بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

دوربین ورزشی Insta360 Go 

دوربین ورزشی Insta360 Go 
 دوربین ایستا ۳۶۰ درجه go یکی دیگر از دوربین‌های اکشن و ورزشی کمپانی اینستا است که با ظاهری فوق‌العاده‌اش کاربران را شگفت‌زده کرده است. در این مقاله به بررسی دوربین ورزشی اینستا 360 go می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات دوربین ورزشی Insta360 Go

دوربین اینستا ۳۶۰ گو یک دوربین کوچک و انگشتی است که به صورت مغناطیسی و مانت روی لباس، کلاه، حیوانات و هر جایی که می‌خواهید از آن فیلمی داشته باشید نصب می‌شود. این مدل دوربین کوچک و سبک از کوچک‌ترین دوربین‌های سری اینستا ۳۶۰ است. ابعاد این دوربین برابر با 49.4X21.4X14.85 میلی متر است. همچنین دارای وزن 18.3 گرم می‌باشد. این دوربین کوچک کار حمل‌ونقل را برای شما خیلی راحت کرده است و دیگر دغدغه حمل یک دوربین بزرگ را ندارید. این دوربین به قدری کوچک است که خیلی راحت درمیان انگشتان شما پنهان می‌شود. کمپانی اینستا این دوربین را در رنگ سفید به بازار عرضه کرده است. این دوربین از طریق متصل شدن به charge Case شارژ می‌شود‌‌. شارژ شدن این دوربین تقریبا یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان می‌برد.

دمای قابل استفاده از دوربین Insta360 Go

از دوربین ۳۶۰ گو می‌توانید در محیط‌هایی که دمای آن از 0 تا 50 درجه سانتی‌گراد است استفاده کنید. این فوق‌العاده است. اگر دمای دوربین شما به بیشترین مقدار خود برسد صفحه نمایش آن به رنگ زرد در می‌آید و با لرزش به شما آلارم می‌دهد که از دمای استانداردش خارج شده‌اید و وضعیت اضطراری است.

کیفیت فیلم‌برداری با دوربین اینستا ۳۶۰ گو

 دوربین Insta360 Go تصاویر و ویدئوهایی با کیفیت فوق‌العاده را در اختیار شما قرار می‌دهد.  ویدئوها در این دوربین در حالت عادی دارای وضوح 2720X2720 پیکسل و نرخ فریم 25fps است. در حالت تایم لپس  رزولوشن 3040X3040 پیکسل و نرخ فریم 30fps می‌باشد. همچنین در حالت هایپرلپس رزولوشن 2720X2720 پیکسل و نرخ فریم 30fps و در حالت اسلوموشن وضوح 1600X900 پی‌کسل با نرخ فریم 100fps است. فرمت ویدئوها در این دوربین از نوع INSV و MP4 است.

کیفیت عکس‌برداری با دوربین 360 go

از ویژگی‌های جذاب دوربین insta360-go می‌توان به کادربندی‌های گوناگون آن برای عکس‌برداری اشاره کرد. عکس‌هایی که با فریم 1:1 گرفته می‌شوند دارای رزولوشن 2560×2560 پیکسل است. همچنین عکس‌های فریم 16:9 دارای وضوح 2560×1440 پیکسل هستند و تصاویر با کادربندی 9:16 دارای رزولوشن 1440×2560 پیکسل هستند. این دوربین عکس‌های با فرمت INSP و JPG ثبت می‌کند.

 لرزشگیر FlowState

دوربین‌هایی که لرزشگیر دارند شما را از داشتن گیمبال بی‌نیاز می‌کنند. کمپانی اینستا دوربین اینستا ۳۶۰گو در ۶ محور ژیروسکوپ ساخته است که این فناوری به طور چشم‌گیری لرزش در زمان تصویربرداری از بین می‌برد. سیستم لرزشگیر این دوربین از نوع Flowstate می‌باشد که بسیار خوب عمل می‌کند‌.

نحوه ذخیره سازی فایل‌ها در دوربین ۳۶۰ گو

زمانی که دوربین ۳۶۰go را به گوشی هوشمند متصل می‌کنید به صورت اتوماتیک دوربین داده‌های خود را منتقل می‌کند. ظرفیت حافظه این دوربین ۸ گیگابایت هست که تقریبا ۱۰۰ ویدیو ۱۵ ثانیه‌ای را در خود جای می‌دهد‌. هربار با فشار دادن دکمه شات قادر خواهید بود کلیپ‌های ۳۰ تا ۶۰ ثانیه‌ای ثبت کنید‌. می‌توانید با charge Case  تا یک ساعت نیز زمان را افزایش دهید. در حالت هایپرلپس می‌توانید تا ۳۰ دقیقه ویدئو ضبط کنید.

قابلیت ویرایش خودکار

دوربین اینستا ۳۶۰ گو دارای قابلیت Al است که با فعال کردن آن عکس‌های شما به بهترین شکل ممکن ادیت می‌شود.

حالت تایم لپس 

این دوربین حالت‌های مختلفی از جمله تایم‌لپس را پشتیبانی می‌کند. از این حالت معمولا برای ضبط فیلم‌هایی از لحظات رشد گیاهان، لحظه طلوع آفتاب و … به شکل سریع استفاده می‌شود. حالت تایم‌لپس را حالت زمان گریز نیز می‌گویند.

 حالت اسلوموشن – Slow Motion

این دوربین حالت حرکت آهسته که بسیار طرفدار دارد را پشتیبانی می‌کند. دوربین ۳۶۰گو در این حالت با 100 فریم در هر ثانیه  تصویربرداری می‌کند. این حالت برای دیدن جزئیات بسیار کاربرد دارد.

مقاوم بودن در برابر آب

دوربین ورزشی insta360-go  مانند دیگر دوربین‌های ورزشی و اکشن در برابر آب مقاوت است. این دوربین استاندارد IPX4 کسب کرده است. دیگر زمانی که هوا بارانی‌ست و دلتان می‌خواهد عکس و فیلم بگیرید نیازی نیست دوربین خود را پنهان کنید که خیس نشود. همچنین تا ۱۰ ثانیه نیز می‌توان آن را در آب فرو برد. توجه داشته باشید که از این دوربین نمی‌توان در اعماق آب استفاده کرد.

حالت هایپرلپس

با این دوربین می‌توان ویدئوهای هایپرلپس واضح و باکیفیتی بگیرید. تفاوت این حالت با حالت تایم لپس در این است که دیگر نیازی نیست دوربین ثابت باشد بلکه در حرکت نیز فیلم‌های روانی قابل ضبط است.

جعبه گشایی دوربین Insta360 Go

کمپانی اینستا دوربین ورزشی Insta360 Go را به همراه Charge Case، آویز مغناطیسی، کابل شارژ، کابل میکرو USB-C، دفترچه راهنما برای راه اندازی سریع و گیره مغناطیسی به بازار عرضه کرده است.
این مطلب را هم ببینید
بررسی گیمبال دوربین دی جی آی DJI RSC 2 Gimbal Stabilizer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *