژگی های این محصول به شمار می روند. نرخ به‌روزرسانی مانیتور در حالت استاندارد معادل ۶۰ هرتز است اما قابلیت اوورکلاک تا ۷۲ هرتز را نیز دارد. در واقع CF591 برای گیمرهایی ساخته شده که صرفاً گیمر نیستند و انتظارات عمومی‌تری از مانیتور خود نیز دارند.

مانیتور خمیده C24F390

بهترین مانیتورهای خمیده سامسونگ

یکی مانیتور مقرون به صرفه که نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ را برایتان به ارمغان آورده و باعث می‌شود سایه‌های تیره شفاف باشند و رنگ‌های مشکی عمیق‌تر از پنل‌های IPS و TN که نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ را ارائه می‌کنند. خمیدگی مانیتور با انحنای 1800R برای دستگاهی با این ابعاد کاملا تحسین‌برانگیز است اما از سوی دیگر تجربه‌ای که به دست می‌آورید آنقدرها حیرت‌زده نخواهد کردتان و علت این موضوع به ابعاد نمایشگر بازمی‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *