ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین نرم افزارهای کنترل گوشی اندرویدی با کامپیوتر

نرم افزارهای کنترل گوشی اندرویدی

گوشی تلفن همراه یک وسیله شخصی بوده که گاها می تواند حاوی اطلاعات بسیار مهمی نیز باشد. این روها استفاده از گوشی های هوشمند میان مردم رواج پیدا کرده و تقریبا همه یکی از این تلفن هایهمراه را در دست دارند. جالب است بدانید که اگر از گوشی اندروید استفاده می کنید ، می توانید با استفاده از کامپیوتر خود نیز تا حدود زیادی بر روی آن کنترل داشته باشید. با ما همراه باشید تا با بهترین نرم افزارهای کنترل گوشی اندرویدی با کامپیوتر آشنا شوید.

بهترین نرم افزارهای کنترل گوشی اندرویدی با کامپیوتر

Join

اپلیکیشن ارتباطی Join این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا دستگاه‌های مختلف را از طریق مرورگر گوگل کروم به یکدیگر متصل کنند. ارسال اس‌ ام‌ اس، همگام‌سازی (سینک‌کردن) نوتیفیکیشن‌ها در دستگاه‌های مختلف، به‌ اشتراک‌ گذاری کلیپ‌ بورد به‌صورت دستی و خودکار در بین دستگاه‌های مختلف، نوشتن متن در اپلیکیشن‌های اندرویدی ، بازکردن لینک‌ها در یک دستگاه و مشاهده‌ی آن‌ها در دستگاه دیگر (مثلا می‌توان لینک‌ها را در کامپیوتر باز و آن‌ها در گوشی مشاهده کنید)، نصب مستقیم اپلیکیشن اندرویدی از مرورگر کامپیوتر یا دستگاهی دیگر روی دستگاه‌های اندرویدی، انتخاب تصویری در مرورگر هر دستگاهی به‌عنوان تصویر پس‌زمینه‌ی گوشی اندرویدی، اجرای بازی‌های اندرویدی روی کامپیوتر با‌استفاده از گوگل اسیستنت از جمله قابلیت هاییست که در اختیار کاربر قرار می گیرد.

این مطلب را هم ببینید
ایسوس ورک استیشن ProArt StudioBook Pro 17 را معرفی کرد

نرم افزارهای کنترل گوشی اندرویدی

Pushbullet

این برنامه اپلیکیشنی برای همگام‌ سازی دستگاه‌ های مختلف با یکدیگر جهت به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها و پیام‌ ها در بین آن‌ها است. در این برنامه از واتساپ نیز پشتیبانی می شود. اگرچه با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید پیام‌های جدید واتساپ را به‌صورت پیام‌های پاپ‌آپ در گوشه‌ی نمایشگر کامپیوتر ببینید؛ اما در نسخه‌‌ی رایگان پیام‌های قبلی و سابقه‌ی چت نمایش داده نمی‌‌شود و در ماه تنها ۱۰۰ پیام واتساپ را می‌توانید از این طریق مشاهده کنید. برای استفاده از نسخه‌ی حرفه‌ای یا نسخه‌ی Pro باید ماهانه تنها ۴٫۹۹ دلار پرداخت کنید.

Scrcpy

این اپلیکیشن تقریبا کنترل کاملی از تلفن همراهتان را در اختیارتان قرار خواهد داد. در واقع یکی از بهترین نرم افزارهای کنترل گوشی اندرویدی که از ویژگی های خوبی برخوردار است.اما رابط‌ کاربری آن به‌اندازه‌ی جوین و پوش‌بولت ساده نیست و توسعه‌ دهنده‌اش از کاربران خواسته است خود آن‌ها تغییرات مورد نظر شان را اعمال کنند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش پارتیشن بندی ویندوز 10 بدون نیاز به نرم افزار

نرم افزارهای کنترل گوشی اندرویدی

Vysor

این اپلیکیشن سرعت و عملکرد خوبی داشته و می‌توانید از طریق آن گوشی را به دو صورت بی‌سیم (تنها در نسخه‌ی پولی امکان‌پذیر است) و با سیم به گوشی متصل کنید. وایسر ویژگی‌های خوبی دارد که می‌توانند این اپلیکیشن را به گزینه‌ی مناسبی برای استفاده‌های اداری تبدیل کنند و از میان آن‌ها می‌توان به قابلیت به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات یک دستگاه اندرویدی با چند کاربر اشاره کرد.

DeskDock

در این اپلیکیشن موس کامپیوتر به موس گوشی تبدیل می شود؛ در صورتی‌ که که گوشی‌تان در نزدیکی کامپیوتر قرار داشته باشد، تنها با حرکت‌دادن موس به سمت دیگر، می‌توانید آن را به موس گوشی تبدیل کنید! نسخه‌ی پولی این اپلیکیشن نیز با ویژگی‌هایی همچون به‌اشتراک‌گذاری صفحه‌ کلید با گوشی و به اشتراک‌گذاری کلیپ‌ برد منتشرشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *