مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین نرم افزارهای طراحی بروشور را بشناسید

بهترین نرم افزارهای طراحی بروشور

نرم افزارهای گرافیکی مختلفی تاکنون طراحی و عرضه شده اند. از آنجایی که بروشور و کاتالوگ از اهمیت زیادی در تسریع فروش محصولات و معرفی خدمات برخوردار هستند، همواره توصیه می شود از نرم افزارهای حرفه ای برای طراحی آنها استفاده شود. از این رو در این بخش می خواهیم بهترین نرم افزارهای طراحی بروشور را معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای طراحی بروشور

Adobe InDesign

استفاده از این نرم افزار ادوبی ، برای 7 روز رایگان بوده و برای روزهای بیشتر باید آن را خریداری کنید. این نرم افزار سابقه‌ای بالغ بر 20 سال دارد و به عنوان نرم افزاری استاندارد در صنعت چاپ نیز شناخته می‌شود. مدیریت رنگ، مدیریت فونت، سبک‌ها و غیره باعث شده است تا کاربران حرفه‌ای از جمله طراحان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

Scribus

این نرم افزار کارایی مشابه نرم افزار این دیزاین دارد با این تفاوت که رایگان است. همچنین خوب است بدانید که نسخه macOS و ویندوز این نرم افزار نیز موجود است. البته باید بدانید که این نرم افزار به مانند این دیزاین قدرتمند نیست، اما برای طراحی بروشور کاربردی خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
چگونه یک فایل PDF را درون ورد قرار دهیم؟

Brochure Maker, Graphic Design

بهترین نرم افزارهای طراحی بروشور

این اپلیکیشن رابط کاربری ساده‌ای دارد و برای افراد مبتدی نیز گزینه بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. بنابراین خیلی راحت و با صرف زمان اندک می‌توانید بروشور دلخواه خود را با این برنامه اجرا کنید. در این اپلیکیشن فهرستی از کاتالوگ‌ها و بروشورهای آماده نیز برای انتخاب جهت طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ وجود دارد که کاربران با توجه به نیازی که دارند می‌توانند گزینه مناسب را انتخاب کنند.

Canva

یک نرم افزار حرفه ای برای طراحی بروشور که دارای قالب های جانبی مختلفی بوده و برخی از آنها رایگان بوده و با توجه به نیاز خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

Swift Publisher

اگر از کاربران سیستم عامل مک هستید، باید اشاره کنیم که نرم افزار Swift Publisher یک راه ارزان و مناسب برای طراحی بروشور خواهد بود. هرچند این نرم افزار ویژگی‌های حرفه‌ای ندارد، اما کار با آن راحت بوده و حتی افراد مبتدی نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به متن

Microsoft Publisher

بهترین نرم افزارهای طراحی بروشور

این نرم افزار امکانات خوبی را برای طراحی بروشور های تبلیغاتی در اختیار کاربران قرار خواهد داد. به طوری که اگر کاربران کار با یکی از برنامه‌های مجموعه آفیس مانند ورد را بدانند، به راحتی می‌توانند با این نرم افزار نیز کار کنند. همچنین وجود قالب‌های آماده نیز به طراحی بروشور برای اهداف مختلف به کاربران کمک خواهد کرد.

Poster Maker

این برنامه ابزارهای قدرتمندی برای طراحی بروشور، کارت دعوت، کاتالوگ تبلیغاتی و مواردی نظیر این را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از ویژگی‌های خوب این برنامه در اختیار داشتن بیش از 100 تم آماده، فونت‌ها و تایپوگرافی‌های متنوع و زیبا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *