بازی و سرگرمی, معرفی بازی

درباره بازی Call of duty:modern warfare

بازی Call of duty:modern warfare

درباره بازی Call of duty:modern warfare چه میدانیم ؟ در تاریخ 9 خرداد بود که شرکت های اکتیویژن Activision  و اینفینیتی وارد از نسخه ی جدید بازی کال اف دیوتی یا همان ندای وظیفه رونمایی کردند . نسخه جدید این بازی را به نقل از سازندگان بازی میتوان یک ریبوت از سه گانه ی معروف و به شدت موفق ” مدرن وارفار ” تلقی کرد ، تکرار میکنم یک ریبوت نه یک باز سازی ! این نسخه در جهانی که سه گانه “مدرن وارفار ”  در آن حضور داشته نیست اما بعضی از شخضیت های اصلی این نسخه درآن حضور دارند و برای افراد بالای ۱۸ سال مناسب است و در نیمه اول بازی شخصیتی که  قابل بازی است “کایل گریک” که یک افسر سابق بریتانیایی است نام دارد و درنیمه دوم شخصیتی به نام “الکس” که مامور سازمان سیا است قرار دارد.

همچنین “کاپیتان پرایس” که شخصیت محبوب نسخه اصلی است نیز حضور دارد و در کنار او شخصیت های دیگری همچون فرح، که رئیس گروه مبارزان شورشی است مشاهده می شوند.

روند سری بازی های کال اف دیوتی

شرکت های اکتیویژن و اینفینیتی وارد که در نسخه ی قبلی بازی کال اف دیوتی یعنی ” بلک اُپس 4 ” از بخش داستانی بازی چشم پوشی کرده و فقط به بخش آنلاین و مولتی پلیر بازی توجه کرده بودند و همچنین با اضافه کردن بخش بتل رویال به بازی عملا نسخه ی قبلی سری کالاف دیوتی را به یک نسخه کاملا آنلاین تبدیل کرده بودند، اقدامی که زیاد باب میل طرفداران قدیمی این بازی نبود اما از طرفی این اقدام آنها مخاطبان زیادی را نیز به خود علاقه مند کرد .

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Supernatural City

دوباره به اوج بازی Call of duty

این شرکت ها همچنین در نسخه های قبلی بازی نیز داستان زیاد قوی و منسجمی را ارائه ندادند و  به همین دلیل قصد دارند که با ارئه نسخه جدید این بازی دوباره به اوج خود برگردند . شرکت های اکتیویژن و اینفینیتی وارد در این راستا به دو تن از افرادی که قبلا در استودیو  ناتی داگز مشغول بودند را برای ساخت این بازی استخدام کرده است .  این دو شخص  تیلور کوروساکی و جیکوب مینکوف هستند که به ترتیب به عنوان  کارگردان روایت و کارگردان بخش داستانی بازی مشغول هستند ، از آنجایی که اکثر اهالی گیم می دانند استودیو ناتی داگز به خاطر ارائه داستان های قوی در بازی های خود معروف است به همین دلیل حظور این دو شخص مارا بیش از پیش به داستان این سری از بازی امیدوار میکند .

درباره بخش های مختلف بازی Call of duty:modern warfare

در این نسخه از بازی یک بخش جدید به اسم  ” گان فایت ” وجود دارد که در آن دو گروه دو نفره به صورت آنلاین و مولتی پلیر با هم به مبارزه میپردازند و  تیمی که بتواند اعضای تیم مقابل را زودتر بکشد برنده ی راند میشود ،  همچنین در هر راند سلاح های شما تغییر میکند و توانایی شما را در استفاده از سلاح های مختلف به چالش میکشد لازم به ذکر است که هر تیمی که زودتر 3 راند را ببرد در اخر برنده است .

تصاویری از بخش gun fight :

همچنین در این نسخه خبری از بخش زامبی نیست و به گفته کارگردان بازی : هدف تیمی که پشت این بازی است آفرینش میدان نبردی برگرفته از میادین نبرد واقعی در دنیای کنونی است؛ و متاسفانه در این میادین خبری از زامبی‌ها نیست. اضافه کردن حالت زامبی به این بازی به احساس نبرد در دنیایی واقعی که برگرفته از مناقشه‌های حقیقی است لطمه خواهد زد . به تازگی تریلری از داستان بازی منتشر شده است که نشان میدهد داستان بازی بخش های مختلفی دارد از حملات تروریستی در شهر ها بگیر تا حملات مخفیانه و جاسوس بازی و اینها که به تماشای آن میپردازیم .

تاریخ انتشار ، حجم مورد نیاز بازی برای PC ، کراس پلی و سیزن پس

  • این بازی در تاریخ 25 اکتبر یعنی 3 آبان ماه برای تمامی پلتفرم ها عرضه میشود
  • همچنین این بازی از ویژگی کراس پلی پشتیبانی میکند
  • این اجازه را به بازیکنان میدهد که بطور وسیع تری باهم به رقابت بپردازند
  • طبق اعلام کمپانی سازنده بازی حجم مورد نیاز برروی هارد در نسخه PC بازی ، 175 گیگابایت است
  • همچنین آنها اعلام کرده اند که بازی سیزن پس ندارد
    و هر محتوایی که برای بازی بعد انتشار آن بیاید برای همه رایگان است .
این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های سبک بقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *