اخبار تکنولوژی

رونمایی از اسپیکر هوشمند Royole با نمایشگر لمسی

اسپیکر هوشمند Royole

شرکت چینی رویولی در طی نمایشگاه CES 2020 از اسپیکر هوشمند Royole ، محصول جدید خود که دارای صفحه نمایش لمسی می باشد رونمایی کرده است. این گجت، نخستین اسپیکر هوشمند جهان است که مجهز به صفحه نمایش لمسی می باشد.

اسپیکر هوشمند Royole

نمایشگر لمسی رویولی از نوع نمایشگرهای مسطح مورد استفاده همچون نمایشگر Echo Show 8 نیست، بلکه نمایشگر انعطاف‌ پذیر پیرامون بدنه‌ی اسپیکر هوشمند استوانه‌ای شکل را دربر گرفته است. این محصول با نمایشگر لمسی ۸ اینچی AMOLED کاملا انعطاف‌پذیر با قیمت ۸۹۹ دلار فصل دوم سال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برای کم و زیاد کردن صدای اسپیکر به جای فشردن دکمه های می توانید از در قسمت بالای اسپیکر از طریق نمایشگر لمسی این کار را انجام داده و موسیقی مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. در حال حاضر نمی‌توان در مورد کیفیت صدای اسپیکر رویولی اظهارنظر قطعی کرد. براساس اعلام رویولی، اسپیکر هوشمند از الکسا  آمازون  پشتیبانی می‌کند. اسپیکر هوشمند جدید مجهز به دوربین ۵ مگاپیکسلی است ولی هنوز مشخص نیست دوربین چه کاربردی دارد.

این مطلب را هم ببینید
هاب USB-C جدید دل رونمایی شد

علاوه بر این اسپیکر ، نوت بوک هوشمند RoWrite 2 محصولی دیگر از کمپانی چینی رویولی بوده که در طی نمایشگاه معرفی شد. نوت بوک هوشمند به کاربران اجازه می‌دهد تا با کمک اپلیکیشن گوشی هوشمند بتوانند یادداشت‌هایی را ذخیره و به اشتراک بگذارند. نخستین نسخه‌ی نوت بوک RoWrite با کیف چرمی مشکی رنگ معرفی شد. اما RoWrite 2 از طراحی کمی متفاوت‌تر با کیف قهوه‌ای روشن براق نیز به بازار عرضه می‌شود.

به‌ علاوه رویولی ادعا می‌کند که RoWrite 2 درحدود ۴۰ درصد سبک‌ وزن‌ تر از نسخه‌ی اصلی نوت بوک هوشمند است و از باتری با طول عمر بیشتری بهره می‌برد. هر چند اطلاعاتی درمورد طول عمر باتری RoWrite 2 منتشر نشده است. طول عمر باتری RoWrite هشت ساعت اعلام شده است. نوت بوک هوشمند RoWrite 2 با قیمت ۱۲۹ دلار، ماه مارس در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
تولید ایرپاد پرو اپل دو برابر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *