اخبار تکنولوژی

رخنه امنیتی cash app بیش از 8میلیون کاربر را تحت تاثیر قرار داد

رخنه امنیتی cash app

امروز می خواهیم شما را با رخنه امنیتی cash app آشنا کنیم. Cash App ساده ترین راه برای ارسال، خرج کردن و سرمایه گذاری پول شما است. این برنامه بانکداری تلفن همراه ایمن، سریع و رایگان* است. کش اپ یک شرکت خدمات مالی است نه یک بانک. خدمات بانکی توسط شرکای بانکی Cash ارائه می شود. از تمام پرداخت ها و سرمایه گذاری های خود با رمز عبور، شناسه لمسی یا FaceID محافظت کنید. در صورتی که کارت نقدی خود را به اشتباه در محل خود قرار دهید، با یک ضربه، خرج کردن آن را متوقف کنید. تمام اطلاعات شما به صورت امن ذخیره می شود. اگر می خواهید بیشتر با رخنه امنیتی cash app آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های این برنامه چیست؟

ثبت نام کنید و اولین پرداخت خود را در عرض چند دقیقه انجام دهید. فوراً از دوستان پول ارسال و دریافت کنید. انتقال پول از برنامه نقدی به حساب بانکی دیگر فورا. از حساب Cash App و شماره مسیریابی خود برای دریافت سپرده تا دو روز زودتر از آنچه در اکثر بانک‌ها معمول است استفاده کنید.

رخنه امنیتی cash app

ارسال و دریافت پول بدون هزینه. در عرض چند دقیقه یک کارت نقدی مجازی Visa کاملا رایگان دریافت کنید و ما در عرض یک هفته کارت نقدی فیزیکی سفارشی شما را به صورت رایگان برای شما ارسال خواهیم کرد. در سهام مورد علاقه خود بدون کمیسیون با 1 دلار سرمایه گذاری کنید. رخنه امنیتی cash app مشکل اساسی است. دانلود و ثبت نام در Cash App در چند دقیقه. فرآیند ثبت نام ساده و سریع است تا بتوانید بلافاصله استفاده از Cash App را شروع کنید.

فقط با چند ضربه فوراً از دوستان و خانواده پول دریافت، درخواست و ارسال کنید. برنامه نقدی ساده‌ترین راه برای بازپرداخت یک دوست برای شام یا تقسیم اجاره با هم اتاقی‌هایتان است.

این برنامه چگونه مشکلات امنیتی به وجود آورده است؟

با مالیات برنامه های نقدی (که قبلاً مالیات کارما اعتباری نامیده می شد) به پرونده های سریع، آسان و 100٪ رایگان ایالتی و فدرال دسترسی پیدا کنید. بدون توجه به وضعیت مالیاتی خود، 0 دلار برای پرونده پرداخت کنید. مالیات خود را در عرض چند دقیقه از تلفن یا رایانه خود ارسال کنید. بازپرداخت خود را دریافت خواهید کرد و می توانید آن را تا 2 روز سریعتر از طریق برنامه نقدی واریز کنید. به‌علاوه، ما بررسی می‌کنیم که مطمئن شویم همه موارد مورد نیاز برای تکمیل بازگشت خود را وارد کرده‌اید و دفاع حسابرسی رایگان ارائه می‌دهیم تا بتوانید با اطمینان پرونده را ثبت کنید. رخنه امنیتی cash app را جدی بگیرید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی گلکسی A53 5G سامسونگ

برنامه نقدی ساده‌ترین راه برای خرید، فروش، ارسال، هدیه و دریافت بیت‌کوین (BTC) است – با کمتر از 1 دلار شروع کنید. همچنین می‌توانید خریدهای تکراری بیت‌کوین را تنظیم کنید، آن را به یک کیف پول رمزنگاری متفاوت برداشت کنید – یا آن را با کیف پول‌های سازگار برای دوستان و خانواده ارسال کنید (حتی کسانی که برنامه نقدی ندارند) و از شبکه لایتنینگ برای پرداخت سریع‌تر با بیت‌کوین استفاده کنید. و به صورت رایگان در برنامه نقدی. افزایش بیت کوین را به کارت نقدی خود اضافه کنید تا در خریدهای خود بیت کوین کسب کنید.

معایب این برنامه چیست؟

بلافاصله سرمایه گذاری بدون کمیسیون را با Cash App شروع کنید. شما می توانید به اندازه 1 دلار سهام در شرکت های برتر ایالات متحده خریداری کنید. قیمت سهام را در زمان واقعی در برنامه خود دنبال کنید و عملکرد کل سبد سرمایه گذاری خود را نظارت کنید. فهرستی از شرکت‌هایی که باید دنبال کنید ایجاد کنید تا بتوانید در مورد عملکرد به‌روز باشید. خدمات کارگزاری ارائه شده توسط Cash App Investing LLC، عضو FINRA / SIPC. سرمایه گذاری مستلزم ریسک است. ممکن است پول را از دست بدهید سرمایه گذاری ها بیمه FDIC نیستند. Cash App Investing LLC بیت کوین را معامله نمی کند. رخنه امنیتی cash app معایب خود را دارد.

کارت نقدی خود (یک کارت نقدی ویزا سفارشی) را مستقیماً از Cash App سفارش دهید. با افزودن Cash Card خود به Android/Google Pay، می‌توانید فوراً با استفاده از کارت مجازی یا خریدهای درون فروشگاهی، خریدهای آنلاین انجام دهید. همچنین کارت نقدی حکاکی شده با لیزر را برای شما ایمیل می‌کنیم تا بتوانید شخصاً تند بکشید، غوطه‌ور کنید یا ضربه بزنید.

این مطلب را هم ببینید
ایرباد بیسیم Mi Air 2 Pro شیائومی رونمایی شد

رخنه امنیتی cash app

مزایای خاص خود را نیز داشته است

چک های حقوق، اظهارنامه مالیاتی، مزایای بیکاری، پرداخت های محرک دولتی و موارد دیگر را مستقیماً با استفاده از حساب و شماره مسیریابی خود به موجودی برنامه نقدی خود واریز کنید. دریافت سپرده تا 2 روز زودتر از حد استاندارد در اکثر بانک های دیگر. از همان حساب و اطلاعات مسیریابی برای پرداخت قبوض با استفاده از موجودی برنامه نقدی خود استفاده کنید.

Cash Card یک کارت نقدی رایگان با تخفیف های فوری در فروشگاه ها، سایت ها، برنامه ها و رستوران های مورد علاقه شما است. استفاده از این تخفیف های فوری – افزایش نقدینگی – آسان است و بلافاصله برای تراکنش های کارت نقدی اعمال می شود. فقط کافی است یک افزایش نقدی معین را در برنامه خود انتخاب کنید و سپس از کارت نقدی خود برای پرداخت استفاده کنید. ساده است. بدون امتیاز، بدون انتظار، فقط پس انداز فوری.

Cash App ساده ترین راه برای ارسال، خرج کردن، پس انداز و سرمایه گذاری پول شما است. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است: برنامه را برای آیفون یا اندروید دانلود کنید، یک حساب برنامه نقدی ایجاد کنید، Cash App را به حساب بانکی خود وصل کنید، پول نقد را به برنامه نقدی خود اضافه کنید، وقتی در Cash App پول دارید، می توانید: برای دوستان پول ارسال کنید، از دوستان پول دریافت کنید، خرید/فروش سهام، خرید/فروش بیت کوین.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با رخنه امنیتی cash app آشنا کنیم. روی Cash App ضربه بزنید تا راه اندازی شود، برای ایجاد حساب کاربری، شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید، Cash App یک کد مخفی را از طریق متن یا ایمیل برای شما ارسال می کند – آن را وارد کنید، می‌توانید از دوستان دعوت کنید تا با Cash App ثبت‌نام کنند تا پول نقد کسب کنند (اختیاری)، اطلاعات کارت نقدی خود را وارد کنید تا حساب بانکی خود را به Cash App پیوند دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *