مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین نرم افزارهای مدیریت مصرف اینترنت

مدیریت مصرف اینترنت

اگر شما هم سرویس اینترنت با پهنای باند محدود دارید، کنترل مصرف روزانه اینترنت امری ضروری است. حتی اگر پهنای باند شما محدود نیست، نرم‌افزار نظارت بر پهنای باند می‌تواند بسیار کاربردی باشد، چرا که این نوع نرم‌افزارها عملیات دیگر مثل اندازه‌گیری سرعت و عیب‌یابی اتصال اینترنتی را در کنار هم ارائه می‌کنند. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین نرم افزارهای مدیریت مصرف اینترنت بپردازیم.

مدیریت مصرف اینترنت با استفاده از نرم افزارهای زیر

نرم‌افزار My Data Manager مناسب iOS

این برناه تاکنون 15 میلیون نصب داشته و مورد اعتماد بسیاری از کاربران IOS بوده است. کاربران با استفاده از این نرم‌ افزار می‌ توانند بر روی استفاده از ترافیک مصرفی هنگام اتصال به اینترنت دیتا یا Wi-Fi کنترل و یک برنامه برای تمامی افرادی که از یک اینترنت مشترک استفاده می‌کنند، تعریف و حجم مصرفی این افراد را مدیریت کنند.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ MSI Oculux NXG253R رونمایی شد

نرم‌افزار DU Meter، مناسب ویندوز

اگر می خواهید بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی خود گزارش روزانه، هفتگی و ماهانه از مصرف اینترنت داشته باشید ، این نرم افزار کمکتان خواهد کرد. با استفاده از این نرم‌ افزار می‌ توان به صورت لحظه‌ ای از آمار مصرف بسته اینترنت خود توسط تمامی نرم‌ افزارهای باز در سیستم مطلع شد.

نرم‌افزار networx مناسب Mac

این نرم‌ افزار با کاربری ساده به کاربران این اجازه را می‌دهد که علاوه بر کنترل مدیریت مصرف خود، سرعت دانلود خود را به صورت لحظه‌ ای و به‌ طور متوسط اندازه‌گیری کنند. این نرم‌ افزار با قابلیت برنامه‌‎ ریزی جهت قطع هوشیار اتصال، جلوی هر گونه استفاده نامتعارف و هک شدن شبکه Wi-Fi را می‌گیرد. با استفاده از این نرم‌ افزار شما قادر خواهید بود گزارش ریز مصرف اینترنت را به صورت جامع و با نمودارهای مناسب، ارزیابی کنید. نرم‌ افزار networx هرگونه فعالیت شبکه‌ای مشکوک در سیستم شما را تشخیص می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین برنامه های مدیریت ایمیل در ویندوز را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *