اخبار تکنولوژی, بازی و سرگرمی

دو باندل جدید برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد

دو باندل جدید برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد

یکی از پرطرفدارترین کنسول های بازی قطعا در کل جهان ایکس باکس ها می باشند. این کنسول بازی به دلیل جذابیتی و زیبایی که در ظاهر آن وجود دارد، از مهم ترین کنسول های پرطرفدار در جهان شناخته شد. امروزه شاهد این هستیم که دو باندل جدید برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد و قرار است که با جدیدترین سبک از ایکس باکس ها آشنا شویم.

دو باندل جدید برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد

در این بخش کافی دیگر ذهنتان را باندلی از ایکس باکس ها که تا به حال دیده اید خالی کنید زیرا قرار با دو باندل جدیدی در سری ایکس آشنا شوید که تا به حال مانند آن ها را ندیده اید. این باندل ها قرار کاری کنند که به طور کلی باندل های قبل از آن را فراموش کنید. ایکس باکس به تازگی خبری را منتشر کرده که در آن دو باندل جدید و جذاب را برای گیمرها رونمایی کرده که خاص بودن آن ها همه را شگفت زده می کند. تقریبا 8 روز است که از تاریخ 2 آبان یعنی زمان رونمایی از این دو باندل گذشته است و به نوعی صنعت گیم را به صدا در آورد و قلب مخاطبین را به تپش انداخت.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید، باندل های جدید به صورت شخصیت های جذاب و پرطرفدار باب اسفنجی در بین همه سنین طراحی شده است که به نوعی همه را سوپرایز کرد و کسی اصلا توقع چنین تغییری و دگرگونی را در ساخت و طراحی باندل های ایکس باکس ها نداشت. به این صورت دو باندل جدید برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد که خاص بودن آن ها زبان زد خاص و عام شد. در این راستا عده زیادی از گیمرها که تاکنون از کنسول های ایکس باکس ایکس و اس استفاده می کردند، برای فروش و تهیه باندل های جدید اقدام کردند. این باندل ها به نوعی مخاطبینی که درخانه خود هیچ کنسول بازی نداشتند را نیز مشتاق برای خرید کرد.

دو باندل جدید برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد

نظر کاربران در رابطه با باندل های جدید ایکس باکس

از زمانی که این دو باندل رونمایی شد، به طرز باورنکردنی مورد توجه عده زیادی از مخاطبین قرار گرفت. همچنین از نظر برخی از کاربران شاید اگر شخصیت های کارتونی و انیمیشن دیگری در طراحی این باندل ها به کار برده می شدند، این باندل از چنین طرفداری برخوردار نبود. ولی از آنجایی که شخصیت باب اسفنجی به طرز عجیب و جادویی مورد محبوبیت همه افراد از کودک، نوجوان تا جوان و پیر است، توانست تغییر اساسی در ساخت و طراحی باندل های ایکس باکس سری ایکس ایجاد کند.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات کامل گلکسی s21 fe

نمی توان گفت که تنها کودکان رده سنی پایین عاشق این باندل شدند، بلکه سنین زیادی دوست دارند که این کنسول بازی تغییر یافته و یونیک و بی همتا در دنیا در خانه های خود داشته باشند. چیزی که بیشتر از همه در نزد مخاطبین جذاب بود، علاوه بر باندل ها، تغییر کنترلرها بود که با عکس باب اسفنجی می درخشند. پس این تغییر تنها به روی باندل ها پیاده نشده است. همین ویژگی است که مخاطبین را جذب خود کرده است.

وقتی خبر اینکه دو باندل جدید قرار است رونمایی شود منتشر شد، هیج کس تصور نمی کرد که قراره با چنین سوپرایز و تغییر بزرگی رو به رو شود. ولی ایکس باکس توانست همه را سوپرایز کند و از طرفی مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کرد که این واقعا هیجان انگیز و متحیر کننده است. این سری از ایکس باکس با دو دسته جذاب عرضه شده که خاص و ویژه جلوه می کند. به این ترتیب جمله دو باندل جدید برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد به یک خاطره برای مخاطبین تبدیل شد.

آیا باندل های جدید از کیفیت و ویژگی های خوبی برخوردار هستند؟

مخاطبینی تصور می کنند زمانی که یک کمپانی و شرکت تولیدکننده مهارت بیشتری را به روی ظاهر یک کنسول پیاده می کنند، دیگر قطعا توجه آن شرکت از جزئیات و ویژگی و کارایی آن کنسول برداشته شده است. در صورتی که اینطور نیست. مگر تا کنون ایکس باکس کنسولی را عرضه کرده که دارای ویژگی و کارایی عالی و بی نقصی نباشد؟ مسلما خیر. درست است که در این سری ایکس باکس در طراحی ظاهر باندل و کنترلرهای کنسول خود طراحی به روز، خاص و ویژه ای را پیاده کرده، ولی قطعا این به معنای داشتن کیفیت پایین در کارایی و قدرت پردازندگی نیست.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های موبایل که از روی انیمه های ژاپنی ساخته شده اند

دو باندل جدید برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد

زمانی که دو باندل جدید برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد، همزمان ویژگی ها و کارایی های منحصر به فرد این باندل ها نیز مورد توجه قرار گرفت. در این کنسول نیز قرار با یک وضوح تصویر ایده آل و تکرارنشدنی در کنسول های بازی مواجه شویم. همچنین می توان انواع این کنسول را در حافظه های گوناگون تهیه کرد که هر یک از آن ها قابلیت این را دارد که انواع بازی های سنگین و به روز را اجرا کند بدون آنکه با مشکلی رو به رو شود. پس قرار نیست که از کیفیت و ویژگی های این کنسول کاسته شود و به ظاهر آن اضافه شود. خیر این طور نیست.

کیفیت و کارایی در هر دو بخش این کنسول یعنی ظاهر و مشخصات فنی افزایش پیدا کرده است که این مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفت. پس نیازی نیست که نگرانی راجع به مشخصات فنی آن داشته باشید.

قیمت دو باندل جدید ایکس باکس سری ایکس به چه صورت است؟

بهتر بگویم که هنوز قیمت دقیقی برای این کنسول در نظر گرفته نشده است. ولی با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و طراحی فوق العاده ای که در کنترلرها و باندل های آن وجود دارد، نباید توقع یک هزینه پایین را داشته باشید. باز هم با این وجود هر هزینه ای که برای آن در نظر گرفته شود، باز هم ارزش خرید کردن را دارد. اگر یک گیمر واقعی باشید هزینه و قیمت اصلا برای شما اهمیتی ندارد.

نتیجه گیری

بازی انواع گیم با این ایکس باکس، تنها بازی کردن معمولی و وقت گذراندن نیست. بلکه هیجان، شگفتی و واقعی تکرارنشدنی است که قرار است در عمق آن گم شوید و تجربه های جدیدی را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *