آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

روش استفاده از پارسک برای اجرای بازی های رایانه ای روی موبایل

استفاده از پارسک برای اجرای بازی های رایانه ای روی موبایل

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بتوانید به راحتی بازی های رایانه ای خود را به روی سیستم اندرویدی و موبایل خود انتقال دهید؟! این شاید اندکی غیرممکن به نظر برسد، ولی با توجه به اینکه در میان انبوهی از پیشرفت تکنولوژی و فناوری زندگی می کنیم، قابل باور است. به این ترتیب می توان با استفاده از پارسک برای اجرای بازی های رایانه ای روی موبایل اقدام کرد.

بررسی پارسک

پارسک یک اپلیکیشن پرکاربرد است که در سال 2016 طراحی و روانه بازار شد. شاید شرکت سازنده این نرم افزار تصور اینکه پارسک بتواند در کمترین زمان مورد محبوبیت زیادی قرار بگیرد را نمی کرد ولی اینطور شد. این برنامه به دلیل قابلیت و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، در کمترین زمان توانست مورد محبوبیت و طرفداری مخاطبین زیادی قرار بگیرد که این واقعا هیجان انگیز و برای این شرکت موفقیت و رشد بزرگی بود. شاید عده زیادی از شما نام این نرم افزار را نشنیده باشید ولی گیمرهای حرفه ای حتما می دانند که من دارم از چه نرم افزار ایده آلی صحبت می کنم. از ویژگی های منحصر به فردی که این نرم افزار بهره مند است، این که به شما این امکان را می دهد تا با دوستان خود در هر کجای دنیای که باشید بازی های آنلاین انجام دهید.

شاید با خود فکر کنید چطور چنین چیزی ممکن است. ولی با وجود پارسک به راحتی می توانید توسط یک لینک مستقیم برای دوستانتان یک دعوت نامه مستقیم ارسال کنید و او را به بازی که در حال انجام هستید دعوت کنید. سپس او نیز با وارد شدن و ثبت نام کردن در برنامه پارسک می تواند به شما ملحق شود و بازی هیجان انگیزی را آغاز کنید. نکته مهمی اینجاست که این برنامه هیچ محدودیتی را برای هیچ کشوری در نظر نگرفته است و در هر کجا که باشید، می توانید در دورترین فاصله با یکدیگر بازی های آنلاین انجام دهید. تنها کافی است که عضو این نرم افزار شوید. همچنین استفاده از پارسک برای اجرای بازی های رایانه ای روی موبایل نیز از قابلیت های دیگر این برنامه به حساب می آید.

این مطلب را هم ببینید
فلش مموری های موجود در بازار

استفاده از پارسک برای اجرای بازی های رایانه ای روی موبایل

نحوه استفاده از پارسک برای اجرای بازی های رایانه ای روی موبایل

برای آنکه بتوانید از این قابلیت پارسک استفاده کنید، این کار بسیار ساده است و اصلا شما را دچار سردرگمی و گیجی نخواهد کرد. حتی می توانید به راحتی بازی ها را با سرعت 60 فریم بر ثانیه پخش کنید و از گیم های پرهیجان لذت ببرید. ولی بهتر است بدانید که قبل از آنکه این کار را انجام دهید، باید دستگاه اندرویدی، رایانه شخصی و شبکه اینترنتی خود را قبل از انجام این کار آماده کنید تا مشکلی را ایجاد نکند. برای استفاده از پارسک برای اجرای بازی های رایانه ای روی موبایل تنها کافی است طبق مراحل ذکر شده در زیر عمل کنید:

گیم پد سازگار با اندروید خود را تهیه کنید

نمی توان گفت که بدون استفاده از گیم پد یا کنترلر نمی توان یک بازی ایده آل را تجربه کرد، ولی برای داشتن یک بازی هیجان انگیز و بی نقص، بهتر است که قبل از انجام این کار یک کنترلر بازی برای گوشی خود تهیه کنید. از نظر مخاطبین بهترین کنترلرها، کنترلرهای دارای قابلیت USB هستند که می توانند تجربه یک بازی بدون مشکل و دردسر را برای شما رقم بزنند.

شبکه خود را پیکربندی کنید

برای آنکه بتوان یک بازی عالی را با استفاده از این نرم افزار به روی گوشی اندرویدی به اجرا در آورد، این کار صرفا با استفاده از دستگاه وای فای قابل اجرا نمی باشد. به همین دلیل قبل از اینکه این کار را انجام دهید، باید اطمینان کسب کنید که رایانه شما از طریق اینترنت به روتر وصل می باشد.به این صورت یک اتصال قابل اطمینان ایجاد خواهد شد. پس می توانید از باند 5 گیگاهرترزی در روتر خود استفاده کنید و هر دو سیستم رایانه و گوشی باید به این باند متصل شده باشند. به این ترتیب شبکه قوی برای استفاده از پارسک برای اجرای بازی های رایانه ای روی موبایل ایجاد کنید.

این مطلب را هم ببینید
سامسونگ ظاهرا عملکرد برخی اپلیکیشن ها را در گوشی های گلکسی محدود می کند.

استفاده از پارسک برای اجرای بازی های رایانه ای روی موبایل

یک حساب کاربری در پارسک راه اندازی کنید

در این بخش به مهم ترین قسمت می رسیم و آن هم این است که باید یک حساب کاربری نرم افزار پارسک در رایانه و گوشی اندرویدی ایجاد شود. این کار بسیار ساده است و اصلا سخت نیست. تنها حساب های خود را در هر دو سیستم راه اندازی کرده و به اجرا در آورید. همچنین می توانید دوستان خود را نیز دعوت کنید تا یک بازی چند نفره جذاب و مهیج راه اندازی کنید. بهتر بدانید که نیازی نیست که در اندروید خود حساب جدیدی بسازید. تنها می توانید با در دست داشتن جزئیات حساب خود در پارسک رایانه، آن را در اندروید نیز وارد کنید. لینک دریافت این برنامه رایگان است و بابت آن مجبور به پرداخت هیچ هزینه ای نمی باشید. این یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن پارسک است.

پارسک را به روی بازی پیکربندی کنید

با استفاده از اپ کلاینت گیرنده می توانید به بخش تنظیمات رفته و رزولوشن و کیفیت هر دو وضعیت پخش در رایانه و اندروید را تنظیم کنید. توجه داشته باشید که رایانه های قدیمی از این وضعیت پشتیبانی نمی کنند.

بازی رایانه را به روی اندروید اجرا کنید

در این مرحله می توانید بازی را در رایانه باز کرده و سپس در اندروید به برنامه پارسک بروید و با زدن گزینه اجرا یا پلی، بازی برای شما باز می شود. شما اکنون به راحتی می توانید بازی رایانه ای خود را به روی گوشی نیز انجام دهید و از آن لذت ببرید. همچنین اگر دوستان خود را نیز دعوت کرده باشید؛ می توانید با استفاده از پارسک برای اجرای بازی های رایانه ای روی موبایل یک مهمانی هیجان انگیز و از راه دور را برگزار کنید و خوش گذرانی کنید.

نتیجه گیری

این قابلیت و ویژگی برنامه پارسک هر مخاطبینی را مجذوب خود می کند. شما نیز می توانید تنها با انجام راهکارهای ساده ای که در این مقاله در اختیارتان قرار داده شد، این کار را انجام دهید و بهترین بازی عمر خود را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *