مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین نرم افزارهای ویرایشگر متن ، جایگزین نوت پد

بهترین نرم افزارهای ویرایشگر متن

محال است که از ویندوز استفاده کرده باشید و نرم افزار نوت پد را نشناسید. ویرایشگر متنی که بصورت پیش فرض بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز وجود دارد. اما خوب است بدانید که نرم افزارهای دیگری نیز وجود دارند که می توانند جایگزین این برنامه شده و امکانات بیشتری در اختیارتان قرار دهند. پس با ما همراه باشید تا با بهترین نرم افزارهای ویرایشگر متن ، جایگزین نوت پد آشنا شوید.

اگر می خواهید بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی را بشناسید

بهترین نرم افزارهای ویرایشگر متن

++Notepad

این نرم افزار محبوب و البته معروف در میان برنامه نویسان ، برای کدنویسی طراحی و توسعه یافته است. ولی قابلیت های ان موجب فراگیر شدنش در میان کاربران کامپیوتر شده است. حتی در همان نگاه اول هم می توانید متوجه تفاوت های این برنامه با نسخه ساده مایکروسافت شوید. دارا بودن ویژگی هایی چون ابزار جستجوی قوی تر، پشتیبانی از سربرگ های مختلف، مشخص کردن اشکالات گرامری و دستوری، زوم و دیگر موارد از جمله این قابلیت ها هستند که با دانلود نرم افزار نوت پد پلاس پلاس برای ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ در اختیار شما قرار می گیرند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش افزایش سرعت وای فای روتر

Syncplify.me Notepad

این برنامه بیشتر برای کسانی که قصد نوستن متون مورد نظر خود را داند مناسب خواهد بود. رابط کاربری این برنامه بسیار شبیه دیگر محصولات مایکروسافت مثل آفیس است. جالب اینجاست که شیوه کاری این برنامه هم بسیار شبیه نرم افزار ورد است.

NoteTab Light

این برنامه دارای دو نسخه رایگان و پولی است که در نسخه رایگان آن می توانید فقط به کدنویسی HTML و CSS بپردازید و به امکاناتی چون شمارش کلمات نوشته شده، تشخیص غلط های گرامری و پیش نمایش پرینت صفحات دسترسی ندارید. بنظر شما محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در سال 2019 کدام ها بوده اند؟

TED Notepad

اگر به دنبال یک نوت پد حرفه ای برای ویندوز خود هستید ، این برنامه گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. جستجوی پیشرفته، حافظه موقت جهت ذخیره متون، تکمیل خودکار کلمات و جملات از جمله ویژگی های برتر این برنامه بشمار می روند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش گرفتن اسکرین شات در مک بوک

GetDiz

یک ویرایشگر جذاب برای کسانی که عاشق سر و کله زدن با کدهای اسکی هستند. در واقعع شما با استفاده از ایان برنامه می توانید به راحتی با کدهای اسکی، هنر خود را به رخ بکشید. شما می توانید ضمن کار با انواع فایل های NFO و DIZ در این نرم افزار، خروجی را با فرمت GIF ذخیره کنید.

EditPad Lite

این برنامه به نوعی نسخه تکامل یافته نوت پد می باشد. قابلیت جستجوی کلمه، جایگزینی کلمات با یکدیگر و پشتیبان گیری خودکار از داده ها از جمله امکانات این نرم افزار محسوب می شوند.

PSPad

یکی از ویرایشگرهای مور علاقه برنامه نویسان با امکانات متعدد که می توانید در آن  از انواع افزونه ها استفاده کنید.  از بهترین این افزونه ها می توان به  JavaScript packer و SQL code reformatting script اشاره کرد.

1 دیدگاه در “بهترین نرم افزارهای ویرایشگر متن ، جایگزین نوت پد

  1. سمیه گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *