دوربین مداربسته, مقالات تخصصی دوربین مداربسته

دوربین مداربسته مینیاتوری PinHole

دوربین مداربسته مینیاتوری PinHole

دوربین مداربسته مینیاتوری PinHole رایج ترین نوع دوربین مداربسته های پنهان هستند که ویژگی بارز و معروف اصلی آنها اندازه کوچک آنها ها است. این دوربین مداربسته مخفی دارای ابعادی کوچک (حدود۳٫۵ در ۳٫۵ سانتیمتر) هستند. دوربین مداربسته پین هل (و یا دوربین مداربسته لنز سوزنی) به خاطر حجم کوچک بدنه و لنز کوچک خود این امکان را دارد تا از پشت یک حفره ۳ میلیمتری، بصورت مخفی برای ما تصویر ضبط کند. این دوربین مداربسته مانند بقیه دوربین مداربسته ها از قبیل دام و صنعتی، کیفیت بالایی ندارد و بیشتر برای محیط های کوچک و دارای نور مناسب (بصورت مخفی) نصب و راه اندازی می شود .

کاربردهای دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین مداربسته مینیاتوری معمولا در فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به مشاهده و دریافت تصاویر به صورت غیر محسوس وجود داشته باشد. شاید بدنه خود دوربین مداربسته مینیاتوری کوچک نباشد اما لنز نصب شده بر روی این دوربین مداربسته ها به اندازه ای کوچک است که عموما می توان از طریق ایجاد سوراخی کوچک بر روی دیوار مورد نظر تصاویر را به وسیله این نوع دوربین مداربسته ها گرفت و دوربین را پشت سطحی غیر شفاف مخفی کرد. دوربین مداربسته های مینیاتوری معمولا با کیفیت های متوسط مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین های مینیاتوری یا پین هول

دوربین های مینیاتوری یا پین هول

دید در شب دوربین مداربسته مینیاتوری PinHole

دوربین مداربسته های مینیاتوری با توجه به نوع طراحی به جهت کاربرد مخفی که دارند نمی توانند قابلیت دیدی در شب IR داشته باشند. دلیل اصلی این امر این است که به جهت نیاز به استفاده از دید در شب برای دوربین مداربسته های مخفی، مخفی کردن آن را به هنگام نصب به مراتب مشکل تر خواهد کرد. این دوربین مداربسته های همچنین معمولا دید مناسبی را در نور کم نخواهد داشت و برای گرفتن و دریافت تصویری مناسب باید برای دوربین مداربسته نور محیطی مناسبی ایجاد کرد.

این مطلب را هم ببینید
آپدیت دستگاه های ضبط تصاویر DVR-NVR

زاویه دید دوربین مداربسته های مینیاتوری

دوربین مداربسته های مینیاتوری فقط دارای لنزهای ثابت هستند ، لنزهای نصب شده رایج این دوربین مداربسته لنزهای ۲٫۸ میلیمتر (۸۵ درجه) یا ۳٫۶ میلیمتر (۷۰ درجه) است. انواع این دوربین شامل مدل بی سیم و سیمی است ، قیمت این دوربین ها نیز با توجه به رزولوشن و پارامترها و امکاناتشان متفاوت است .

دوربین پین هول ورتینا VNC-4190

  • حداکثر رزولوشن تا ۱۲۸۰x 720
  • ۱ مگاپیکسل ۲۵ فریم بر ثانیه
  • اسکن پیشرفته تصویر سنسور CMOS
  • WDR تا ۱۰۰ دسیبل
  • فیلتر قطع IR(دید در شب) با سوئیچ خودکار
  • قابلیت کاهش نویز دیجیتال (۳D-DNR)
  • قابلیت ذخیره تصاویر بروی دستگاه های رکوردر
  • Onvif ,EIS,DWDR,3D DNR,DEFOG,BLC ,Home Series

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *