آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

تلفن های بی سیم دارای باتری بک آپ

تلفن های بی سیم دارای باتری بک آپ

امروز می خواهیم شما را با یک موضوع جذاب آشنا کنیم، و آن هم تلفن های بی سیم دارای باتری بک آپ است. اگر می‌پرسید «آیا برای تلفن‌های بی‌سیم به باتری‌های قابل شارژ ویژه نیاز دارید»، پاسخ این است: بله، شما به باتری‌های قابل شارژ ویژه برای تلفن‌های بی‌سیم نیاز دارید. اختراع تلفن بی‌سیم به شما آزادی حرکت کامل را در حین صحبت تلفنی با دوستان و عزیزانتان داده است. امروزه طیف گسترده ای از تلفن های بی سیم در بازار موجود است. آنها دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند شناسه تماس گیرنده، گزینه های انتظار تماس، دفترچه تلفن و پیام های متنی فوری هستند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی تلفن های بی سیم دارای باتری بک آپ بدانید تا انتها با ما همراه باشید.

راهنمای خرید باتری بک آپ

برای بهره مندی از این ویژگی ها تنها چیزی که نیاز دارید باتری مناسب برای شارژ تلفن بی سیم خود است. اگر زمانی که در میانه یک مکالمه مهم هستید، تماس شما قطع شود یا به دلیل کمبود باتری تلفن بی سیم، تماس های تلفنی را از دست بدهید، بسیار آزاردهنده است. برای غلبه بر این موانع باید تلفن بی‌سیم خود را به بهترین باتری‌های قابل شارژ مجهز کنید که برای ساعت‌ها برق را تامین می‌کند، زیرا تلفن به عنوان یکی از سریع‌ترین و مهم‌ترین و وسایل ارتباطی به برق نیاز دارد.

تلفن های بی سیم دارای باتری بک آپ

خرید بهترین باتری تلفن های بی سیم

خرید بهترین باتری تلفن های بی سیم دشوارتر از خرید خود ابزار است. شما باید به دقت به دنبال مواد شیمیایی، ظرفیت توان، چگالی انرژی و سایر مشخصات فنی باتری های تلفن بی سیم جایگزین باشید تا آنها را به منبع انرژی ایده آل تبدیل کنید. این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین باتری را برای تلفن بی سیم خود پیدا کنید. زمان خداحافظی با مکالمات کوتاه فرا رسیده است. اگر می خواهید تلفن های بی سیم دارای باتری بک آپ را خریداری کنید، بهتر است به ما مراجعه کنید.

باتری های قابل حمل

اکثر باتری‌های تلفن بی‌سیم موجود قابل شارژ، قابل حمل هستند و برای کار با مدل‌های مختلف تلفن‌های بی‌سیم طراحی شده‌اند. به طور کلی باتری های تلفن بی سیم تا سه سال عمر می کنند. پس از سه سال، مواد شیمیایی موجود در باتری ها تمام شده و به تدریج از بین می روند. برای برقراری ارتباط بدون وقفه از طریق تلفن بی سیم خود باید باتری های مستعمل را با باتری های جدید تعویض کنید.

این مطلب را هم ببینید
کارت داخلی آنالوگ پاناسونیک KX-NS5173

به طور کلی، یک باتری از سلول های الکتروشیمیایی متعددی تشکیل شده است که به طور الکتریکی در یک آرایش سری یا موازی مناسب به هم متصل شده اند تا ولتاژ و جریان عملیاتی مورد نیاز را ارائه دهند. سلول های سوختی، سلول های الکترولیتی، سلول های گالوانیکی، سلول های جریان و سلول های ولتایی انواع مختلف سلول های الکتروشیمیایی موجود برای باتری های تلفن بی سیم هستند. اما تلفن های بی سیم دارای باتری بک آپ بهترین انتخاب هستند.

برندهای مختلف باتری تلفن بی سیم چیست؟

امروزه انتخاب بهترین تلفن بی سیم بسیار ساده است. بسیاری از برندهای مطرح مانند Uniden، Panasonic، V-Tech، Sony، Toshiba، Philips، Motorola، Siemens، GE، Samsung و Toshiba تلفن های بی سیم رده بالایی تولید می کنند. بسیاری از تولید کنندگان تلفن های بی سیم نیز باتری های تلفن بی سیم جایگزین را برای محصولات خود ارائه می دهند.

همچنین می‌توانید باتری‌های جایگزین تلفن بی‌سیم را که 100% با OEM سازگار هستند، از Jasco، GE، Empire، Dantona، Energizer و دیگر تولیدکنندگان باتری قابل اعتماد خریداری کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که برند پاناسونیک را انتخاب کنید که این نسل تلفن های بی سیم دارای باتری بک آپ هستند.

انواع مختلف باتری تلفن های بی سیم موجود است؟

در روزهای اولیه، تلفن های بی سیم با استفاده از باتری های نیکل کادمیوم (NiCd) تغذیه می شدند. با این حال، آنها به دلیل اثر حافظه آسیب دیدند و تمایل دارند ظرفیت خود را در دراز مدت از دست بدهند. سپس باتری های تلفن بی سیم نیکل متال هیدرید (NiMH) به وجود آمدند. آنها بیشتر به دلیل قابلیت اطمینان خود شناخته می شوند. در حال حاضر، باتری تلفن های بی سیم لیتیوم یون (LiOn) نیز به عنوان منبع تغذیه برای تلفن های بی سیم استفاده می شود. سرب اسید و پلیمر لیتیوم یون دیگر انواع باتری های موجود در بازار هستند. با این حال، باتری‌های NiCd و باتری‌های NiMH همچنان برای تلفن‌های بی‌سیم ترجیح داده می‌شوند. اما تلفن های بی سیم دارای باتری بک آپ بیشتر از تمامی موارد ترجیح داده می شوند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش فعال کردن Call Waiting در سانترال پاناسونیک

باتری تلفن های بی سیم قابل شارژ نیکل کادمیوم

از زمان معرفی تلفن های بی سیم، باتری تلفن های بی سیم قابل شارژ نیکل کادمیوم مورد استفاده قرار گرفته است. این باتری ها قوی هستند و عملکرد و دوام بهتری را تضمین می کنند. آنها عملکرد قابل اعتمادی را حتی در شرایط سخت ارائه می دهند. حتی پس از چند روز نگهداری می توان آنها را به راحتی شارژ کرد.

تلفن های بی سیم دارای باتری بک آپ

همچنین ماندگاری بالایی دارند و به راحتی قابل نگهداری و حمل و نقل هستند. آنها در دمای پایین به خوبی عمل می کنند و در طیف گسترده ای از اندازه ها در دسترس هستند. باتری‌های نیکل کادمیوم دارای چگالی انرژی نسبتاً کمی در مقایسه با سایر باتری‌های شیمیایی هستند. کادمیوم موجود در این باتری های جایگزین تلفن بی سیم آنها را برای محیط زیست ناامن می کند.

توصیه

توصیه ی ما به شما این است که تلفن های بی سیم دارای باتری بک آپ را تهیه کنید. این باتری های قابل شارژ نیز مستعد اثر حافظه هستند و نیاز به نگهداری مناسب دارند. یک باتری جدید NiCad دارای شارژ ثابت خواهد بود که می توانید آن را با روشن کردن واحد تلفن تا زمانی که برق کاملاً تخلیه شود و سپس باتری را تا 8 ساعت شارژ کنید، آن را تخلیه کنید. با تکرار چرخه هر دو یا سه ماه یکبار، می توانید عمر باتری را افزایش دهید.

سخن پایانی

در این قسمت سعی کردیم تا شمارا با تلفن های بی سیم دارای باتری بک آپ آشنا کنیم. باتری های نیکل متال هیدرید انتخاب بهتری برای برق رسانی به تلفن های بی سیم شما هستند زیرا چگالی انرژی بالایی دارند. آنها می توانند تا 25٪ ظرفیت بیشتری نسبت به باتری های NiCad ارائه دهند که به این معنی است که اگر آنها را به باتری های NiMH مجهز کنید، می توانید مدت زمان بیشتری با تلفن صحبت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *