مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

روش اصولی شارژ اولیه پاوربانک

شارژ اولیه پاوربانک

با داشتن یک پاوربانک کار شما بسیار راحت می‌شود، مخصوصاً وقتی که خارج از خانه باشید و دسترسی به برق برایتان مشکل باشد. اما پاوربانک ها خود نیز به شارژ نیاز دارند. اغلب پاوربانک های موجود در بازار ، دارای چهار چراغ LED به عنوان نمایشگر وضعیت باتری می باشند. بسیاری از کاربران هنگام خرید یک گوشی هوشمند جدید، به طور ناخودآگاه این سؤال در ذهنشان شکل می‌گیرد که: “در اولین شارژ باید گوشی را چه مدت زمانی به برق بزنیم؟” این سوال ممکن است هنگام خرید پاوربانک نیز برایتان پیش بیاید. شارژ اولیه پاوربانک چقدر است؟

شارژ اولیه پاوربانک

مدت زمان شارژ پاور بانک

هنگام خرید پاوربانک ، حتما دستورالعمل سازنده آن نیز به همراه محصول به شما ارائه خواهد شد. با بررسی آن درمی یابید که مدت زمان شارژ آن چقدر طول می کشد. اکثر پاوربانک ها ظرف ۱، ۲ ساعت شارژ می شوند. شارژر را به صورت متناوب بررسی کنید. به محض روشن شدن تمام چراغ های LED، شارژر را از آن جدا کنید.بررسی کنید تا مطمئن شوید که پاوربانک به درستی شارژ شده است. پس از شارژ کردن پاوربانک خود، یکی از دستگاه های الکترونیکی خود را با استفاده از کابل USB به بانک وصل کنید. اگر پاوربانک به طور صحیح شارژ شود، دستگاه باید شارژ را شروع کند.

این مطلب را هم ببینید
چند روش برای اجرای سریعتر بازی ها در رایانه

شارژ اولیه پاوربانک

شارژ پاوربانک برای اولین بار

استفاده از سوکت دیواری راه حل پیشنهادی ماست؛ چرا که سوکت های دیواری سریع تر از کامپیوتر یا لپ تاپ پاوربانک را شارژ می کنند. به شارژ کردن پاوربانک خود از طریق پریز دیواری اطمینان کنید، مگر اینکه فقط یک لپ تاپ یا رایانه در دسترس داشته باشید. به یاد داشته باشید که فقط از کابل شارژ پاور بانک برای شارژ آن استفاده کنید. اکثر پریز های برق از کابل های شارژ USB برای شارژ مجدد استفاده می کنند، دقیقا مانند تلفن شما و سایر دستگاه ها. همانطور که در مورد قبلی گفته شد، نباید پاوربانک بیش از حد مجاز شارژ شود.

1 دیدگاه در “روش اصولی شارژ اولیه پاوربانک

  1. سعید نجفی گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    واسه شارژ اولیه پاور قبل استفاده از اون، شارژ اولیه ش کنیم یا بزاریم شارژ خودش تموم شه بعد شارژ اولیه ش کنیم باتری ش لیتیوم یونی چند ساعت شارژ اولیه بشه خوبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *