بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

دوربین EOS M50 Mark II کانن معرفی شد

دوربین EOS M50 Mark II کانن

کانن یکی از مشهورترین برندهای دنیای عکاسی هم در دوران آنالوگ و هم دیجیتال است که تاریخچه‌ای نزدیک به یک قرن هم در صنعت اپتیک دارد. دوربین EOS M50 Mark II کانن محصول جدیدی از این کمپانی بوده که به تازگی رونمایی شده و مجهز به حسگر  ۲۴ مگاپیکسلی APS-C می باشد.

دوربین EOS M50 Mark II کانن

قیمت دوربین جدید کانن در ایالات متحده برابربا ۵۹۹ دلار است و هم ‌اکنون برای پیش‌خرید ازطریق آمازون و Adorama و B&H دردسترس قرار دارد. در دوربین M50 Mark II شاهد استفاده از همان حسگر ۲۴ مگاپیکسلی APS-C که در مدل پیشین استفاده شده بود، هستیم. مدل پیشین دوربین جدید کانن یعنی EOS M50 یکی از محبوب‌ترین دوربین‌های فرمت APS-C محسوب می‌شود و کاربران زیادی دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی گیمبال دوربین zhiyun tech crane 2s

سیستم فوکوس خودکار دوال پیکسل (Dual Pixel) در مدل جدید بهبود یافته تا امکان پایش چشم را در تصاویر عادی و ویدئوها ارائه دهد. به ‌علاوه کاربران دوربین جدید کانن می‌توانند ویدئوها را به‌صورت عمودی ضبط و ازطریق اتصال اینترنت گوشی هوشمند به‌صورت زنده در یوتیوب استریم کنند.

این محصول قرار است در اواخر ماه نوامبر ۲۰۲۰ (اوایل آذر ۱۳۹۹) با قیمت ۵۹۹ دلار برای بدنه عرضه ‌شود؛ کیت ویژه‌ی محصول که شامل بدنه‌ی دوربین با لنز ۴۵-۱۵ میلی‌متری F3.5-6.3 است با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه می‌شود. کیت دیگری از دوربین کانن که بدنه و دو لنز مجزا را در خود دارد برچسب قیمت ۹۲۹ دلار را یدک می‌کشد؛ در این کیت از لنز ۴۵-۱۵ میلی‌متری F3.5-6.3 و لنز ۲۰۰-۵۵ میلی‌متری F4.5-6.3 استفاده شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی دوربین گوپرو هیرو 8 بلک

این دوربین با توانایی ثبت تصاویر متوالی با نرخ ۱۰ فریم‌برثانیه، نمایشگر لمسی سه اینچ چرخان LCD دارد که مخصوص ویدیولاگرها است. منظره‌یاب الکترونیکی ۰٫۳۹ اینچی OLED دوربین کانن وضوحی برابربا ۲٫۳۶ میلیون نقطه دارد. دوربین مذکور از وای فای و NCF و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *